» یک ملت، پشت یک چک
» اعتبار اجتماعی برند؛ (بخش اول: سفیر برند)
» کمپینی برای زندگی، کمپینی برای آینده
» #شهرتکانی
» آقای گراد وارد می شود
» نگاهی به تبلیغات محیطی شهر تهران- بهمن 95
» برگرکینگ در تبلیغش آتش گرفت
» خاکسپاری وب‌سایت قدیمی یک آژانس در باغ آن
» اگر زوجهای دیزنی با هم پیر می شدند
» آگهی خنده دار McCafe و مسخره کردن کافه های جدید پرطرفدار

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
رکود بازار فرش ایران در 4 سال گذشته
"ام بی ای نیوز"- توجه به فرش ایرانی طی چهار سال گذشته با رکود رو به رو بوده تا آنجا که در سال گذشته فقط 33 درصد مردم به خرید فرش ایرانی مبادرت نموده اند.
به گزارش "ام بی ای نیوز"، فرش ایرانی سالهاست مورد اقبال و توجه جهان به خصوص اروپایی ها است. تنوع در رنگ ، نقش های بی بدیل وظرافت خاص بکار رفته در طرح ها را تنها می توان در فرش های ایرانی جست و جو کرد که متاسفانه در سال های اخیر به دلیل نفوذ فرش های ماشینی و ورود کشورهای رقیب مانند هند و چین باعث شده فرش ایرانی جایگاه اصلی خود را از دست بدهد .
با وجود کاستی ها و بی رونق شدن بازار فرش دستباف در چند سال اخیر همچنان فرش ایرانی حرف اول را در بازار می زند و هر چه قدمت و سال بافت آن بالا تر باشد دارای ارزش بیشتری است تا آنجا که فرش دست باف با قدمت 20 سال هم به لحاظ مالی و هم از لحاظ ارزش بیشتر مورد توجه است.
ادامه این خبر