MBANEWS > اخبار ام.بی.ای , بازاریابی > چالش KFC برای باز کردن جعبه‌های مرغش با نیروی ذهن

چالش KFC برای باز کردن جعبه‌های مرغش با نیروی ذهن


17 بهمن 1395 |
چالش KFC برای باز کردن جعبه‌های مرغش با نیروی ذهن


ام بي اي نيوز: درعصری که روز به روز تمرکز بر یک موضوع خاص سخت‌تر می‌شود، KFC هند برای معرفی «مرغ نشویل» جدیدش، گستردگی توجه حاضران را به چالش گرفته‌است. «ارتباط از راه دور با نشویل» تجربه‌ای است که به افراد شانس باز کردن یک جعبه مرغ KFC را بدون استفاده از دست و با استفاده از ذهنشان می‌دهد.

افسانه‌ی نشویل می‌گوید که اگر شخصی به اندازه‌ی کافی تمرکز کند، جایزه‌اش تضمین‌شده است. بدین ترتیب این کمپانی به افراد موفق جایزه‌هایی اهدا می‌کند، از بلیت هواپیما برای بازدید از نشویل در تنسی آمریکا گرفته تا مرغ KFC رایگان برای یک سال و کارت‌های هدیه‌ی KFC.
Blink Digital، آژانس واقع در بمبئی، از NeuroSky بهره گرفته‌ که یک هدست خوانش ذهن است. علاوه بر این میکرو کنترل‌کننده‌های Arduino را نیز به کار گرفته تا میزان تمرکز افراد را بسنجد.

چالش KFC برای باز کردن جعبه‌های مرغش با نیروی ذهن

چالش KFC برای باز کردن جعبه‌های مرغش با نیروی ذهن

چالش KFC برای باز کردن جعبه‌های مرغش با نیروی ذهن



چالش KFC برای باز کردن جعبه‌های مرغش با نیروی ذهن

مترجم: افروز مصلایی پور
www.adweek.com
یکشنبه 17 بهمن 1395