» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
سقوط آزاد برای یک شیشه زیتون
محصولات غذایی"فامیلا" به عنوان زیرمجموعه ای از تولیدات گلرنگ برای معرفی محصولات خود به بازاردر چند وقت اخیر تیزرهای تلویزیونی خاصی را از طریق صدا و سیما به پخش رسانده است که ایده وماهیت این تیزرها به اعتقاد کارشناسان زیر سوال است.

یکشنبه 26 دی 1389
ادامه این خبر
 
 
 
راهکارهای  CASIO برای گرفتن سهم از بازار دوربین های دیجیتال ایران
شرکت دایا سیستم به عنوان نماینده اختصاصی دوربین های دیجیتال CASIO در حالی تلاش در ارایه و بازاریابی این محصول در بازار ایران دارد که گفته می شودمحصولات این شرکت در ایران تنها با ساعت و ماشین حسابهای مهندسی شناخته شده است ...
یکشنبه 26 دی 1389
ادامه این خبر
 
 
 
تمام برنامه های بازاریابی بانک ها در ایران به تبلیغات ختم می شود
با وجود فعالیت تعداد زيادی بنگاه پولی ومالي در کشور، رقابت در میان موسسات مالي و بانك ها به دليل محدوديت هايي مانند قوانين بانكداري ،پايين و فاقد تنوع است.

یکشنبه 26 دی 1389
ادامه این خبر
 
 
 
همکاری "مدرسه ویژه"با صاحبان صنایع برای رونق دانش تبلیغات
روز گذشته مراسم افتتاحیه نکوداشت«5 سال مطالعه،برنامه ریزی و آموزش»مدرسه ویژه با نمایش آثار هنرجویان خود و هم چنین تشکیل جلسات سخنرانی و میزگرد های تخصصی برگزار شد.

شنبه 25 دی 1389
ادامه این خبر
 
 
 
تکنولوژی جدیدی  که فروش اینترنتی را متحول می کند
محققان در حال کار بر روی نمایشگرهای دارای حس گر های دستی هستند که امکان مشاهده اشیا به طور واقعی با تکنولوژی کامل 3-D را برای کاربر فراهم می کند به این ترتیب فروشگاه های اینترنتی خواهند توانست شکل ظاهری و ابعاد یک محصول را بدون مراجعه حضوری به فروشگاه برای مشتریان نمایش دهند.

شنبه 25 دی 1389
ادامه این خبر
 
 
 
برگزاری 6 همایش تحقيقات و بازاريابي در سال آينده
انجمن تحقيقات بازاريابي ایران سال آينده 6 همايش به منظور ارتقاي دانش شركت هاي تحقيقات بازاريابي در ايران برگزارمی کند.

شنبه 25 دی 1389
ادامه این خبر
 
 
 
کمپین جدید تبلیغاتی ریموند
به منظور حفظ رقابت، توسعه کمپینهای جدید برای شرکتهای سازنده ساعت ضروری به نظر می رسدبه همین جهت شرکت سازنده ساعت های ریموند کمپین جدیدی برای تبلیغ ساعتهای زنانه و مردانه راه اندازی کرده که ...

شنبه 25 دی 1389
ادامه این خبر
 
 
 
نگاهی به بازار فروش کشورهای خاورمیانه و آفریقا در سال 2010
بازار فروش کالا در خاورمیانه و آفریقا در سال 2010 یک جهش بزرگ از خود نشان داد ه وبا وجود افت دو درصدی حجم فروش کالا در ایران در سال 2009، بازگشت بازار این کشور به دوران موفق گذشته رشد هفت درصدی در وضعیت آن در سال 2010 را موجب شده است.

چهارشنبه 22 دی 1389
ادامه این خبر
 
 
 
ورود چای و برنج به سبدمحصولات" آیدین"!
محصولات شیرینی و شکلات شرکت داداش برادر که به نام تجاری"آیدین" در بین مصرف کنندگان ایرانی شناخته شده است ، این بار محصولات متفاوتی را با نان تجاری "آیلین" به بازار ارائه داده است.

چهارشنبه 22 دی 1389
ادامه این خبر