» تغییر سبک زندگی با استارت آپ "دکتر بادی"
» سرویس رایگان، فرش قرمز "شهرفرش" برای مشتریان
» لیوان های استارباکس ابزار تزئین درخت کریسمس
» یلدانه های تبلیغاتی
» بهترین کمپین های تعاملی خاورمیانه در سال 2016
» هدفمند ترین برندهای سال 2017
» Peugeot؛ کمپین حس‌های متقاطع
» تونس از زاویه‌ی دید لنزهای دوگانه‌ی Huawei P9
» ARLIAN؛ آبی که بطری اش تشنه تان میکند
» دیوار موسیقی 7UP

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
چگونگی حفظ روند نوآوری توسط نوآوران بزرگ جهان
مطالعات انجام شده بر روی استراتژی های بکار رفته در زمینه نوآوری توسط شرکتهای مختلف نشانگر تلاش آنها برای خلاقیت در تولید و ورود آنها به بازار است. تقریبا تمام این شرکتها از یکی از سه استراتژی شناسایی شده در این زمینه برای این کار استفاده کرده اند.

سه شنبه 30 آذر 1389
ادامه این خبر
 
 
 
به یاد ماندنی ترین کمپینهای تبلغاتی سال 2010
هر ساله تبلیغات فراوانی وجود دارند که علی رغم کیفیت بالا به زودی از یاد می روند. فقط چند نمونه از آنها ممکن است فراموش نشوند. علت این است که نوع نگاه منحصر به فردشان به انسان در سرتاسر جهان آنها را از ذهن مردم بیرون نمی کند.

سه شنبه 30 آذر 1389
ادامه این خبر
 
 
 
استراتژی جدید هیوندا
همزمان با تغییر رویکرد بازاریابی هیوندا از افزایش قیمت به ارسال پیام برای جذب مشتری این شرکت در سال جدید یک استراتژی جدید در پیش می گیرد.

دوشنبه 29 آذر 1389
ادامه این خبر
 
 
 
تخلف سازمان تامین اجتماعی در قراردادهای تحقیقات بازار
در حالی که بر اساس قانون، طرح های تحقیقاتی و پژوهشی باید از پرداخت حق بیمه معاف باشند، سازمان تامین اجتماعی همچنان 10 تا 15 درصد از مبلغ قرارداد های شرکت های تحقیقات بازار را تحت عنوان حق بیمه از آنها دریافت می کند.

دوشنبه 29 آذر 1389
ادامه این خبر
 
 
 
خلاقانه ترین ایده های تبلیغاتی در سال 2010
تبلیغات برای مایع شستشوی بدن مردان محصول قدیمی Protector & Gamble از جمله خلاقانه ترین ایده های تبلیغاتی در سال 2010 به شمار می رود.

دوشنبه 29آذر 1389
ادامه این خبر
 
 
 
تولیدکنندگان ایرانی تمایلی به سرمایه گذاری در تحقیقات بازار ندارند
بیشتر فعالیت شرکت های تحقیقات بازار ،به برندهای خارجی که در بازار ایران فعال هستند اختصاص دارد و اغلب تولیدکنندگان داخلی تمایلی به سرمایه گذاری برای کسب نتایج این گونه تحقیقات ندارند.

دو شنبه 29 آذر 1389
ادامه این خبر
 
 
 
بهمن ماه، کنفرانس بین المللی تبلیغات و فروش  برگزارمی شود
کنفرانس سالانه بین المللی تبلیغات و فروش، به همت انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی ، گروه مشاوران تدبیر گران و با همکاری سازمان توسعه و تجارت ،بهمن ماه در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود.
دو شنبه 29 آذر 1389
ادامه این خبر
 
 
 
برنامه تبلیغاتی جدید HTC در دبی تدوین می شود
برنامه تبلیغاتی جدید برای گوشی های HTC در جلسه 23 دسامبر (2دی ماه سال جاری) این شرکت در دبی تدوین می شود.

یکشنبه 28 آذر 1389
ادامه این خبر
 
 
 
برگزاری مزایده تبلیغات  بر روی  سقف تاکسی ها نهایی شد
تمام امور مربوط به برگزاری مزایده واگذاری تبلیغات بر روی تاکسی ها به شرکت های ذی صلاح ،نهایی شده است و به زودی زمان دقیق آن اعلام می گردد .

یکشنبه 28 آذر 1389
ادامه این خبر