» کپی یا اصل مسئله این است؟
» در کاهش ترافیک و آلودگی هوا "همپا" شویم
» قلب تپنده سن ایچ روی بیلبورد آلوئه ورا
» شکل های مختلف شامپو Dove در تقدیر از اندام مختلف
» اختراعات خنده دار و هوشمندانه حوزه مواد غذایی
» آقای خطای دید و ماجرای سه بعدی‌های دو‌بعدی
» لبخندهای زیبا، نتیجه رویکرد مسئولیت اجتماعی برند
» بررسی شیوه جدید کمپینهای تبلیغاتی بزرگ، روند تفسیر معکوس
» چگونه ایمیلی بنویسیم که مردم دوست دارند بخوانند
» #ایران_بالا؛ صعود عظیم سامان

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
تحصیلکرده ها 84 درصد بیشتر از دیگران قهوه می خورند
ام بی ای نیوز -بر اساس تحقیقات انجام شده در سال گذشته 30 درصد جامعه شهری کشور قهوه آماده و 25 درصد نیز قهوه دم کردنی خورده اند.
به گزارش ام بی ای نیوز صنعت قهوه در ایران از بازار بالقوه ای برخوردار است. بر اساس آمار کسب شده مشخص شد 5/45 درصد ایرانی ها در روز 2 الی 3 بار قهوه آماده و 5/20 درصد نیز به همین میزان از قهوه های دم کردنی استفاده می کنند. 14 درصد مصرف کننده های قهوه نیز گفته اند یک بار در روز قهوه آماده و 17 درصد قهوه دم کردنی مصرف قهوه را در برنامه خود قرار داده اند.
ادامه این خبر
 
 
 
بازار 800میلیونی خمیر دندان در ایران
ام بی ای نیوز- آمار کسب شده حاکی است 94 درصد از شهر وندان ایرانی از خمیر دندان استفاده می کنند.
به گزارش ام بی ای نیوز در بررسی صورت گرفته بر روی بازار مصرف خمیر دندان در12 ماه سال گذشته مشخص شد 67 میلیون ایرانی حداقل یک بار در سال متقاضی خرید خمیر دندان هستند.
در همین حال بررسی های انجام شده بر روی بازار نشان می دهد 43 درصد مردم در 12 ماه سال 88 در روز یک بار از خمیر دندان استفاده کرده اند. 33 درصد نیز اظهار داشته اند روزانه 2 یا 3 بار هنگام مسواک زدن خمیر دندان مصرف کرده اند. همچنین میزان مصرف خمیر دندان به مدت 2 یا 3 بار در هفته 5 درصد گزارش شده است .
ادامه این خبر
 
 
 
74 درصد ایرانی ها شکلات می خورند
ام بی ای نیوز- نتایج بررسی ها از میزان مصرف شکلات در جامعه شهری حاکی است 74 درصدمردم مصرف شکلات را در سبد غذایی خود قرار داده اند.
به گزارش ام بی ای نیوز در حالی که میزان مصرف شکلات در ایران بالا گزارش شده اما مصرف روزانه آن کمتر از 7 درصد می باشد. 32 درصد افراد به میزان یک بار درهفته ،30 درصد کمتر از یکبار و 27 درصد 2 یا سه بار درهفته شکلات می خورند.
این بررسی حاکی است شکلات های تک نفره با 55 درصد بالاترین میزان مصرف را در این بررسی به خود اختصاص داده اند، شکلات های پذیرایی35 درصد و تخته ای با 25 در صد به ترتیب در رده های بعدی مصرف قرار می گیرند.
ادامه این خبر
 
 
 
حضور 84 درصدی فرآورده های گوشتی در سفره های ایرانی

ام بی ای نیوز- 84 درصد جامعه شهری کشور از فرآورده های گوشتی مانند سوسیس و کالباس در سبد غذایی خود استفاده می کنند.
به گزارش ام بی ای نیوز با توجه به ارزش غذایی بسیار پایین فرآورده های گوشتی و خطرات ناشی از مصرف آن ، این مواد غذایی همچنان در سبد غذایی مردم در رده بالایی قرار دارد. بررسی های صورت گرفته نشان می دهد 31 درصد مردم در یک سال گذشته حداقل 2 یا 3 بار در ماه از این فرآورده ها استفاده کرده اند. 25 درصد یک بار در ماه و 21 درصد نیز اظهار داشته اند کمتر از یک بار در ماه از فراوره های گوشتی برای تغذیه خود استفاده نموده اند.همچنین 14 درصد از افراد نیز گفته اند در طول سال گذشته در هفته یک بار از فرآورده های گوشتی استفاده کرده اند.
ادامه این خبر
 
 
 
ماهی در سبد غذایی ایرانی ها فاقد جایگاه مناسب است
ام بی ای نیوز- مصرف ماهی در میان ایرانی ها نسبت به گوشت و مرغ از اهمیت کم تری برخوردار است.
به گزارش ام بی ای نیوز با وجود ارزش غذایی بالای گوشت سفید مخصوصا ماهی متاسفانه استفاده از ماهی در سبد غذایی ایرانی ها جایگاه مناسبی ندارد.
به گزارش ام بی ای نیوز، بر اساس بررسی های انجام شده برروی ذایقه ایرانی ها نسبت به مصرف انواع گوشت در سال گذشته مشخص شد 19 درصد مردم ماهانه 5 تا 10 هزار تومان از درآمد خود را صرف خرید ماهی و مرغ می کنند.
در تحقیق ترکیب میزان مصرف انواع گوشت در سبد خانوارهای ایرانی مشخص شد 19 درصد مردم 10 تا 20 هزار تومان از درآمد خود را برای خرید ماهی اختصاص می دهند این در حالی است که 32 درصد از مصرف کننده ها ،این مبلغ را برای خرید مرغ و 28 درصد نیز برای تهیه گوشت قرمز 10 تا 20 هزار تومان هزینه می کنند.
ادامه این خبر
 
 
 
ورود«چای کیسه ای» به سبد غذایی 61 درصد مردم ایران
ام بی ای نیوز- ایرانی ها به نوشیدن چای دم کردنی بیشتر از چای کیسه ای تمایل دارند .
به گزارش ام بی ای نیوز، چای به عنوان یک نوشیدنی در فرهنگ ایرانی نسبت به سایر ملل دارای جایگاه ویژه ای است و ایرانی ها ترجیح می دهند به جای بسیاری از نوشیدنی ها چای بنوشند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته در بازار مصرف چای در کشور 94 درصد جامعه شهری اظهار داشته اند چای دم کردنی در سبد غذایی خود قرار داده اند اما 61 درصد مردم نیز اظهار داشته اند که چای کیسه هم مصرف می کنند.
بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی ذایقه مردم نسبت به چای درکشور مشخص شد 61/50 درصد مردم در روز بیشتر از 4 بار چای دم کردنی می نوشند ، 45 درصد روزی 2 یا 3بار و 21/50 درصد نیز در روز بیش از 4 بار چای دم کردنی می نوشند .
ادامه این خبر
 
 
 
ایرانی ها سالانه حداقل 250 میلیون مسواک می خرند

ام بی ای نیوز- تحقیقات اخیر در باره استفاده از مسواک در میان شهروندان ایرانی نشان می دهد 94 درصد ایرانی ها از مسواک استفاده می کنند .
به گزارش ام بی ای نیوز آمار کسب شده نشان می دهد تنها 6 درصد ساکنان شهرهای بزرگ از مسواک استفاده نمی کنندکه با این وجود آمار افرادی که مسواک می زنند،تقریبا به 6 میلیون نفر می رسد و از آن جا که 26 درصد مصرف کنندگان مسواک اظهار می کنند در سال 3 بار مسواک خود را عوض می کنند؛ 24درصد 5 بار ، 24درصد 2 بار ،14 درصد 7 بار و 6 درصد 12 بار درسال مسواک خود را عوض می کنند آمار سالانه خرید مسواک در ایران به 250 میلیون عدد مسواک می رسد.
ادامه این خبر
 
 
 
72 درصد ایرانی ها سیگار نمی کشند

ام بی ای نیوز- گرایش به استعمال سیگار در یک سال اخیر در میان شهروندان ایرانی با کاهش روبرو بوده است .
به گزارش ام بی ای نیوز علی رغم بالا بودن میزان مصرف سیگار در کشور اما در تحقیقات انجام شده در 12 ماه اخیر در جامعه شهری مشخص شد 72 درصد ایرانی ها سیگار نمی کشند.
بر اساس اظهارات جامعه پرسش شونده تنها 28درصد افراد اعلام کرده اند که در سال گذشته سیگار کشیده اند که از میان این تعداد مصرف کننده ؛ 27 درصد روزانه یک تا 5 نخ ، 15 درصد حدود 10 نخ و 15درصد هم در روز یک پاکت سیگار کشیده اند.
ادامه این خبر
 
 
 
استقبال نیمی ازمردم از شیرهای طعم دار
ام بی ای نیوز- 47 درصد مردم سال گذشته انواع شیرهای طعم دار را در سبد غذایی خود قرار داده اند.
به گزارش ام بی ای نیوز، در بررسی های صورت گرفته مصرف شیرهای طعم دار در جامعه شهری 47 درصد گزارش شد که بیشتر آن مربوط به شیر با طعم شکلات بود.
این در حالی است که بر اساس آمار اعلامی از سوی مصرف کننده ها ، 28 درصد افرادی که در این نظر سنجی شرکت داشته اند،اظهار نموده اند که فقط دو یا سه بار در سال گذشته از شیرهای طعم دار، استفاده کرده اند.
بر اساس این گزارش استقبال از انواع شیر های طعم دار به میزان یک بار در هفته نیز از سوی طرفداران شیرهای طعم دار 22 درصد گزارش شده است و پرطرفدارترین طعم در این نوع شیرها با 54 درصد مصرف کننده به شیر شکلاتی اختصاص دارد .
ادامه این خبر