» تغییر سبک زندگی با استارت آپ "دکتر بادی"
» سرویس رایگان، فرش قرمز "شهرفرش" برای مشتریان
» لیوان های استارباکس ابزار تزئین درخت کریسمس
» یلدانه های تبلیغاتی
» بهترین کمپین های تعاملی خاورمیانه در سال 2016
» هدفمند ترین برندهای سال 2017
» Peugeot؛ کمپین حس‌های متقاطع
» تونس از زاویه‌ی دید لنزهای دوگانه‌ی Huawei P9
» ARLIAN؛ آبی که بطری اش تشنه تان میکند
» دیوار موسیقی 7UP

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
آب پرتقال پرطرفدارترین آبمیوه در ایران است

ام بی ای نیوز - 84 درصد ایرانی ها اظهار نموده اند در 12 ماه گذشته آبمیوه مصرف کرده اند.
به گزارش "ام بی ای نیوز " ، در تحقیقات صورت گرفته در خصوص میزان مصرف آبمیوه در میان جامعه شهرنشین کشور،فقط 8 درصد از این جامعه اعلام کرده اند که مصرف آبمیوه را برای یک بار در روز در سبد غذایی خود قرار می دهند .
در این میان 4 درصد پرسش شوندگان اظهار نموده اند که بیشتر از یک بار در روز از آبمیوه ها استفاده می کنند و 25 درصد نیز گفته اند در ماه تنها 2 یا 3 بار آبمیوه می نوشند.
در این بررسی مشخص شد که از میان مصرف کنندگان آبمیوه 39 درصد از آبمیوه های پاکتی یک بار مصرف استفاده می کنند و 31 درصد نیز آب میو های پاکتی بزرگ را برای مصرف انتخاب می کنند.
ادامه این خبر
 
 
 
پولدارها مترو را به تاکسی و اتوبوس ترجیح می دهند
ام بی ای نیوز - استفاده از مترو به عنوان وسیله نقلیه عمومی در میان افراد با سطح در آمد ماهیانه بین 500 تا 749 هزار تومان 106 درصد بیشتر از دیگران است.
به گزارش" ام بی ای نیوز" ، دربررسی های انجام شده این افراد اظهار داشته اند به ندرت از سایر وسایل نقلیه مانند اتوبوس و یا تاکسی برای جا بجایی استفاده می کنند.
این گزارش حاکی است هر چه سطح درآمد افراد بالا می رود استفاده از اتوبوس به عنوان وسیله نقلیه عمومی کاهش می یابد تا آنجا که افرادی که ماهانه درآمدی پایین تر از 500 هزار تومان دارند 16 درصد بیشتر از سایرین به استفاده از اتو بوس بعنوان وسیله ایاب و ذهاب تمایل نشان می دهند.
ادامه این خبر
 
 
 
تقاضا برای ساعت های مچی گرانقیمت در ایران پایین است

ام بی ای نیوز - بیشتر ایرانی ها ترجیح می دهند برای خرید ساعت های مچی هزینه بالا پرداخت نکنند.
به گزارش "ام بی ای نیوز" ، تحقیقات صورت گرفته بر روی جامعه شهرنشین بالای 15 سال کشورحاکی از آن است که 74 درصد این جامعه در فاصله زمانی مورد بررسی ساعت مچی خریده اند ، 5 درصد از این تعداد اظهار داشته اند که این خرید رابرای اولین بار انجام داده اند و 13 درصد نیز اظهار داشته اند ساعت خریداری شده را جایگزین ساعت قبلی نموده اند.
در بررسی صورت گرفته در میان خریداران ساعت مچی 4 درصد اظهار داشته اند ساعت را برای فرد دیگری خریداری و 15 درصد نیز گفته اند ساعت را برای خودشان خریداری کرده اند.
این تحقیقات نشان می دهد میان قیمت ساعت مچی و تقاضا برای خرید این محصول رابطه غیرمستقیم حاکم است وهر چه قیمت ساعت بالا تر باشد گرایش مردم به خرید آن پایین تر می شود.
ادامه این خبر
 
 
 
مصرف غذاهای کنسرو شده در سال گذشته کاهش یافت
ام بی ای نیوز - افراد در گروه سنی 15 تا 24 سال، 18 درصد بیشتر از سایر گروه های سنی در ایران تمایل به استفاده از غذاهای کنسرو شده دارند.
به گزارش "ام بی ای نیوز" ، در تحقیقات انجام شده درخصوص میزان مصرف غذاهای کنسرو شده در ایران مشخص شد با افزایش میزان سن علاقه به مصرف غذاهای کنسرو شده در مردم کاهش می یابد تا آنجا که افراد مسن غالبا ترجیح می دهند از مصرف اینگونه غذاها پرهیز کنند.
این آمار نشان می دهد 33 درصد مردم اظهار داشته اند مصرف این گونه غذاها راکمتر از یک بار در ماه در سبد غذایی خود قرار می دهند. همچنین 20 درصد اظهار داشته اند ترجیح می دهند تنها یک بار در ماه از غذاهای کنسرو شده استفاده کنند. 22 درصد نیز مصرف 2 الی 3 بار در ماه را ترجیح داده اما تنها 7 درصد اعلام نموده اند بیشتر از یک بار در هفته از غذاهای کنسرو شده استفاده می کنند.
میزان مصرف این محصولات همچنین در سال گذشته 3 درصد نسبت به سال 87 کاهش یافته است .
ادامه این خبر
 
 
 
تقاضای 92درصدی برای فرش ماشینی درایران
ام بی ای نیوز- 92درصد ایرانی ها در منازل خود از فرش ماشینی استفاده می کنند.
به گزارش" ام بی ای نیوز" ، با توجه به اینکه فرش دست باف در ایران دارای جایگاه ویژه ای است و انتظار می رود گرایش مردم به فرش دست باف بیش از سایر کف پوش ها باشد اما بر اساس بررسی های صورت گرفته فقط 8 درصد ایرانی ها از فرش دستباف و سایر کف پوش ها در منزل خود استفاده نموده و مابقی اظهار نموده اند ترجیح می دهند در منزل خود از فرش ماشینی استفاده کنند.
این گزارش همچنین حاکی است بیشتر تقاضاهای موجود برای خرید فرش های ماشینی تا سقف 300 تا 600 هزار تومان است و فقط 3 درصد از پرسش شونده ها در این تحقیق خرید فرش ماشینی تا سقف قیمتی 100هزار تومان را تایید نموده اند و 13 درصد نیز گفته اند در صورت لزوم حاضرند تا سقف3 میلیون تومان نیز برای خرید فرش ماشینی هزینه نمایند .
ادامه این خبر
 
 
 
بازی های رایانه ای گران قیمت متقاضی ندارد
ام بی ای نیوز - تقاضا برای خرید بازی های کامپیوتری تنها تا سقف 5 هزار تومان وجود دارد.
به گزارش "ام بی ای نیوز"، بررسی آمارهای به دست آمده ازیک تحقیق نشان مي دهد که تقاضا برای خرید بازی های کامپیوتری تنها تا سقف 5 هزار تومان وجود دارد واز این رقم به بالا کمتر کسی حاضر به خرید بازی های کامپیوتری است . درحالیکه کاربران برای تهیه نرم افزار مورد نظر خود تا سقف 90 هزار تومان نيز هزینه مي كنند .
دموگرافی کسانی که برای بازی های رایانه ای و یا نرم افزارها هزینه کرده اند نشان می دهد 39 درصد نوجوانان برای تهیه بازی های رایانه ای و40 درصد آنها برای تهیه نرم افزارها هزینه پرداخت می کنند در حالیکه بابالا رفتن سن و وارد شدن به دوران جوانی گرایش به سمت تهیه نرم اولویت پیدا می کند.
این آمار نشان می دهد میانسالان و افراد مسن اصلا تمایلی به هزینه کردن برای تهیه نرم افزارها ندارند که مهمترین دلیل آن نیز عدم آشنایی گروه سنی میانسالان و بالاتر با کامپیوتر می باشد.
ادامه این خبر
 
 
 
80 درصد ایرانی ها شیرینی دوست دارند
ام بی ای نیوز - 80درصد مردم در سالهای اخیر خوردن خوراکی های شیرین را به طعم های دیگر ترجیح داده اند.
به گزارش "ام بی ای نیوز" نتایج بررسی ها درمورد ذائقه مردم ایران نسبت به مصرف خوراکی های نشان می دهد 80 درصد مردم شهر های بزرگ ایران خوردن خوراکی های شیرین را به طعم های دیگر ترجیح می دهند وفقط درصد کمی از ایرانی ها از خوردن خوراکی های شیرین لذت نمی برند.
این میل به شیرینی جات در اکثر نقاط ایران نیز تقریبا به یک نسبت می باشد و تنها تهرانی ها و مشهدی اظهار داشته اند که طعم خوراکی های ترش را به شیرین ترجیح می دهند.
همچنین نتایج بررسی رابطه میان سطح تحصیلات افراد و علاقه به شیرینی جات نشان می دهد که افراد بی سواد یا کم سواد با اختلاف بسیار پایینی نسبت به گروههای دیگر میل به خوردن خوراکی های شیرین دارند.این در حالی است که بیشتر نوجوانان و جوانان بیشتر به سمت خوراکی هایی با طعم ترش و شور می روند و هر چه سن بالا می رود و به دوره میانسالی و دوران پیری نزدیک می شوند میلشان به طعم شیرین خوراکی ها نیز افزایش می یابد.
ادامه این خبر
 
 
 
بالا رفتن سن در ایران انگیزه برای سرمایه گذاری را کاهش می دهد

ام بی ای نیوز - بر اساس بررسی های صورت گرفته انگیزه برای رسیدگی به امور مالی و پس اندز دردو گروه سنی نوجوانان وافراد میانسال کمتر از سایر گروه های سنی در ایران است.
به گزارش "ام بی ای نیوز" نتایج تحقیقات موجود نشان می دهد که بالا رفتن سن در ایران انگیزه برای سرمایه گذاری رسیدگی به امور مالی وپس انداز را کاهش می دهد.
درصد بالایی از افراد که وارد دوران پیری می شوند نسبت به اموال و دارایی ها و یا حتی حفظ آن بی تفاوت می شوند و نیازی به انجام امور مالی خود احساس نمی کنند .جالب اینکه این احساس و بی تفاوتی به امور مالی در میان نوجوانان با کمی اختلاف نیز دیده می شود که شاید دلیل اصلی آن نیز نداشتن منبع مالی مستقل است.
ادامه این خبر
 
 
 
سمينار تكنيك هاي افزايش فروش برگزار مي شود

ام بی ای نیوز - سمينار آموزشي تكنيك هاي افزايش فروش با هدف آشنايي هر چه بيشتر شركت ها و بنگاه ها با روش هاي نوين فروش و بازار يابي 24 تير ماه توسط انجمن مهندسي صنايع ايران در پژوهشكده سيستم هاي پيشرفته صنعتي برگزار مي شود .
به گزارش "ام بی ای نیوز"، سيد حجت طباطبايي مدير آموزش گفت : اين سمينار با هدف آشنايي هر بيشتر شركت ها و بنگاه ها با روشهاي نوين فروش و بازيايي طراحي شده و سعي بر اين بوده كه متدهاي روز و كارآمد در اين زمينه به شركت هاي مختلف ارائه شود تا بدينوسيله بتوانند در زمينه فروش محصولات و خدمات خود به موفقيت بيشتري دست يابند كه اين موضوع در نهايت رونق اقتصادي بازار را به همراه خواهد داشت .
ادامه این خبر