» خاطره بازی مصرف کنندگان با نون خامه بستنی
» مدیریت کسب وکار بدون استراتژی بازاریابی ممکن نیست
» پرواز به دنیای ایده های ناب
» سون سنتر؛ مرکز خریدی که در آن با شخصیت های خیالی روبرو میشوید
» بام؛ به همین نزدیکی
» برچسب های کوکاکولا، دستبند های طرفداران موسیقی
» بچه های Evian با لباس های بزرگ تر از حد معمول
» شفافیت با مخاطبان، رمز موفقیت "دونیت"
» Uber: کودک گمشده روسی
» لوگو های شبیه به هم

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
الکامپ ؛امسال به دنبال برند شدن
ام بی ای نیوز- نمایشگاه الکامپ امسال به دنبال فرصتی برای برند شدن است.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز،محمد ثروتی مدیر اجرایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ اظهار داشت :یکی از مهمترین سیاست های ما در نمایشگاه امسال حرکت به سمت برند کردن نمایشگاه است و با این رویکرد امسال مبلغ بالایی را صرف تبلیغ نمایشگاه در شبکه یورو نیوز کرده ایم.
ادامه این خبر
 
 
 
تهران ميزبان سومين کنفرانس بين المللي تجارت جهاني مبلمان
سومين کنفرانس بين المللي تجارت جهاني مبلمان، طراحي و دکوراسيون داخلي(deco2010) با شعار "توسعه صنعت مبلمان و دکوراسيون" طي روزهاي پنج و شش مهر ماه سال جاري در مرکز همايشهاي بين المللي صدا و سيما برگزار خواهد شد.
به گزارش ام بی ای نیوز، در اين کنفرانس محور هايي چون، چالش ها، فرصت ها و چشم انداز صنعت مبلمان و دکوراسيون، شهرک صنعتي تخصصي مبلمان، سيستم هاي نوين طراحي، کپي رايت، محيط زيست و مبلمان، تکنولوژي اطلاعات، جامعه شناسي صنعت مبلمان و سرمايه گذاري خارجي مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
ادامه این خبر
 
 
 
حضور 65 سرمایه گذار خارجی در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی
ام بی ای نیوز- با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران بیش از 65 سرمایه گذار خارجی در قالب هیات های تجاری از هفدهمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته بازدید می کنند.
به گزارش ام بی ای نیوز، حضورسرمایه گذاران خارجی درپی هماهنگی های لازم با رایزنان بازرگانی ایران در کشورهای هدف عملی شده و امسال برای نخستین بار تبلیغات برون مرزی نمایشگاه بسته بندی و چاپ در سطح وسیعی انجام شده که منجر به استقبال قابل توجه از آن شده است.
گفتنی است نمایشگاه چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته امسال در فضایی بالغ بر 33 هزار متر مربع برگزار می شود و بیش از 389 شرکت داخلی، 61 شرکت خارجی از 15 کشور جهان در این نمایشگاه با هم به رقابت خواهند پرداخت.
ادامه این خبر
 
 
 
نمايش كالاهاي ايراني در نمايشگاه بين المللي مواد غذايي مسكو
ام بی ای نیوز- كالاهاي ايراني در نوزدهمين نمايشگاه بين المللي مواد غذايي مسكو به نمايش گذاشته شد.
به گزارش ام بی ای نیوز، مدير اجرايي غرفه ايران در نمايشگاه مسكو اظهار داشت: شركت سهامي نمايشگاه‌هاي بين المللي ايران به نمايندگي از كشورمان با سازماندهي 12 شركت معتبر ايراني محصولات شركت‌هاي يادشده را در فضايي به وسعت 230 مترمربع در نمايشگاه مسكو در معرض نمايش قرار داده است.
ادامه این خبر
 
 
 
بررسی پرونده سمینار تبلیغات برتر
ام بی ای نیوز- چندی است که یک شرکت تبلیغاتی اقدام به برپایی سمینار تبلیغات برتر در چند ماه آینده کرده است.نکته جالب این سمینار....

24شهریور1389
ادامه این خبر
 
 
 
افرادي كه برنج و ماكاروني نمي‌خورند از زندگي لذت مي‌برند
ام‌بي‌اي‌نيوز-نظرسنجی ها حکایت ازرابطه مستقیم میان عدم مصرف ماکارونی و برنج در میان افرادوسرمایه گذاری آن هادر راههای پرمنفعت دارد.
به گزارش "ام‌بي‌اي‌نيوز"، تحقيق و بررسي‌هاي انجام شده بر روي رابطه عادات اخلاقی با مصرف برنج و ماكاروني در ميان شهروندان ايراني نشان می دهد 43 درصد افرادي كه ماكاروني و برنج نمي‌خورند كساني هستند كه پول خود را در راهي سرمايه‌گذاري مي‌كنند كه بهترين و بيشترين سود و منفعت را براي آنها در برداشته باشد.
همچنین47 درصد از كساني كه اظهار نموده‌اند برنج و ماكاروني در سبد غذايي آنها جايگاه ويژه‌اي ندارد اغلب افرادي هستند كه دوست دارند از زندگي خود نهايت لذت را برده و براي آينده نگراني نداشته باشند.
ادامه این خبر
 
 
 
91درصد افراد ،تحقیقات بازار را نوعی سرمایه گذاری می دانند
ام بی ای نیوز- نتایج نظر سنجی صورت گرفته در زمینه این که آیا تحقیقات بازار نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود، اعلام شد .
به گزارش ام بی ای نیوز،بر اساس نتایج نظر سنجی صورت گرفته در سایت mba news ،مبنی بر این که آیا تحقیقات بازار نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود یا خیر؟ 91 درصد افراد شرکت کننده در این نظر سنجی به سوال مذکور پاسخ مثبت داده اند.
این در حالی است که 7 درصد افراد شرکت کننده در این تحقیق اظهار داشته اند که تحقیقات بازار ربطی به سرمایه گذاری ندارد.
بنا بر این تحقیق، تنها 2 درصد افراد معتقد اند که محسوب شدن تحقیقات بازار به عنوان نوعی سرمایه گذاری ، بستگی به شرایط دارد.
قابل توجه است که این نظر سنجی به گونه ای طراحی شده است که هر فرد با یک IP فقط یک بار می تواند در نظرسنجی شرکت کند.
ادامه این خبر
 
 
 

پوما ؛ در تلاش برای توسعه آگاهی بخشی اجتماعی به مصرف کنندگان
ام بی ای نیوز- مدیر عامل شرکت پوما " جوشن زیتز " وظیفه تامین بودجه برای تولید یک سری فیلم مستند در جهت تغییر رفتار مصرفی مشتری را بر عهده گرفته است.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت BRAND REPUBLIC، برند پوما در پی مشارکت با بنیاد فیلم های مستند انگلیسی کانال چهار این کشور 250 هزار دلار سرمایه برای ساخت این قبیل فیلم ها اختصاص داده‌است که از این مقدار مبلغ 50 هزار یورو به عنوان جایزه در تابستان 2011 به برترین فیلم در جشنی با شکوه اهدا خواهد شد.
بقیه این مبلغ در مراحل اول پروژه در اختیار فیلم سازان قرار خواهد گرفت که بنا بر محاسبات انجام شده به هر کدام از این چهل نفر پنج هزار یورو کمک هزینه پرداخت خواهد شد.
زیتز بر این باور است که کمک به فیلم سازان مستقل برای برقراری ارتباط با آنچه که در جهان اتفاق می‌افتد، بهترین راهی است که با استفاده از آن پوما می‌تواند بر بهبود روابط بین کشور های جهان و مردمان آنها تاثیر بگذارد. او می‌گوید که همیشه با تماشای یک فیلم مستند چیزی در درون او تغییر می‌کند. برای مثال تماشای فیلم " پایان خط " تهیه شده توسط بنیاد فیلم های مستند انگلیسی کانال چهار و با حمایت مالی فروشگاه های زنجیره‌ای Waitrose دو سال قبل بر روی تفکر او تاثیر گذاشته و تصمیم گرفته است تا همکاری خود را با این موسسه شروع کند. او معتقد است که قصد نصیحت کردن ندارد و نمی‌خواهد به بهانه منع مصرف گرایی مشتریان را به خرید کمتر تشویق کند اما در تلاش است تا شیوه مصرف را تغییر دهد.
ادامه این خبر
 
 
 
شناخت مخاطب ،مهمترین ملاک بازار یابی در فضای مجازی
ام بی ای نیوز- یکی از ابزار های کسب درآمد در دنیا تبلیغات است و وب‌سايتي كه از راه نمايش آگهي‌هاي تبليغاتي درآمد كسب نكند نمي‌تواند به حضور خود ادامه دهد.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز،شهیندخت خوارزمی عضو جامعه اطلاعاتی ایران با بیان اینکه این بازار یابی در فضای مجازی نیازمند شناخت مخاطب خاص و ارایه نیازهای طیف وسیع است اظهار داشت:وجود امکانات وسیع در فضای مجازی برای تبلیغات نیازمند شناخت محدودیت ها و قواعد رفتاری و حضور در آن است تا بتوان تبلیغی موثر و کارآمد که دارای بازخورد بالا باشد را ارایه داد. اما خطا بر روی داده ها و اطلاعات بدست آمده در فضای مجازی بالاست و از آنجا که نمی توان مخاطب واقعی را تشخیص داد ؛ هر کس می تواند اطلاعات غیر واقعی بدهد به همین دلیل استناد به نتایج تحقیقات بدست آمده علمی نمی باشد.
این استاد دانشگاه در ادامه افزود: در حال حاضر پس از عبور از عصر اطلاعات و ارتباطات وارد دنياي مجازي شده ايم. در اين عصر ، فضاي مجازي به عنوان يكي از جديدترين ابزار تبليغ در يك محيط پر مخاطب ومملو از كاربران جست وجوگر مدرن ، امكان انتقال آموزه ها و مفاهيم را فراهم ساخته است. اين فضا به گونه اي است كه امكان ارسال و انتقال پيام ها را از روش سنتي به شيوه هاي نوين و پيش رفته ارتباطي فراهم كرده است.
ادامه این خبر