» با بیت کوین KFC بخرید
» "توپاز" با مکثی دوست داشتنی در زندگی روزمره منتشر شد
» Airbnb به اصطلاح "چاه دستشویی" ترامپ پاسخ داد
» انگلیس را با Guardian بهتر بشناسید
» Cadbury؛ انگشتر بدلی کودک برای خرید کادوی تولد مادر
» Volkswagen: یک زاویه کافی نیست
» خمیازه، فریاد بی صدایی برای درخواست قهوه
» قفل جزئیات شخصی در صورت عدم استفاده از کارت اعتباری جدید Visa
» رفع بوی عرق زمین کالج توسط دئودورانت "Old Spice"
» تعیین میزان ورود اشعه UV به بدن با ابزار پوشیدنی L’Oréal

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
Nestle به سوی تولید غذاهای دارویی می رود
درآمد سالانه گروه غذایی Nestle، تا سه سال آینده به یک میلیارد دلار در سرتاسر جهان خواهد رسید.

دوشنبه 29 فروردین 1390
ادامه این خبر
 
 
 
جایگزینی تلویزیونهای شهری با بیلبوردهای تبلیغاتی درپایتخت
با جایگزینی تلویزیونهای شهری درسطح شهرتهران ، تعداد زیادی از بیلبوردهای تبلیغاتی به این تلویزیونها منتقل خواهد شد .

دوشنبه 29 فروردین 1390
ادامه این خبر
 
 
 
قدرت فیس بوک در جذب تبلیغات جهانی
فیس بوک که در ابتدا به عنوان یک شبکه اجتماعی بازسازی شده دانشگاهی با ارائه بازی های مختلف کار خود را شروع کرد درنهایت تبدیل به یک مقصد جامع و جایگزینی مناسب برای چند سایت غیرمرتبط شد که...

دوشنبه 29 فروردین 1390
ادامه این خبر
 
 
 
جمع آوری بیلبوردهای فرسوده در تهران
بیلبوردهای فرسوده که با گذشت زمان جنبه اطلاع رسانی خود را از دست داده و ظاهر زشتی به مبلمان شهری می دهند،جمع آوری خواهند شد.

یکشنبه 28 فروردین 1390
ادامه این خبر
 
 
 
راهبرد های تبلیغ نامحسوس یک کالا
تبلیغ نامحسوس یک کالا یا Product Placement یک روش بازاریابی به شمار می رود که در آن محصولات یا خدمات مختلف در یک محیط عاری از آگهی، در قالب فیلم ، نمایش های تلویزیونی یا برنامه های خبری تبلیغ می شود.

یکشنبه 28 فروردین 1390
ادامه این خبر
 
 
 
آشتی ایرانی ها با کفش ملی
استقبال چشم گیرمشتریان در پایان سال گذشته از کفش ملی که فروشی نزدیک به هشت و نیم میلیارد تومان را برای این شرکت به دنبال داشت، نتیجه سیاست نوگرایی مدیران کفش ملی بوده است.

یکشنبه 28 فروردین 1390
ادامه این خبر
 
 
 
دگرگونی در مدیریت پر خطر Gap
" Gap " پس از یک دوره رکود، اینک با بهره گیری از مدیریت جدید و با استفاده از یک آژانس تبلیغاتی جدید برای بازگشت به دوران موفقیت خود در آمریکا برنامه ریزی کرده است.

یکشنبه 28 فروردین 1390
ادامه این خبر
 
 
 
آنالیز SWOT برند جانسون
آنالیز SWOT که یکی از ابزارهای تطابق نقاط قوت و ضعف درون سازمان ها با فرصت‌ها و تهدید‌های برون سازمانی است ،یکی از مهمترین دغدغه های شرکت های بزرگ بشمار می آید و مطالعه دقیق اینگونه آنالیزها توسط مدیران شرکت ها موجب خواهد شد...

شنبه 27 فروردین 1390
ادامه این خبر
 
 
 
فراخوان برای طراحی پنلهای تبلیغاتی تاکسی ها
سازمان تاکسیرانی با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران برای طراحی و ساخت نمونه پنلهای تبلیغاتی به منظور نصب برروی سقف تاکسی های شهر تهران فراخوان عمومی داد.

شنبه 27 فروردین 1390
ادامه این خبر