MBANEWS > بازتاب, تبلیغات > جنگ برندها برای حضور در آتش‌بازی پایان سال

جنگ برندها برای حضور در آتش‌بازی پایان سال


13 دي 1391 |
جنگ برندها برای حضور در آتش‌بازی پایان سال

چهارشنبه13دی1391

دنیای اقتصاد: جشن آتش‌بازی پایان سال فرصتی است برای برندها تا خود را در میان فواره‌های آتش به مخاطبان نشان دهند. آتش بازی برج ۱۰۱ تایوان یکی از مشهورترین آتش‌بازی‌های جهان هست که هر سال توجه میلیون‌ها نفر را به سمت خود جلب می‌کند.
به‌رغم اینکه این آتش بازی مهم‌ترین فرصت برای عرضه شرکت‌های تکنولوژی تایوانی است، اما امسال سامسونگ با پیشنهاد ۴۰ میلیون دلاری خود توانست نام خود را بعد از این آتش‌بازی به همگان نشان دهد. سامسونگ در حالی بازار تایوان را هدف قرار داده که اچ‌تی‌سی رقیب تایوانی او اخیرا به ژاپن رفته و تبلیغات عظیمی را در آن کشور انجام داده است.