» راز و رمز جعبه Tiffany، هدیه ملانیا ترامپ به میشل اوباما
» سرخ پوشان برند هوآوی
» موفق‌ترین تبلیغات دیجیتال هفته
» بازی پدر و دختر با باربی و تلاش اخیر این عروسک برای مدرن شدن
» به تصویر کشیدن یک شب واحد در سراسر دنیا در تبلیغات محیطی اپل
» طرح خیره‌کننده‌ی مجله‌ی Der در مورد ترامپ
» چه اتفاقی در این جاده‌ی بی‌قانون می‌افتد؟
» معاوضه سررسید عیدی با آمبولانس
» بهترین جایگزین با بیمه نوین
» برترین شرکت های حافظ محیط زیست در سال 2017

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
84 درصد ايراني‌ها غذاي خارجي نمی خورند
ام‌بي‌اي‌نيوز- 84 درصد شهروندان ایران غذای خارجی نمی خورند.
به گزارش "ام‌بي‌اي نيوز"، در بررسي انجام شده توسط يك مؤسسه تحقیقات داخلي درخصوص گرايش ايراني ها به غذاهاي خارجي مشخص شد تنها 16 درصد جامعه شهرنشین کشور غذاهای خارجی می خورند و از آن لذت می برند و در مقابل 84 درصد ايراني‌ها اظهار داشته‌اند که خوردن غذاهای بومی ایران را به غذای خارجی ترجیح می دهند .
ادامه این خبر
 
 
 
تلويزيون های ارزان قیمت در ایران بازارندارد
ام‌بي‌اي‌نيوز- تلويزيون‌هاي با قيمت پايين‌تر از 150 هزار تومان در کشور از پایین ترین میزان تقاضا در بازار برخوردار‌اند.
به گزارش "ام‌بي‌اي‌نيوز"، در بررسي انجام شده از سوي يك مؤسسه تحقیقات داخلی در ميان شهروندان ايراني بر روی ميزان تقاضا برای تلويزيون مشخص شد که 98 درصد ایرانی ها در منزل خود تلویزیون دارند واین بازار بالقوه برای خرید مجدد نیز در میان جامعه مذکور مهیا است، به طوری که 74 درصد افرادی که در این تحقیق شرکت کرده اند اظهار داشته اند که در منزل خود يك دستگاه تلويزيون دارند،21 درصد صاحب 2 دستگاه تلويزيون هستند و3 درصد این افراد نیز 3 دستگاه یا بیشتر تلويزيون دارند.
ادامه این خبر
 
 
 
پولدارها محصولات خارجی را به ایرانی ترجیح می دهند
ام بی ای نیوز- 48 درصد از افرادی که معتقدند استفاده از مارکهای معروف کالا بهتر است کالاهای تولید شده در داخل کشور را خریداری می کنند.
به گزارش ام بی ای نیوز آماربه دست آمده از یک شرکت تحقیقات داخلی نشان می دهد در سال گذشته 48 درصد از مصرف کننده ها در کشور با اذعان بر اینکه استفاده از برندهای برترکالا بهتر است ترجیح می دهند کالاهایی را مصرف کنند که در کشور تولید می شود.در این بررسی همچنین مشخص شد افرادی که سطح درآمد آنها پایین تر از 500 هزار تومان در ماه می باشد 2درصد بیشتر از سایر ین به خرید محصولات تولید شده در داخل رغبت دارند این در حالی است که هر چه سطح درآمد در میان شهر نشینان بالاتر باشد گرایش به خرید کالاهای تولید شده در کشور نیز کاهش می یابد .
ادامه این خبر
 
 
 
حضور8000 شركت در جشنواره بین المللی تبلیغات لندن
بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تبلیغات لندن که یكی از مهمترین و معروفترین جشنواره‌های تبلیغاتی دنیا به شمار می‌آید در تاریخ 8 نوامبر 2010 (17 آبان) در لندن برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز ،در این جشنواره كه 25 سال سابقه دارد، محصولات مختلف تبلیغاتی بر اساس معیار خلاقیت با یكدیگر مقایسه شده و به آثار برگزیده نیز جوایزی تعلق می‌گیرد.
در جشنواره بین اللملی لندن بر اساس خلاقیت و نوآوری به آثار دریافتی در قالب گروه های مختلف از جمله تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، بیلبوردی، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات پوستری، تبلیغات چاپی و... جوایزی تعلق می‌گیرد. از اینرو هر ساله بیش از 8000 شركت تبلیغاتی و شركتهای وابسته از سراسر دنیا گرد هم می آیند تا در رقابتی نزدیك برترین‌های این صنعت را انتخاب و معرفی كنند.
ادامه این خبر
 
 
 
برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم های تبلیغاتی
نخستین جشنواره اینترنتی فیلم های یک دقیقه ای با عنوان جشنواره ملی فیلم های تبلیغاتی برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز، این جشنواره به صورت کاملا اینترنتی برگزار خواهد شد و تمامی بخش های جشنواره فیلم اعم از انتخاب فیلم، داوری توسط هیات داوران، داوری توسط تماشاگران و ... در وب سایت رسمی جشنواره فیلم های یک دقیقه ای برگزار می گردد.
این جشنواره سعی بر آن دارد تا با ایجاد فضایی جهت رقابت و نمایش فیلم های تبلیغاتی، نسبت به آسیب شناسی و بررسی میزان تاثیرگذاری آنها گام بردارد.
بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، اختتامیه این جشنواره در تاریخ اول مهرماه 89 برگزار خواهد شدو فیلم‌های تبلیغاتی تا حداكثر مدت زمان 60 ثانیه در سه بخش: فیلم‌های تبلیغاتی صنعتی، فیلم‌های تبلیغاتی آموزشی و فرهنگی و فیلم‌های تبلیغاتی اطلاع رسانی توسط 5 داور كه احتمالا 2نفر آنها از خارج كشور دعوت می‌شوند، مورد بررسی و داوری قرار خواهد گرفت.
ادامه این خبر
 
 
 
مصرف نوشابه گازدار 4درصد افزایش یافت
ام بی ای نیوز- مصرف نوشابه های گازدار درسال گذشته نسبت به 4 سال اخیر،4درصد افزایش یافته است.
به گزارش ام بی ای نیوز ، در تحقیقات انجام شده از سوی یک مرکز تحقیقاتی داخلی مشخص شد روند مصرف نوشابه های گازدار در سال گذشته نسبت به سال های 85 تا 87 با 4 درصد افزایش رو به رو بوده و در این سال86 درصد جامعه شهری اظهار داشته اند نوشابه در رژیم غذایی انها سهم بالایی داشته است.
بر همین اساس 3 درصد مصرف کننده های نوشابه اظهار داشته اند در روز بیشتر از یک بار نوشابه می خورند ، 5 درصد نیز به طور معمول روزانه این نوشیدنی را در سبد غذایی خود جای داده اند.
ادامه این خبر
 
 
 
وجود 82 درصد متقاضی بالقوه برای ماشین ظرفشویی در کشور
تاکنون فقط 18 درصد ساکنان شهرهای بزرگ ایران ماشین ظرفشویی خریده اند و هنوز 82 درصد متقاضی بالقوه برای این محصول در بازار موجود است.
به گزارش ام بی ای نیوز- تحقیقات انجام شده از سوی یک موسسه تحقیقاتی داخلی بر روی میزان تقاضا برای خرید ماشین ظرفشویی در میان شهرنشینان ایرانی حاکی است ، در حال حاضر تنها 18درصد از شهروندان ایرانی ازماشین ظرفشویی استفاده می کنند و این افراد 9 درصد بیشتر از سایر شرکت کننده ها در این تحقیق اعلام کرده اند که حاضرند برای داشتن زندگی راحت تر پول بیشتری بپردازند.
بررسی های انجام شده از سوی این موسسه نشان می دهد 12 درصد شهروندانی که در خانه خود ماشین ظرفشویی دارند برای خرید آن بین 100 تا 250 هزار تومان هزینه کرده اند.
ادامه این خبر
 
 
 
نیمی از ورزشكاران کشورآب معدني مي‌نوشند
ام بی اي‌نيوز- نيمي از ورزشكاران کشوراستفاده ازآب معدني را به آب لوله کشی ترجیح می دهند.
به گزارش "امي‌بي اي‌نيوز"، تحقيقات انجام شده بر روي ميزان مصرف آب معدني در شهرهاي كشور نشان مي‌دهد از 64 درصد افرادي كه در سال گذشته آب معدني نوشيده‌اند، 50 درصدشان اظهار داشته‌اند براي حفظ سلامت خود ورزش مي‌كنند.بررسي بر روي توپوگرافي مصرف‌كنندگان آب معدني نشان مي‌دهد 35 درصد افرادي كه در سال گذشته آب معدني خورده‌اند به تندرستي و بهداشت بيش از ديگران اهميت مي‌دهند. به همين دليل نيز مصرف آب معدني را به آب شهري ترجيح مي‌دهند.
ادامه این خبر
 
 
 
برگزاری سمینار تخصصی بین المللی توسعه فروش با مديريت انگیزش
سمینار تخصصی بین المللی توسعه فروش با مديريت انگیزش در اصفهان با حضور دکتر آلن فیرویدر متخصص جهانی درزمینه افزایش فروش وبازاریابی برگزار شد.
به گزارش "ام بی ای نیوز" ، دکتر آلن فیرویدر متخصص جهانی در زمینه افزایش فروش و بازاریابی ، استاد مدیریت کارکنان و مشتریان دشوار،متخصص آموزش در حوزه های بانکداری ، خدمات مالی ، املاک و مستغلات،استاد آموزش کسب نتایج از طریق تغییر رفتار و مشاور شرکت های مطرحی همچون : PHILIPS , EPSON , BT , EASTMAW است .
ادامه این خبر