» شوخی تبلیغاتی طنان با اتفاقات روز
» بررسی 12 مدل تبلیغات
» ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه کاهش فروش
» خشم طرفداران نوتلا از تغییر محرمانه فرمول ساخت آن
» داخل لباس های زارا دوخته شد: ما حقوق نگرفته ایم
» حل معما و شرکت در آزمون رانندگی در اتاق فرار آئودی
» گوسفند با کت چرمی و شلوار جین، مبلغ جدید Diesel
» کرِمی که برای فروش به نوسازی زمین بازی نیاز داشت
» پوستر های ساده دستور تهیه غذا با امکان پخت در فر
» پپسی با طعم کیک و استقبال از کریسمس

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
استقبال نیمی ازمردم از شیرهای طعم دار
ام بی ای نیوز- 47 درصد مردم سال گذشته انواع شیرهای طعم دار را در سبد غذایی خود قرار داده اند.
به گزارش ام بی ای نیوز، در بررسی های صورت گرفته مصرف شیرهای طعم دار در جامعه شهری 47 درصد گزارش شد که بیشتر آن مربوط به شیر با طعم شکلات بود.
این در حالی است که بر اساس آمار اعلامی از سوی مصرف کننده ها ، 28 درصد افرادی که در این نظر سنجی شرکت داشته اند،اظهار نموده اند که فقط دو یا سه بار در سال گذشته از شیرهای طعم دار، استفاده کرده اند.
بر اساس این گزارش استقبال از انواع شیر های طعم دار به میزان یک بار در هفته نیز از سوی طرفداران شیرهای طعم دار 22 درصد گزارش شده است و پرطرفدارترین طعم در این نوع شیرها با 54 درصد مصرف کننده به شیر شکلاتی اختصاص دارد .
ادامه این خبر
 
 
 
40 درصد مردم ایران جین می پوشند
ام بی ای نیوز- 40 درصد مردم ایران پوشاک جین را به سایر پوشاک ترجیح می دهند.
به گزارش ام بی ای نیوز ، بررسی های صورت گرفته برروی سلایق مصرف کنندگان پوشاک و محصولات نساجی نشان می دهد که "جین "در سال گذشته 43 درصد بازار پوشاک ایران را به خود اختصاص داده بود.
این بررسی که در میان چندین جامعه از ساکنان شهرهای بزرگ کشور صورت گرفته نشان می دهد که 43 درصد شهروندان ایرانی جین می پوشندو 57 درصد بازار پوشاک مختص سایر محصولات نساجی است.
این آمار که به نوعی تاییدکننده عدم استقبال مصرف کنندگان از محصولات نساجی داخلی است نشان می دهد که مصرف کنندگان پوشاک جین در میان تمام گروه ها ی درآمدی تقریبا به یک اندازه اند و اختلاف معنا داری میان تعداد افرادی که پوشاک جین در رنج قیمتی 10 تا 20 هزار تومان ،20 تا 30 هزار تومان و30 تا 50هزار تومان را ترجیح می دهند وجود ندارد .
ادامه این خبر
 
 
 
نوشابه های انرژی زا طرفدار ندارد

ام بی ای نیوز- تحقیقات انجام شده نشان می دهد 90 درصد شهرنشینان ایران تمایلی به نوشیدن نوشابه های انرژی زا ندارند.
به گزارش" ام بی ای نیوز"، به نظر می رسد مصرف نوشابه های انرژی زا درایران طرفدار زیادی نداشته باشد چرا که در تحقیقاتی که بر روی میزان استقبال از این نوع محصولات در کشور صورت گرفت مشخص شد که در یک سال گذشته فقط10 درصد ساکنان شهرهای بزرگ کشوراز این نوع نوشابه ها استفاده کرده اند.
این عدم استقبال از سوی مصرف کنندگان نوشابه های انرژی زا تا آنجاست که بیشترین آمار مصرف ( 26 درصد ) مربوط به مصرف کنندگانی است که اعلام کرده اند ترجیح می دهند کمتر از یک بار درماه نوشابه های انرژی زا بنوشند.
ادامه این خبر
 
 
 
87درصد ایرانیان نوشابه گازدار مصرف می کنند
ام بی ای نیوز- 87درصد جامعه شهرنشین کشور نوشابه گازدار مصرف می کنند.
به گزارش ام بی ای نیوز، بررسی های صورت گرفته نشان می دهد 87 درصد شهروندان ایرانی مصرف انواع نوشابه های گازدار را در سبد غذایی خود جا داده اند.
براساس این تحقیق 5/5 درصد مردم یک بار در روز ، 2 درصد بیش از یک بار در روز ،21 ردصد یک بار در هفته و13 درصد یک بار در ماه نوشابه گازدار مصرف می کنند .
اما علی رغم تبلیغات انجام شده درخصوص مصرف نوشابه های گازدار، 91 درصد مصرف کنندگان نوشابه های گازدار؛نوشابه های معمولی را به رژیمی ترجیح می دهند.
در میان طعم های موجود در بازار نیزدر سال اخیر کولا (سیاه) با 67 درصد و پرتقالی (زرد) با 54 درصد بیشترین مصرف کننده ها را به خود اختصاص داده است. طعم لیمویی نیز با اختصاص 20 درصد مصرف کنندگان جامعه شهری یکی از پر طرفداران نوشابه گازدار در ایران می باشد.
ادامه این خبر
 
 
 
40 درصد صاحبان خودرو در ایران لاستیک رادیال   مصرف می کنند
ام بی ای نیوز- 40 درصد بازار لاستیک خودرو سال گذشته در اختیار لاستیک های رادیال بوده است .
به گزارش ام بی ای نیوز بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی بازار مصرف لاستیک خودرو در ایران مشخص شد 40 درصد بازار این محصول در طول سال 88 به لاستیک های رادیال ، 18درصد به لاستیک های بایاس و 24 درصد بازار نیز به انواع دیگر لاستیک ها اختصاص داشته است .
در این بررسی مشخص شد 8درصد این بازار نیز به لاستیک های دست دوم یا روکش شده تعلق داشته است . سایرمدل های لاستیک خودرو نیز 24درصد بازار را به خود اختصاص داده اند.
این آمار همچنان نشان می دهد در طول یک سال اخیر تنها 20 درصد صاحبان خودرواقدام به خرید لاستیک اتومبیل کرده اند.
در آمار بدست آمده؛ 37 درصد از مصرف کنندگان لاستیک خودرو اظهار داشته اند در یک سال گذشته غیر از لاستیک هایی که همراه اتومبیل بوده اند 2 حلقه لاستیک خریداری نموده و 32 درصد نیز گفته اند 4 حلقه لاستیک علاوه بر لاستیک هایی که همراه اتومبیل شان بوده تهیه کرده اند.
ادامه این خبر
 
 
 
فقط 6 درصد شهروندان ایرانی هرروز آب معدنی می نوشند
ام بی ای نیوز - تحصیلکرده ها بالاترین مصرف کننده های آب معدنی در کشور هستند.
به گزارش "ام بی ای نیوز"، تحقیقات انجام شده بر روی میزان مصرف آب معدنی در شهرها نشان می دهد 65 درصد جامعه شهری در سال گذشته آب معدنی نوشیده اند و 35 درصد نیز اظهار نموده اند مصرف آب شهری را به آب معدنی ترجیح می دهند.
این آمار حاکی است 20 درصد جامعه آماری مذکور اظهار داشته اند کمتر از یک بار در ماه آب معدنی می نوشند.همچنین 19 درصد مصرف کنندگان ترجیح می دهند درهفته 2 یا 3 بار آب معدنی بنوشند. این در حالی است که تنها 6 درصد مردم روزانه یک بار و 8 درصد بیشتر از یک بار در روز آب معدنی می نوشند.
ادامه این خبر
 
 
 
نقش کم رنگ فروشگاه های زنجیره ای در عرضه میوه و سبزیجات
ام بی ای نیوز - بیشتر مردم ترجیح می دهند میوه و سبزیجات مورد نیاز خود را از میوه فروشی ها و بازار های روزتهیه کنند و فروشگاه های زنجیره ای در میان نقش کم رنگی دارند.
به گزارش "ام بی ای نیوز "، نتایج یک بررسی درخصوص میزان استقبال خریداران میوه و سبزیجات از بازارهای روز،فروشگاه های زنجیره ای،سوپرمارکت ها و میوه فروشی های محلی نشان داد که اکثر مردم تمایل دارند بیشتر مایحتاج خود را از میوه فروشی ها و سبزی فروشی تهیه نمایند تا آنجا که 60 درصد افراد اظهار داشته اند،ترجیحا میوه مورد نیاز خود را از میوه فروشی ها و 65 درصد از مصرف کنندگان سبزی جات اظهار داشته اند برای تهیه سبزی مورد نیاز خود ترجیح می دهند به سبزی فروشی ها مراجعه نمایند. در این نظرسنجی ، 40 درصد مردم برای تهیه میوه و 31 درصد نیز برای خرید سبزیجات بازار روز را گزینه موردنظر خود در میان سایر مراکز خرید معرفی کرده اند.
این درحالی است که فقط 2 درصد جامعه مورد بررسی در این تحقیق اعلام داشته اند که میوه و سبزیجات مورد نیاز خود را از فروشگاه های زنجیره ای و 2 درصد نیز اغلام کرده اند که این محصولات را از سوپر مارکت های بزرگ تهیه می کنند.
ادامه این خبر
 
 
 
استقبال از کفشهای ورزشی خارجی در بازار ایران
ام بی ای نیوز - گرایش به خرید کفش های ورزشی در 12 ماه اخیر در میان ایرانی ها کم بوده است.
به گزارش ام بی ای نیوز ، در طول یک سال اخیر گرایش به سمت استفاده از کفش های ورزشی به نسبت سایر کفش ها در میان ایرانی ها با کاهش رو برو بوده است .تحقیقات اخیر نشان می دهد تنها 32 درصد مردم در طول 12 ماه اخیر کفش ورزشی خریده اند و 68 درصد نیز اظهار داشته اند رغبتی به استفاده از کفش های ورزشی ندارند.
این گزارش که ا ز بررسی آمار مربوط به سلایق جوامع شهرنشین ایران به دست آمده ،نشان می دهد 22 درصد افراد پرسش شونده در این تحقیق گفته اند برای خرید کفش های ورزشی مارک آدیداس را تر جیح می دهند.
ادامه این خبر
 
 
 
بیمه حمل و نقل در ایران متقاضی ندارد
بیمه حمل و نقل در ایران متقاضی ندارد
ام بی ای نیوز - 80 درصد مردم تحت پوشش انواع بیمه هستند و 20 درصد فاقد هرنوع بیمه بوده و از مزایای هیچ بیمه ای بهره نمی برند.
به گزارش "ام بی ای نیوز "، تحقیقات صورت گرفته درخصوص استقبال جامعه شهرنشین کشور از انواع بیمه ها نشان می دهد در سال گذشته 45 درصد مردم برای استفاده از مزایای بیمه اقدام نموده و46 درصد نیز اظهار داشته اند سال گذشته برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه اقدام نکرده اند .
بر اساس این بررسی بیمه تامین اجتمایی با 47 درصد بالاترین میزان بیمه شده های کشور را بخود اختصاص می دهد.این در حالی است که بیمه ایران با تحت پوشش قراردادن 19 درصد افراد بیمه شده در کشور در رتبه بعدی قرار گرفته و خدمات درمانی با 12 درصد در پله سوم این رده بندی قرار دارد.
ادامه این خبر