» شاهکارهایی با صدای ماشین
» سیری ناپدید می‌شود
» بدون شرح: سرمایه ی تو سودِ من
» پرچم داران تبلیغاتی نوروزی کدامند؟
» تبلیغات روی موج جام جهانی
» انتخاب گران قیمت منابع انسانی ضعیف از نگاه مدیران بازار
» پیش بینی برنده ها قبل از جشنواره کن 2018 چه بود؟ (قسمت اول)
» تبدیل فولكس واگن قدیمی به گلفروشی سیار
» دستان قابل احترام در آگهی تبلیغاتی اوه
» آخرین درخت را نجات بدهیم؛ Cannes Lions

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

عضویت در خبرنامه

 
تهرانی ها 57 درصد کمتر از سایرین برنج و ماکارونی می خورند
ام بی ای نیوز- مصرف برنج و ماکارونی در میان تهرانی ها از اولویت پایینی برخوردار است در حالی که رشتی ها 85 درصد بیشتراز سایرین برنج و ماکارونی مصرف می کنند.
به گزارش ام بی ای نیوز، بررسی های صورت گرفته توسط یک موسسه تحقیقاتی داخلی بر روی میزان مصرف برنج و ماکارونی در میان ساکنان شهر های بزرگ کشور نشان می دهد که هرچه سطح سواد افراد بالا می رود،گرایش به مصرف برنج و ماکارونی کمتر می شود،به طوری که در این تحقیق ، لیسانسه ها 19 درصد کمتراز سایر گروه های تحصیلی اظهار نموده اند که برنج و ماکارونی را نسبت به سایر مواد غذایی در سبد غذایی خود ترجیح می دهند. در این بررسی گرایش به مصرف برنج و ماکارونی در میان کسانی که دارای تحصیلات عالیه می باشند در حد صفر گزارش شده است.
ادامه این خبر
 
 
 
سامانه ای برای ثبت آمار تبلیغات در فضای اینترنت کشور وجود ندارد
ام بی ای نیوز - آماری از هزینه صرف شده در تبلیغات در شبکه های اینترنتی در کشور وجود ندارد.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز، مهدی سرامی - معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد - در این رابطه گفت: به دلیل اینکه سامانه ای برای ثبت آمار تبلیغات در فضای اینترنت وجود ندارد متعاقبا آمار رسمی از اینکه تا کنون چه میزان هزینه صرف تبلیغات در رسانه های دیجیتال شده نیز در دست نیست اما برآوردها نشان می دهد گردش مالی قابل توجهی از تبلیغات در فضای مجازی وجود دارد.
ادامه این خبر
 
 
 
سهم ایران از تجارت جهانی پنبه حدود 3/0 درصد است
ام بی ای نیوز - استراتژی جهاد کشاورزی و وزارت بازرگانی برای تامین پنبه مورد نیاز صنعت نساجی شفاف نیست.
علی رضا حائری - عضو هیات مدیره اتحادیه صنایع نساجی - با بیان اینکه صنایع نساجی ایران سالانه به 150 هزار تن پنبه نیاز دارد در حالی که تنها سالانه 60 هزار تن پنبه در کشور تولید می شود، در گفت و گو با خبرنگار ام بی ای نیوز گفت: این میزان فقط 30 درصد بازار داخلی را تامین می کند، ما سالانه 70 درصد واردات پنبه داریم که تا سال گذشته این میزان با تعرفه 10 درصد بود و بر اساس بند واحده در بودجه سال جاری که به تصویب رسیده امسال با تعرفه 20 درصدی به کشور وارد می شود.
ادامه این خبر
 
 
 
گشايش سومين نمايشگاه توانمندي‌هاي ايران در ونزوئلا
سومين نمايشگاه توانمندي‌هاي جمهوري اسلامي ايران در ونزوئلا با حضور وزير صنايع ومعادن جمهوري اسلامي ايران ، وزير صنايع ونزوئلا و وزير بازرگاني ونزوئلا گشايش يافت.
به گزارش ام بی ای نیوز، بيش از بيست شبكه خبري و راديويي ونزوئلا نيز با حضور كم نظير خود در مراسم نمايشگاه جمهوري اسلامي ايران با تهيه و پخش خبر ، گزارش و فيلم از علي اكبر محرابيان وزير صنايع و معادن جمهوري اسلامي ايران استقبال كردند.
در اين نمايشگاه بالغ 200 نوع محصول و كالاي صنعتي و توليدي كشور به همراه فن آوري هاي پيشرفته به عنوان نشانه هاي از توانمندي هاي صنعتي ايران توسط 35 شركت بزرگ صنعتي و توليدي كشورمان عرضه شده است.
ادامه این خبر
 
 
 

سفر وزير صنايع  به آمريكاي جنوبي برای افتتاح نمایشگاه
ام بی ای نیوز_وزير صنايع و معادن جهت افتتاح نمايشگاه توانمندي هاي صنعت، معدن و تجارت و بازرگاني ايران عازم ونزوئلا و بوليوي در آمريكاي جنوبي شد.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز ، علي اكبر محرابيان وزير صنايع و معادن طي دو روز اقامت در ونزوئلا ضمن بازديد از پروژه هاي صنعتي و معدني فعال در ونزوئلا با مديران ، روسا و كاركنان ايراني بنگاه هاي صنعتي فعال در ونزوئلا ديدار و پيشرفت پروژه ها را از نزديك ارزيابي خواهد نمود.
ايران پروژه هاي متعددي در ونزوئلا دارد كه از جمله آن ها كارخانه هاي ساخت توليد خودرو سواري سمند و پرايد، سيمان سروآسول ، مونتاژ تراكتور، فراورده هاي لبني ،‌ ساخت كشتي مي باشد.
ادامه این خبر
 
 
 
ارتباطات سیار، یک ماهه 3 میلیارد تومان صرف تبلیغات کرد
ام بی ای نیوز- شرکت ارتباطات سیار با صرف 3 میلیارد تومان هزینه برای تبلیغات در تیر ماه سال جاری به جمع 10 شرکت اول در تبلیغات پیوست .
به گزارش خبرنگارام بی ای نیوز،از 33 میلیارد تومانی که در تیر ماه از سوی 10 شرکت اول صرف تبلیغات در رسانه ها شده است 3 میلیارد تومان آن به همراه اول اختصاص یافت .
بر اساس بررسی های انجام شده به نظر می رسد اخیرا این شرکت با صرف 2 میلیارد و 430 میلیون تومان در تلویزیون و 411 میلیون تومان در روزنامه ها سعی دارد حضور خود را به عنوان بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه همچنان پررنگ جلوه دهد.
ادامه این خبر
 
 
 
بازاریابی مواد غذایی به وسیله موبایل
ام بی ای نیوز- در دنیای امروز ارائه اطلاعات تغذیه‌ای درباره مواد خوراکی از طریق موبایل یک ضرورت مهم به شمار می‌رود.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت eMarketer، بازاریابی مواد غذایی به وسیله موبایل اغلب بر روی تخفیف ها و ترویج این کار تمرکز دارد اما مصرف کنندگان به چیزی بیش از کاهش قیمت ها می‌اندیشند. آنها به دنبال دریافت اطلاعات نیز هستند.
این چندان عجیب نیست که تحقیقات موسسه مشاوره تجاری " Deloitte " در مارس 2010 حاکی از آن بود که نزدیک به 25 درصد از این افراد از موبایل برای دریافت مطالبی درباره ویژگی ها و محتویات کالا بهره می‌برند. این اطلاعات از طریق مراجعه به وب سایت برند های مختلف به صورت آنلاین به دست می‌آید.
ادامه این خبر
 
 
 
کارخانه های آب معدنی روبه ورشکستکی رفته اند
ام بی ای نیوز- خسارت ناشی از اتهام آلودگی آب های معدنی به کارخانجات تا کنون برآورد نشده اما اکثر کارخانه ها را به ورشکستگی کشانده است.
به گزارش خبر نگار ام بی ای نیوز،در پی اظهارات یکی از ادارات شرکت نفت اهواز مبنی بر آلوده بودن 90 درصد آب معدنی های تولید داخل وغیر قابل استفاده بودن آن در ایران، شاهرخ ظهیری دبیر کل انجمن آب معدنی کشور،گفت: این خبر ضربه مالی شدیدی به کارخانه ها وارد کرد و با اسناد و مدارکی که ارایه شد انجمن خواستار رسیدگی به شکایت در دادستانی شده و پرونده همچنان در دادستانی در حال پیگیری است.
ادامه این خبر
 
 
 
تاثیر کیفیت برند های مواد غذایی بر انگیزه مشتری
ام بی ای نیوز - رفتار مصرف کنندگان هنگام خرید مواد غذایی وکیفیت یک کالا ارتباط نزدیکی با واداشتن برند ها به تولید کالاهایی بهداشتی و درجه یک در همفکری با کارشناسان بهداشت و تغذیه دارد.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت AdWeek،اهمیت به سلامت و کیفیت بالای اجناس در دنیای بازاریابی فاکتوری مفید و در عین حال مرموز به نظر می‌رسد. موسسه تحقیقاتی " Hartman Group "، در ماه می تجزیه و تحلیل هایی بر روی انگیزه آمریکایی ها به خرید مواد غذایی و چگونگی رفتار آنها در هنگام خرید انجام داده و سپس آن را به دیگر مصرف کنندگان در سرتاسر جهان تعمیم داده است.
ادامه این خبر