MBANEWS > اخبار ام.بی.ای , تبلیغات > KitKat راه خود را به سوی شلوغی "Black Friday" باز می کند

KitKat راه خود را به سوی شلوغی "Black Friday" باز می کند


9 آذر 1394 |
KitKat راه خود را به سوی شلوغی "Black Friday" باز می کند


ام بی ای نیوز: در حالی که اغلب شیفتگان "Black Friday" برای دریافت تخفیف های ارائه شده در زمینه خرید پوشاک و لوازم الکترونیکی تقلا می کنند، KitKat هوشمندانه با یک آگهی تبلیغاتی جدید و استفاده از ماهیت مصرف گرایانه و جامع این روز وارد Black Friday می شود.

آژانس تبلیغاتی J. Walter Thompson لندن این آگهی تبلیغاتی را ساخت و آگهی جدید KitKat با یکی از نمادهای جهانی خرید یعنی بارکد خود را تطبیق می دهد. در ادامه دو انگشت شکلاتی با خطوط بارکد ترکیب می شود.
به گفته جیمز وایتهد، شریک اجرایی در J. Walter Thompson لندن، در حالی که Black Friday هر روز بیش از گذشته تبدیل به تجربه ای آشفته و طاقت فرسا برای مصرف کنندگان می شود، KitKat از این فرصت برای به اشتراک گذاری نقطه نظری خنده دار برای این خرید سالیانه رویایی استفاده کرده است.

این آگهی تبلیغاتی در کانال های اجتماعی و روزنامه "Metro" چاپ خواهد شد. کمپین فوق همچنین تبلیغات در مرکز خرید "Westfield" را در بر می گیرد.
تصمیم KitKat مبنی بر انتشار یک آگهی تبلیغاتی به مناسبت فرا رسیدن "Black Friday"، محبوبیت فزاینده این رویداد آمریکایی خرید را منعکس می کند. فروشگاه های شلوغ در سال گذشته شاهدی بر این مدعا است. امسال بسیاری از خرده فروشان وارد دنیای اینترنت شده اند و در عوض یک تجربه تمام عیار را در یک دوره فروش طولانی تر کسب می کنند.

مترجم: مرضیه فروتن
www.thedrum.com
دوشنبه 9 آذر 1394