» ردبول درآگهی جدیدش به سراغ یک شوخی بیسبالی می‌رود
» امکان جدید اینستاگرام: ارسال آلبوم عکس یک‌جا
» با این کمپین تبلیغاتی وارد دنیای جان ویک شوید
» بیلبوردهای متفات نیسان چشمک می زنند
» سالن ورزشی شناور در پاریس که با نیروی انسانی رانده می شود
» "لا لا لند" در یک بازی رایانه ای 8 بیتی
» رنگ مویی که تغییر رنگ می دهد
» آواز خواندن کودکان در تیزر اسکار Walmart
» بسته‌بندی این بطری شیرموز را می‌شود پوست کند
» چرا ایمیل‌مارکتینگ هنوز هم روش پربازدهی است؟

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
62 درصد زنان، در 12 ماه گذشته چادر خریدند
ام بی ای نیوز- 62 درصد زنان بالای 15 سال، در 12 ماه گذشته تا 30 هزار تومان برای خریدن چادر و روسری هزینه صرف کردند.
به گزارش ام بی ای نیوز، نتایج بررسی های صورت گرفته از سوی یک موسسه تحقیقات داخلی بر روی هزینه خرید لباس در سبد مصرفی افراد بالای 15 سال در شهرهای بزرگ کشور نشان می دهد که طی 12 ماه گذشته، 62 درصد زنان بالای 15 سال چادر و روسری خریده اند وبرای آن تا 30 هزار تومان هزینه صرف کرده اند.48 درصد زنان برای خریدن لباس های زمستانی تا بیش از 300 هزار تومان هزینه کرده اند و 29 درصد زنان ساکن شهرهای بزرگ نیز از 25 تا 100 هزار تومان برای خرید لباس های تابستانی در سبد مصرفی خود بودجه در نظر گرفتند.
همچنین آمار حاکی از آن است که 58 درصد مردان بالای 15 سال، در 12 ماه گذشته لباس تابستانه خریدند و 29 درصد آنها در این مدت تا 50 هزار تومان پول برای تهیه لباس زمستانی صرف کردند.
حداکثر هزینه خرج شده برای خرید لباس بچه گانه در این مدت، 100 هزار تومان می باشد که توسط 28 درصد افراد بالای 15 سال پرداخت شده است.
ادامه این خبر
 
 
 
استقبال 41درصدی شهروندان از آگهی های مطبوعات
ام بی ای نیوز- 41 درصد جامعه شهرنشین کشور، از طریق روزنامه ها و نشریات اخبار کشور را پیگیری می کنند.
به گزارش ام بی ای نیوز، نتایج بررسی های صورت گرفته از سوی یک موسسه تحقیقات داخلی برروی میزان توجه افراد بالای 15 سال به روزنامه، مجلات و آگهی های آنها، در شهرهای بزرگ کشور نشان می دهد که آگهی های تبلیغاتی روزنامه و مجلات برای 11 درصد مخاطبان جذابیت بیشتری دارد.
همچنین آمار ها حاکی از آنست که 11 درصد مخاطبان روزنامه ها و مجلات، نشریات را منبع موثق اخبار می دانند و آن را به سایر منابع خبری ترجیح داده و حاضر به تغییر روزنامه موردنظر خود نیستند.
ادامه این خبر
 
 
 
رشد 69 درصدی شاخص اعتماد مصرف کنندگان به بازاردر آسیا
ام بی ای نیوز-دو سال پس از بحران اقتصادی و آثار زیان بار آن بر روی بازار های آسیا به نظر می رسد که مصرف کنندگان کالا ترس را کنار گذاشته و یک دوران شکوفایی اقتصادی با ثبات را تجربه خواهند کرد.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Adweek، شاخص جهانی مستر کارد که پیرامون میزان اعتماد مصرف کننده به وضعیت بازار بحث می کند برای دومین بار در شش ماه گذشته نگاهی مثبت به ارتقا سطح زندگی, افزایش درآمد و در نتیجه صرف هزینه های بیشتر دارد.
به دنبال درخواست برای رتبه بندی شاخص اعتماد مصرف کنندگان به وضعیت بازار در کشور های آسیایی ( رتبه بندی از صفر تا صد ) این شاخص در ویتنام 94 و در سنگاپور 87 بوده است.
ادامه این خبر
 
 
 
آینده صادرات محصولات نساجی در ابهام
ام بی ای نیوز- سال گذشته سهم صنعت نساجی در صادرات غیر نفتی 9 تا 10 درصد بوده است.
علیرضا حایری عضو هیات مدیره صنایع نساجی ایران در گفت و گو باخبرنگارام بی ای نیوز،تصریح کرد : بر اساس آمار اعلامی میزان صادرات غیر نفتی در سال گذشته 13 میلیارد دلار بوده که نزدیک به یک میلیارد و 150 میلیون دلار آن به محصولات نساجی تعلق دارد.
حایری با بیان اینکه تنها مشکل صنعت نساجی در بازار داخلی و خارجی قیمت تمام شده می باشد اظهار داشت:هزینه تولید در بخش نساجی 30 تا 50 درصد از میانگین جهانی بالا تر است که همین قدرت رقابت ما با بازار های جهانی را با مشکل رو به رو نموده است.این در حالی است که بانک جهانی افزایش تورم تا 35 درصد درسالجاری را برای ایران پیش بینی نموده است.
ادامه این خبر
 
 
 
نوآوری های تبلیغاتی برند های معروف

ام بی ای نیوز - مصرف کنندگان جوان در جهان علی رغم احساس نیاز به خرید خانه و تشکیل خانواده هنوز مانند نوجوانان به دنبال مارک های جدید و ورود به دنیای مد هستند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Adweek ،برند های معروف در بخش های مختلف با دست زدن به نوعی نو آوری د رتبلیغات خود به دنبال جلب توجه نسل جوان هستند. آن ها می‌دانند که نسل جدید بر خلاف نسل قبلی خواستار ایجاد نوعی تعادل بین تمایلات جوانی و تفکرات منطقی برای زمینه سازی یک آینده روشن بر اساس ارزش هایی منحصر به فرد هستند.
بانک جهانی Barclay برای جذب جوانان از نویسنده و بازیگر کمدی " استفان مرچنت " در آگهی های تبلیغاتی خود استفاده می‌کند که خود بیانگر بررسی های روانشناسی این بانک درباره هویت و خصوصیات شخصیتی این نسل جدید می‌باشد.
ادامه این خبر
 
 
 

استقبال 45 درصد بنگاه های اقتصادی جهان از آگهی های اینترنتی
ام بی ای نیوز - بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط در جهان بر این باورند که با وجود لزوم برقراری ثبات در دنیای اقتصاد، سرمایه گذاری در زمینه بازاریابی موفقیت بازار در آینده را تضمین خواهد کرد.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Adweek، با توجه به تحقیقات صورت گرفته توسط متخصصان بازاریابی گروه B2 (گروه مشاوران سرمایه گذاری در بازارانگلیس) بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی تحت عنوان SME با توسعه استفاده از کانال های بازاریابی فرصت های بیشتری برای بقا در بازار به دست آورده اند.
بررسی های اخیر نشان می‌دهد که بسیاری از بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط در جهان به استفاده از روش های جدید بازاریابی روی آورده اند. بر این اساس 45 درصد از آن ها به استفاده از آگهی های اینترنتی و35 درصد به استفاده از ایمیل های تبلیغاتی روی آورده اند.
ادامه این خبر
 
 
 
صدور شش میلیارد دلارغذای حلال از کشور
ام بی ای نیوز-ایران در میان کشورهای مسلمان با بهره گیری از 98 درصد مسلمان تبعه خود بالاترین و با کیفیت ترین غذای حلال را تولید و صادر می کند.
رییس دبیر خانه نشان جهانی حلال در گفتگو با خبرنگارام بی ای نیوز گفت:ایران با داشتن 98درصد مسلمان در میان کشورهای صادر کننده غذای حلال مانند مالزی و تایلند حرف اول را می زند.
مالزی با داشتن 55 درصد مسلمان و تایلند با 10 درصد مسلمان هیچگاه در صادرات این محصولات نمی توانند چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی با ما رقابت کنندو ما در بین مصرف کننده ها اطمینان خاطر بیشتری ایجاد می کنیم.
فخاری خاطر نشان کرد :در سال گذشته شش میلیارد دلار درامد ارزی از صادرات محصولات غذایی داشتیم که اکثر این محصولات غذای حلال به شمار می روند.
ادامه این خبر
 
 
 
تقاضای 5 درصدی برای خرید خانه و ملک در 12 ماه آینده
ام بی ای نیوز- 5 درصد جامعه شهرنشین بالای 15 سال کشور قصد خرید خانه یا ملک در 12 ماه آینده دارند.
به گزارش ام بی ای نیوز، نتایج بررسی های صورت گرفته ازسوی یک موسسه تحقیقات داخلی درخصوص خرید و فروش خانه یا ملک در شهرهای بزرگ کشور نشان می دهد که در 12 ماه آینده شهر اهواز شاهد پویاترین بازار مسکن یا ملک کشور خواهد بود به طوری که شهروندان این شهر 45 درصد بیش از سایر شهرنشینان درصدد خانه دار شدن هستند و پس از آن انتظار می رود بیشترین خرید مسکن یا ملک در بین تبریزی ها و اصفهانی ها صورت بگیرد چرا که ساکنین این شهرها به ترتیب 12 و 11 درصد بیشتر از ساکنین سایر شهرها قصد خریدن خانه یا ملک دارند، همچنین نتایج از تقاضای پایین شهروندان شیراز برای خانه دار شدن خبر می دهد که 15 درصد کمتر از دیگر شهروندان می باشد.
ادامه این خبر
 
 
 
برگزاری کنفرانس بین المللی دستاوردهای سیستم های صوتی ، تصویری
ام بی ای نیوز- اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای سیستم های صوتی ، تصویری و گوشی تلفن همراه برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز، تهران در روزهای 25 و 26 شهریور ماه سالجاری به مدت 2 روز شاهد بر گزاری اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای سیستم های صوتی و تصویری و گوشی تلفن همراه خواهد بود .
ابراهیم درستی رییس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری و گوشی تلفن همراه در این باره به خبرنگار ما گفت: این کنفرانس با هدف حذف مافیای گوشی تلفن همراه و حل معضلات بازار لوازم صوت و تصویر و گوشی تلفن همراه برگزار می شود و امیدواریم با این کنفرانس بتوانیم مسوولان را متقاعد به کاهش تعرفه ها نموده و تعرفه واردات لوازم صوت و تصویر را تک رقمی کنیم .
ادامه این خبر