» شوخی تبلیغاتی طنان با اتفاقات روز
» بلدشو؛ راهی به سوی یادگیری
» فستیزبرگر؛ رستورانی با حس نوستالژی خودروهای قدیمی
» بررسی 12 مدل تبلیغات
» ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه کاهش فروش
» تبلیغات بحران زده ی ایران در زمان زلزله
» خشم طرفداران نوتلا از تغییر محرمانه فرمول ساخت آن
» کارتن های مقوایی ستاره های آگهی تبلیغاتی Uber
» دو لیوان شیر برای کودکان در یک بطری
» داخل لباس های زارا دوخته شد: ما حقوق نگرفته ایم

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
کاله ، لشگری یک نفره
"کاله" که پس از شکل گیری به سرعت توانست بازارمحصولات غذایی در ایران را فتح کند و به رغم تنوع بالای محصولی همچنان در این بازار سرپا بماند و حتی ...

یکشنبه 10 بهمن 1389
ادامه این خبر
 
 
 
عرضه محصولات "فرانک مولر"  سوئیسی در ایران برای اولین بار
شرکت "فرانک مولر" که یکی از معتبرترین شرکت های ساعت سازی بزرگ دنیا است ، برای اولین بار ازمحصولات خود در ایران رونمایی کرد.

یکشنبه 10 بهمن 1389
ادامه این خبر
 
 
 
ارائه سرویس های جدید پرداخت پول توسط آی فون وآی پد
Apple از طریق آی فون و آی پد سرویس هایی را برای پرداخت پول هنگام خرید به کاربران ارائه می دهد. این خدمات بر مبنای تکنولوژی ...

یکشنبه 10 بهمن 1389
ادامه این خبر
 
 
 
برگزاری نشست هاي تخصصي «تبليغات محيطي در فضاي شهري»
سازمان زيباسازي شهر تهران با همکاری پژوهشكده فرهنگ، هنر و معماری جهاددانشگاهي نشست تخصصي «تبليغات محيطي در فضاي شهري» را برگزار می کند.

شنبه 9 بهمن 1389
ادامه این خبر
 
 
 
هزینه پروژه های تحقیقات بازار برای 95 درصد بنگاه های اقتصادی صرفه ندارد
95 درصد بنگاه های ایرانی ،بنگاه های خرد ، کوچک و متوسطی هستند که اختصاص هزینه های بالا برای اجرای پروژه های تحقیقات بازاریابی برای آنها...

شنبه 9 بهمن 1389
ادامه این خبر
 
 
 
نقدی بر یک کنفرانس؛ نام خود را خودتان نابود نکنید!
كنفرانس بين المللي تبليغات و فروش که بیشتر به ويتريني براي نشان دادن ضعف هاي موجود در اين صنعت شبیه بود با موضوعات ارايه شده از سوي سخنرانان...

شنبه 9 بهمن 1389
ادامه این خبر
 
 
 
كنفرانس بين المللي تبليغات و فروش برگزار شد
کنفرانس بین‌المللی تبلیغات و فروش (Iran Ads 2011) که عنوان تخصصی‌ترین رویداد صنعت تبلیغات و فروش کشور را به خود اختصاص داده بود...

شنبه 9 بهمن 1389
ادامه این خبر
 
 
 
تبیین استراتژی دراز مدت توییتردر سال 2011
" دیک کاستولا " مدیر عامل جدید شبکه اجتماعی توییتر در آخرین مصاحبه خود در نمایشگاه بین المللی تکنولوژی CES استراتژی خود در سال 2011 را تبیین کرد.

شنبه 9 بهمن 1389
ادامه این خبر
 
 
 
بودجه 20 میلیارد دلاری و کم بازده "جانسون" برای بازاریابی
شرکت جانسون با اختصاص بودجه 20 میلیارد دلاری به فرآیند فروش و بازاریابی در سال گذشته حدود 60 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است،این در حالی است...

شنبه 9 بهمن 1389
ادامه این خبر