» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
کارشناس بازار: زمانبدی واردات راه حمایت از برند های داخلی
ام بی ای نیوز: حجم بالای واردات برندهای خارجی در بازار ایران از جمله موضوعاتی است که از طرف برند های ایرانی به عنوان یک عامل آسیب زننده عنوان میشود که باعث عدم اقبال مردم به برند های ایرانی میشود. از طرفی قیمت پایین برخی از این اقلام و بالا بودن قیمت تمام شده محصول داخلی این شرایط را توجیه پذیر میکند.
ادامه این خبر
 
 
 
برگزاری همایش «جایگاه برندینگ در صنعت ساختمان» در هاله ای از ابهام
ام بی ای نیوز: به نظر می رسد به دلیل عدم استقبال برگزاری همایش «جایگاه برندینگ در صنعت ساختمان» هنوز قطعی نشده است.
ادامه این خبر
 
 
 
برگزاری کنفرانس تخصصی صنعت هتلداری و مدیریت رستوران در پاریس
ام بی ای نیوز: کنفرانس تخصصی صنعت هتلداری و مدیریت رستوران از چهاردهم تا هجدهم نوامبر سال جاری در پاریس برگزار خواهد شد.
ادامه این خبر
 
 
 
چای ایرانی صاحب برند می شود
ام بی ای نیوز: در حالی که دست اندرکاران صنعت چای و کشاورزان شهر های شمالی از عدم توزیع به موقع و مناسب چای ایرانی و عدم بازاریابی مناسب برای این چای ناراضی اند، نمایندگان این استان خبر از ایجاد برند چای ایرانی در آینده ای نزدیک میدهند.
ادامه این خبر
 
 
 
بی نیازی به تبلیغات رسانه ای، استراتژی شرکت یونیلیور
ام بی ای نیوز: شرکت یونیلیور ایران با توجه به تنوع محصولاتی که در کشور توزیع می کند استراتژی تبلیغاتی یکسانی برای عرضه کالاهای خود در پیش نمی گیرد و نکته جالب آنکه با توجه به تبلیغات گسترده این کالاها توسط شرکت یونیلیور اصلی در خارج از کشور در عمل بسیاری از این کالاها نیازی به تبلیغات داخلی ندارند.
ادامه این خبر
 
 
 
گرایش زنان به رنگ و شکل منحصر به فرد در خرید خودرو
ام بی ای نیوز- زنان و مردان در خرید خودرو دیدگاههای بسیار متفاوتی با هم دارند. زنان بیشتر به دنبال رنگ و ظاهر منحصر به فرد و مردان به دنبال سرعت و قدرت بالاتر هستند.
ادامه این خبر
 
 
 
شهروند و رفاه  ناموفق در فرهنگسازی توزیع زنجیره ای کالا
ام بی ای نیوز: امروزه کشورهای پیشرفته دنیا در جهت ساماندهی توزیع کالا، جایگزین کردن فروشگاه های زنجیره ای را به جای خرده فروشی ها سرلوحه قرار داده اند. این حرکت در ایران با شروع به کار چند فروشگاه زنجیره ای دولتی آغاز شد اما نتوانست الگوی رفتار مصرف کننده را تغییر داده و خرده فروشی را تحت شعاع قرار دهد.
ادامه این خبر
 
 
 
آیدین، برند در سایه
ام بی ای نیوز: کاهش محسوس تبلیغات شرکت «داداش برادر» که عرضه کننده موفق برند آیدین در بازار شکلات کشور محسوب می شد ناشی از تغییراتی است که در مدیریت این شرکت ایجاد شده و به نظر می رسد در شرایط فعلی مجموعه سهامداران با تفکیک سهام دو شرکت مستقل تشکل داده و تنها یکی از این دو مجموعه در بازار شیرینی و شکلات باقی مانده و تلاش دارد به دور از فضای تبلیغاتی به نوسازی خطوط تولید به عرضه نسل جدیدی از شکلات های آیدین بپردازد.
ادامه این خبر
 
 
 
اعتراضات رسانه ای به تغییر لوگوی Gap
ام بی ای نیوز- در روزهای اخیر برند Gap اعلام کرد که تصمیم دارد لوگوی خود را تغییر دهد. ظاهرا کمپانی به این نتیجه رسید که باید برند خود را احیا کند. او تغییر لوگو را به عنوان آغازی برای حرکت در این مسیر در راس برنامه های خود قرار داد. اما با نمایش لوگوی جدید در وبسایت این شرکت واکنشهایی سریع از وی مخاطبان مشاهده شد.
ادامه این خبر