» مک دونالد و صبر و انتظار پدران
» آرامش پس از طوفان
» معرفی خدمات شتاب "ملل" در ماه رمضان
» کارآفرینان از بلندپروازی نمی ترسند
» هم_سایه_شو؛ سایه امن "پریل" برای زنان سرپرست خانوار
» حس خوب مخاطبان در کمپین مناسبتی
» نقش خاطره بر قلب مخاطبان
» درخشش محصولات ایرانی در میادین بین المللی
» عبیدی، ۷۰ ساله ای جوان
» چرا لوگوها معمولا در سمت چپ قرار می‌گیرند

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
استراتژی های موفقیت با ارزیابی هدف در ذهن آغاز می‌شوند
ام بی ای نیوز- ارایه یک تعریف از موفقیت ممکن است ساده به نظر برسد اما فقط چند طرح استراتژیک جوابگوی ما در راه رسیدن به این آرمان است. برای بهترین بودن، مدیران جویای نام نیاز به اجرای استراتژی یا ایجاد معیارهایی دارند که در بررسی میزان پیشرفت ازآن استفاده کنند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Marketing Daily ،استراتژی های رشد باید قابل مشاهده، آشکار و روشن باشند. برنامه موفقیت یک روش هدایت شده از سوی بازار است که به منظور ایجاد یک طراحی سوق‌الجیشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بکارگیری این روش یک نوع استراتژی رشد با قابلیت بررسی بیشتر به وجود آورده و تمام سازمان های تاثیر پذیر از اجرای آن را در یک سطح قرار می‌دهد. این روش به منظور تعیین نکات اساسی موثر در پیشرفت شرکت ها از راهنمایی ها و رفتار مدیران ارشد واحد های تجاری موفق بهره می‌برد.
ادامه این خبر
 
 
 
افزایش 14 درصدی تقاضای تلویزیون LCD، در سال گذشته
ام بی ای نیوز- تقاضای شهروندان برای تلویزیون LCD در سال گذشته با افزایش 14 درصدی ،به 50 درصد رسید.
به گزارش ام بی ای نیوز، نتایج بررسی های صورت گرفته به روشchaid درخصوص عوامل مؤثر هنگام خرید انواع تلویزیون از نظر افراد بالای 15 سال در شهرهای بزرگ کشور نشان می دهد که هشت درصد شهروندان هنگام خرید تلویزیون، بیشتر به کیفیت تصویر آن توجه دارند و محصول موردنظرشان را براساس این عامل انتخاب می کنند. شهرت کارخانه سازنده و قیمت تلویزیون نیزهرکدام به عنوان فاکتورهای موردنظر 6 درصد شهروندان در انتخاب تلویزیون موثر می باشد درحالی که مقاومت و ظاهر این وسیله هر کدام مبنای تقاضای خرید پنج درصد شهروندان است.
ادامه این خبر
 
 
 
70 درصد رقابت در بازار ، بین خرده فروش ها اتفاق می افتد
ام بی ای نیوز- در حال حاضر سهم خرده فروشها ازرقابت در بازار و معرفی کالا به فروشگاه ها ،70درصد است.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز ، غلامحسین آهنی مدیر پژوهش ممیزی خرده فروشی شرکت تحقیقات بازارEmrc با اعلام این مطلب ،گفت: به همین دلیل ، تبلیغات در فروشگاه ها ی جهان به یک رشته آکادمیک مجزا تبدیل شده و بهای زیادی به آن داده می شود.
به گفته وی مهمترین حسن فعالیت در خرده فروشی ایجاد برند است ،اخیرا تولید کننده ها سعی کرده اند در جهت تسهیل دسترسی مصرف کننده به کالا، با خرده فروش ها به توافقاتی برسند و در برخی مواقع در این زمینه سرمایه گذاری نیز کرده اند.
ادامه این خبر
 
 
 
چهار تاکتیک اصلی بازاریابی بر اساس موقعیت فیزیکی مشتری
ام بی ای نیوز -استفاده از موبایل و تکنولوژی های جدید توسط فعالان بازار در راستای بهره برداری از خدمات مرتبط با موقعیت فیزیکی مشتری، هدایت آنها به یک مکان مناسب برای رفع نیاز در فاصله ای نزدیک را آسان کرده است.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Marketing week، بازاریابی بر اساس موقعیت مکانی یک سری تاکتیک های مختلف از تبلیغات محلی ساده گرفته تا کشف پیچیده موقعیت فیزیکی فرد با استفاده از جی پی اس و تکنولوژی های مدرن را شامل می شود. شما می توانید از این روش بازاریابی در موارد زیر استفاده کنید:
ادامه این خبر
 
 
 
300 هزار ميليارد ريال باید به بخش تعاون تسهيلات پرداخت شود
ام بی ای نیوز- بانك توسعه تعاون و بانك ملي ايران در هفته تعاون تفاهم‌نامه همكاري امضاء كرد.
به گزارش ام بی ای نیوز ،در حاشيه امضاي اين تفاهم نامه مدير عامل بانک ملي ايران اعلام کرد: ما بانک ملي را رقيب بانکهاي ديگر نمي دانيم بلکه در کنار آنها قرار مي گيريم و به اقتصاد کشور کمک مي کنيم.
عبدالرضا خاوري ادامه داد: بانک ملي مفتخر است همانطور که خدمات ارزنده اي را همچون نگهداري از خزانه و جواهرات بانک مرکزي اراده مي کند، با قابليت هاي ويژهاي که دارد رقابت ها را هر چه پسنديده تر دنبال نموده و همکاران ما شايستگي هاي جمعي شان را به نمايش بگذارند.
ادامه این خبر
 
 
 
دستگاهها به تهیه برنامه فرهنگی- تبلیغی اصل 44 مکلف شدند
ام بی ای نیوز - شورای عالی اصل 44 قانون اساسی به منظور سازماندهی فعالیتهای فرهنگی- تبلیغاتی، تمامی دستگاههای اجرایی را به تهیه برنامه فرهنگی- تبلیغی مکلف کرد.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز، شورای عالی اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی به استناد بند (3) ماده (42) قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی و به منظور سازماندهی فعایت های فرهنگی- تبلیغاتی برای اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ، تمام دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد برنامه فرهنگی- تبلیغی خود را تهیه کنند.
ادامه این خبر
 
 
 
 تشکيل شوراي گفتگو ميان دولت و بخش خصوصي
ام بی ای نیوز-به گفته رييس اتاق بازرگاني ايران وظيفه اتاق در مديريت كلان ايجاد فضاي گفت ‌و گو است و پيشنهاد اتاق در برنامه پنجم تشكيل شوراي گفت ‌و گو ميان اتاق و دولت بود.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز ؛محمد نهاونديان در چهارمين نشست سالانه گروه دوستي پارلماني مجلس ؛ با اعلام مطالب فوق افزود: پيش آگاهي براي امور اقتصادي ضروري است و بايد علائمي كه فعال اقتصادي از سياست گذار دريافت مي ‌كند، قابل اتكا و محاسبه باشد و اين معناي برنامه است و مجلس پيش از تصويب برنامه بايد براي تصميم هاي معارض برنامه چاره اي بيانديشد تا فعال اقتصادي بتواند از سياست هاي اعلام شده ، اطمينان حاصل كند.
ادامه این خبر
 
 
 
تیم اور کلاکینگ ایران عازم مسابقات جهانی می شود
ام بی ای نیوز- تيم اور كلاكينگ ایران ،پس از كسب رتبه دوم در مسابقات GOOC 2010 كه بین کشورهایی از آسيا ،اقيانوسيه و آفريقا برگزار شده بود ، جواز ورود به مسابقات جهاني اور كلاكينگ را كسب كرد.
به گزارش خبر نگار ام بی ای نیوز در این مسابقات که سپتامبر 2010 در كشور تايوان برگزار می شود جوانان مستعد در زمينه سخت افزار كه که با امكانات محدودي وارد عرصه اور كلاكينگ شده اند، با حمايت گيگابايت ، اين بار با یک شركت كننده ايراني با 18 سال سن به عنوان جوانترين شركت كننده اين مسابقات در این رقابت حضور پیدا می کنند.
ادامه این خبر
 
 
 
اقتصاد استرالیا به رشد خود ادامه می دهد
ام بی ای نیوز - آخرین ارقام اداره آمار استرالیا (ABS) بیانگر آن هستند که استرالیا علیرغم ظهور مجدد ناپایداری در اقتصاد جهانی نسبت به سایر اقتصادهای پیشرفته عملکرد بهتری داشته است . تولید ناخالص داخلی (GDP) طی سه ماهه دوم سال 2010 (آوریل- مه- ژوئن) 2/1درصد رشد داشته است که این میزان به رشد سالانه 3/3 درصدی آن می انجامد.
به گزارش ام بی ای نیوز،وین سوان، خزانه دار استرالیا درباره این ارقام می گوید:" این پیامد فوق العاده که همه استرالیایی ها می توانند به آن افتخار کنند، نشان می دهد که اقتصاد استرالیا همچنان از مدیریت قوی اقتصادی و سخت کوشی و انعطاف پذیری مردم استرالیا بهره می برد. این در حالیست که میزان تولید در اقتصاد 6 کشور گروه جی هفت (G7) هنوز کمتر از میزان تولید پیش از بحران مالی جهانی است ، در استرالیا این میزان از اواسط سال 2008 ، 2/4 درصد رشد داشته است."
ادامه این خبر