» مک دونالد و صبر و انتظار پدران
» آرامش پس از طوفان
» معرفی خدمات شتاب "ملل" در ماه رمضان
» کارآفرینان از بلندپروازی نمی ترسند
» هم_سایه_شو؛ سایه امن "پریل" برای زنان سرپرست خانوار
» حس خوب مخاطبان در کمپین مناسبتی
» نقش خاطره بر قلب مخاطبان
» درخشش محصولات ایرانی در میادین بین المللی
» عبیدی، ۷۰ ساله ای جوان
» چرا لوگوها معمولا در سمت چپ قرار می‌گیرند

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
رشد 69 درصدی شاخص اعتماد مصرف کنندگان به بازاردر آسیا
ام بی ای نیوز-دو سال پس از بحران اقتصادی و آثار زیان بار آن بر روی بازار های آسیا به نظر می رسد که مصرف کنندگان کالا ترس را کنار گذاشته و یک دوران شکوفایی اقتصادی با ثبات را تجربه خواهند کرد.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Adweek، شاخص جهانی مستر کارد که پیرامون میزان اعتماد مصرف کننده به وضعیت بازار بحث می کند برای دومین بار در شش ماه گذشته نگاهی مثبت به ارتقا سطح زندگی, افزایش درآمد و در نتیجه صرف هزینه های بیشتر دارد.
به دنبال درخواست برای رتبه بندی شاخص اعتماد مصرف کنندگان به وضعیت بازار در کشور های آسیایی ( رتبه بندی از صفر تا صد ) این شاخص در ویتنام 94 و در سنگاپور 87 بوده است.
ادامه این خبر
 
 
 
آینده صادرات محصولات نساجی در ابهام
ام بی ای نیوز- سال گذشته سهم صنعت نساجی در صادرات غیر نفتی 9 تا 10 درصد بوده است.
علیرضا حایری عضو هیات مدیره صنایع نساجی ایران در گفت و گو باخبرنگارام بی ای نیوز،تصریح کرد : بر اساس آمار اعلامی میزان صادرات غیر نفتی در سال گذشته 13 میلیارد دلار بوده که نزدیک به یک میلیارد و 150 میلیون دلار آن به محصولات نساجی تعلق دارد.
حایری با بیان اینکه تنها مشکل صنعت نساجی در بازار داخلی و خارجی قیمت تمام شده می باشد اظهار داشت:هزینه تولید در بخش نساجی 30 تا 50 درصد از میانگین جهانی بالا تر است که همین قدرت رقابت ما با بازار های جهانی را با مشکل رو به رو نموده است.این در حالی است که بانک جهانی افزایش تورم تا 35 درصد درسالجاری را برای ایران پیش بینی نموده است.
ادامه این خبر
 
 
 
نوآوری های تبلیغاتی برند های معروف

ام بی ای نیوز - مصرف کنندگان جوان در جهان علی رغم احساس نیاز به خرید خانه و تشکیل خانواده هنوز مانند نوجوانان به دنبال مارک های جدید و ورود به دنیای مد هستند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Adweek ،برند های معروف در بخش های مختلف با دست زدن به نوعی نو آوری د رتبلیغات خود به دنبال جلب توجه نسل جوان هستند. آن ها می‌دانند که نسل جدید بر خلاف نسل قبلی خواستار ایجاد نوعی تعادل بین تمایلات جوانی و تفکرات منطقی برای زمینه سازی یک آینده روشن بر اساس ارزش هایی منحصر به فرد هستند.
بانک جهانی Barclay برای جذب جوانان از نویسنده و بازیگر کمدی " استفان مرچنت " در آگهی های تبلیغاتی خود استفاده می‌کند که خود بیانگر بررسی های روانشناسی این بانک درباره هویت و خصوصیات شخصیتی این نسل جدید می‌باشد.
ادامه این خبر
 
 
 

استقبال 45 درصد بنگاه های اقتصادی جهان از آگهی های اینترنتی
ام بی ای نیوز - بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط در جهان بر این باورند که با وجود لزوم برقراری ثبات در دنیای اقتصاد، سرمایه گذاری در زمینه بازاریابی موفقیت بازار در آینده را تضمین خواهد کرد.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Adweek، با توجه به تحقیقات صورت گرفته توسط متخصصان بازاریابی گروه B2 (گروه مشاوران سرمایه گذاری در بازارانگلیس) بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی تحت عنوان SME با توسعه استفاده از کانال های بازاریابی فرصت های بیشتری برای بقا در بازار به دست آورده اند.
بررسی های اخیر نشان می‌دهد که بسیاری از بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط در جهان به استفاده از روش های جدید بازاریابی روی آورده اند. بر این اساس 45 درصد از آن ها به استفاده از آگهی های اینترنتی و35 درصد به استفاده از ایمیل های تبلیغاتی روی آورده اند.
ادامه این خبر
 
 
 
صدور شش میلیارد دلارغذای حلال از کشور
ام بی ای نیوز-ایران در میان کشورهای مسلمان با بهره گیری از 98 درصد مسلمان تبعه خود بالاترین و با کیفیت ترین غذای حلال را تولید و صادر می کند.
رییس دبیر خانه نشان جهانی حلال در گفتگو با خبرنگارام بی ای نیوز گفت:ایران با داشتن 98درصد مسلمان در میان کشورهای صادر کننده غذای حلال مانند مالزی و تایلند حرف اول را می زند.
مالزی با داشتن 55 درصد مسلمان و تایلند با 10 درصد مسلمان هیچگاه در صادرات این محصولات نمی توانند چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی با ما رقابت کنندو ما در بین مصرف کننده ها اطمینان خاطر بیشتری ایجاد می کنیم.
فخاری خاطر نشان کرد :در سال گذشته شش میلیارد دلار درامد ارزی از صادرات محصولات غذایی داشتیم که اکثر این محصولات غذای حلال به شمار می روند.
ادامه این خبر
 
 
 
تقاضای 5 درصدی برای خرید خانه و ملک در 12 ماه آینده
ام بی ای نیوز- 5 درصد جامعه شهرنشین بالای 15 سال کشور قصد خرید خانه یا ملک در 12 ماه آینده دارند.
به گزارش ام بی ای نیوز، نتایج بررسی های صورت گرفته ازسوی یک موسسه تحقیقات داخلی درخصوص خرید و فروش خانه یا ملک در شهرهای بزرگ کشور نشان می دهد که در 12 ماه آینده شهر اهواز شاهد پویاترین بازار مسکن یا ملک کشور خواهد بود به طوری که شهروندان این شهر 45 درصد بیش از سایر شهرنشینان درصدد خانه دار شدن هستند و پس از آن انتظار می رود بیشترین خرید مسکن یا ملک در بین تبریزی ها و اصفهانی ها صورت بگیرد چرا که ساکنین این شهرها به ترتیب 12 و 11 درصد بیشتر از ساکنین سایر شهرها قصد خریدن خانه یا ملک دارند، همچنین نتایج از تقاضای پایین شهروندان شیراز برای خانه دار شدن خبر می دهد که 15 درصد کمتر از دیگر شهروندان می باشد.
ادامه این خبر
 
 
 
برگزاری کنفرانس بین المللی دستاوردهای سیستم های صوتی ، تصویری
ام بی ای نیوز- اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای سیستم های صوتی ، تصویری و گوشی تلفن همراه برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز، تهران در روزهای 25 و 26 شهریور ماه سالجاری به مدت 2 روز شاهد بر گزاری اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای سیستم های صوتی و تصویری و گوشی تلفن همراه خواهد بود .
ابراهیم درستی رییس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری و گوشی تلفن همراه در این باره به خبرنگار ما گفت: این کنفرانس با هدف حذف مافیای گوشی تلفن همراه و حل معضلات بازار لوازم صوت و تصویر و گوشی تلفن همراه برگزار می شود و امیدواریم با این کنفرانس بتوانیم مسوولان را متقاعد به کاهش تعرفه ها نموده و تعرفه واردات لوازم صوت و تصویر را تک رقمی کنیم .
ادامه این خبر
 
 
 
اینترنت و موبایل رسانه های جدید در صنعت  بازاریابی
ام بی ای نیوز- به تازگی برخی شبکه های اجتماعی با همکاری رسانه هایی از قبیل اینترنت و موبایل ،ابعاد جدیدی از بازاریابی محصول را بنا کرده اند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Brandweekبه تازگی رسانه های جمعی از قبیل اینترنت و موبایل بعد جدیدی به شیوه های بازاریابی بخشیده اند، در راس این اقدام ، شرکت بازاریابی " Procter & Gamble and kraft " است که فعالیت قابل توجه ای در این زمینه انجام داده است. خانم " کارولین کاتن ناکن " بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت درباره یک سری از فعالیت های انجام شده در این عرصه با Brandweek به گفتگو نشسته است:
ادامه این خبر
 
 
 
نیمی از خوانندگان روزنامه های اقتصادی قصد سرمایه گذاری در بازارهای مالی کشور دارند
ام بی ای نیوز- 38 درصد خوانندگان صفحات اقتصادی روزنامه هادر شهر های کشور، اعلام کرده اند که با مطالعه اخبار اقتصادی بیش از قبل در بازارهای مالی فعالیت کرده اند.
به گزارش ام بی ای نیوز، نتایج بررسی های صورت گرفته از سوی یک موسسه تحقیقات داخلی بر روی تأثیر مطالب اقتصادی روزنامه ها بر فعالیت مالی افراد در شهرهای بزرگ کشور نشان می دهد که 48 درصد خوانندگان صفحات اقتصادی روزنامه ها قصد دارند در بازارهای مالی کشور سرمایه گذاری پرمنفعتی انجام دهند، بنابراین مطالب درج شده در این صفحات می تواند در کمک به افراد برای سرمایه گذاری و پویایی بازارهای مالی مؤثر باشد.
ادامه این خبر