» روزجهانی ارتباطات با تلگرام فیلتر شده گرامی داشته شد
» نرم افزار کمکی برای افراد دست به گریبان با افسردگی
» ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قسمت چهارم)
» غایبان بزرگ عروسی سلطنتی در کمپینی که اجرا نشد
» ملک‌مطیعی؛ پرسنال‌برندی که که خودش را بازی کرد
» استارت‌آپ‌هایی که اسب‌تک‌شاخ شدند (قسمت اول: Meicai)
» ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قسمت اول)
» ارواح سربازان جنگ جهانی اول در خیابان‌های انگلستان
» فیلترینگ، کسب و کارهای تلگرامی را خانه نشین کرد
» كتاب مدل‌هاي استارتاپي منتشر شد

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
98 درصد ايراني‌ها ماست مي‌خورند
ام‌بي‌اي‌نيوز - گرايش به مصرف ماست در ميان ايراني‌‌ها بالاتر از ساير مردم جهان است.
به گزارش "ام‌بي‌اي‌نيوز"، بر كسي پوشيده نيست كه ماست وعده ثابتي در رژيم غذايي اغلب مردم جهان خصوصاً ايراني‌ها بوده و سرشار از مواد مغذي و سودمند است تا آنجا كه 98 درصدايراني‌ها مصرف ماست را در اولويت غذايي خود قرار داده‌اند.
تحقيقات و آمار به‌دست آمده حاكي است امارات متحده عربي، اسلونيا، كويت و صربيا هر كدام با 95 درصد مصرف‌كننده رتبه دوم را در مصرف ماست به خود اختصاص داده‌اند. همچنين قطر با 94 درصد مصرف‌كننده و عربستان، بلغارستان و فرانسه هر كدام با 92 درصد مصرف‌كننده رتبه چهارم را داشته و بيشترين مصرف‌كننده ماست در جهان هستند.
ادامه این خبر
 
 
 
98 درصد ايرانی ها چاي می نوشند
ام‌بي‌اي‌نيوز- ايران، هلند، آذربايجان و اندونزي هر كدام با 98 درصد مصرف‌كننده دارای بزرگترين مصرف‌كنندگان چاي در جهان به‌شمار مي‌روند.
به گزارش "ام‌بي‌اي‌نيوز"، بيش از نيمي از اكثر جمعيت كشورهاي جهان چاي را به عنوان نوشيدني كه خاصيت درماني دارد مي‌نوشند.
مطالعات انجام شده بر روي 62 كشور جهان نشان مي‌دهد مصر، كويت و عربستان سعودي هر كدام با داشتن 96درصد مصرف‌كننده چاي در مقام دوم مصرف چای قرار دارند.
شيلي نيز با 95 درصد مصرف‌كننده جزو بالاترين گروه در اين رده‌بندي قرار دارد.
بر اساس بررسي‌هاي صورت گرفته لبنان و روسيه با 94 درصد، اردن با 93 درصد، قطر، اسلونيا و امارات متحده با 92 درصد و اكراين با 90 درصد سهم قابل توجهی را در مصرف انواع چاي به خود اختصاص داده‌اند.
ادامه این خبر
 
 
 
فقط 5 درصد چینی ها سس گوجه‌فرنگي مصرف می کنند
ام‌بي‌اي‌نيوز- كشورهاي اروپايي بيشترين مصرف‌كننده سس گوجه‌فرنگي در جهان هستند.
به گزارش"ام‌بي‌اي‌نيوز"، تحقيق به عمل آمده از 62 كشور جهان نشان مي‌دهد امروزه گوجه‌فرنگي و محصولات جانبي آن به يكي از مهمترين صنايع تبديلي غذايي در جهان تبديل شده است.
در نتايجي كه از مراكز تحقيقاتي به‌دست آمده مشخص شد که 97 درصدمردم اندونزي مصرف کننده سس گوجه‌فرنگي هستند و از این لحاظ در رده اول مصرف کنندگان سس گوجه‌فرنگي در جهان قرار می گیرند. آمريكا با 2 درصد اختلاف يعني 95 درصد نيز دومين مصرف‌كننده اين چاشني غذايي در جهان است.
بر اساس اين گزارش پرتوريكو و آفريقاي جنوبي هر كدام با 91 درصد مصرف‌كننده مقام سوم و چهارم مصرف سس گوجه‌فرنگي را به خود اختصاص داده‌اند. امارات متحده هم با 89 درصد جزو پرمصرف‌ترين اين چاشني غذايي به حساب مي‌آيد.
ادامه این خبر
 
 
 
در مقايسه با لوازم آرايشي ؛بازار عطر در ايران رونق ندارد
ام‌بي‌اي‌نيوز- ميزان مصرف عطر و ادوكلن در ميان زنان ايران از سرانه مصرف جهاني كمتر بوده و اين بازار در كشور رونق چنداني در مقايسه با لوازم آرايشی و بهداشتي ندارد.
به گزارش "ام‌بي‌اي‌نيوز"، عربستان با داشتن 96 درصد مصرف‌كننده عطر و ادوكلن پرمصرف ترين کشور جهان است. اسپانيا نيز با 97 درصد مصرف‌كننده دومين كشور مصرف‌كننده عطر و ادكلن در جهان به‌شمار مي‌رود.
گزارش‌هاي منتشر شده نشان مي‌دهد لبنان و ايرلند شمالي با 92 درصد مصرف‌كننده و آلمان، فرانسه، قطر و ايرلند جنوبي با 91 درصد مصرف‌كننده عمده بازار مصرف خوشبوكننده‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. در حال حاضر نيز زنان در انگلستان با 88 درصد، الجزيره و سوريه با 86 درصد، بحرين با 83 درصد، امارات متحده با 82 درصد و هند و يونان با 80 درصد از بالاترين تقاضا در بازار عطر و ادكلن و انواع خوشبوكننده‌ها برخوردار بوده‌اند.
ادامه این خبر
 
 
 
ايرانی ها جزو 5 مصرف‌كننده بزرگ لوسيون در جهان هستند
ام‌بي‌اي‌نيوز- زنان ايران، چين، ژاپن، ايرلند جنوبي و اسلواني بيشترين لوسيون و پاك‌كننده‌هاي كرم را در جهان مصرف مي‌كنند.
به گزارش "ام‌بي‌اي‌نيوز"، 91 درصد زنان چيني و 90 درصد از زنان ايراني و ژاپني بيشترين بازار مصرف لوسيون و پاك‌كننده آرايشي را به خود اختصاص داده‌اند.
بررسي وضعيت موجود بازار محصولات بهداشتي و آرايشي نشان مي‌دهد استفاده از لوسيون‌ها و پاك‌كننده‌هاي آرايشي به عنوان پاك‌كننده پوست و جانشين آب در ميان زنان جهان از رشد خوبي برخوردار بوده است تا آنجا كه بيش از سه‌چهارم زنان جهان استفاده از اين محصولات را براي حفظ سلامت و بهداشت پوست خود لازم مي‌دانند.آمار به دست آمده حاكي است 88 درصد زنان آلماني و 86 درصد از زنان آمريكايي و پرتغالي براي پاك كردن آرايش خود از لوسيون استفاده مي‌كنند. در انگلستان و فرانسه نيز 85 درصد از زنان استفاده از لوسيون‌ها و پاك‌كننده‌ها را بهترين روش براي تميز كردن پوست خود بعد از آرايش مي‌دانند.
ادامه این خبر
 
 
 
اروپایی ها ؛بیشترین متقاضیان صابون مایع
ام‌بي‌اي‌نيوز- صابون مايع در اروپا بالاترين مصرف‌كننده را دارد.
به گزارش "ام‌بي‌اي‌نيوز"، در دهه‌هاي اخير به موازات افزايش ميزان آگاهي‌هاي بهداشت عمومي و اهميت يافتن حفظ سلامت باعث شده مصرف صابون‌هاي مايع در ميان كشورهاي جهان روز به روز از اقبال بيشتري برخوردار شود.
آمار به‌دست آمده از ميزان مصرف صابون مايع حاكي است 96 درصد هنگ‌كنگی ها مصرف‌كننده صابون مايع بوده و از این لحاظ نسبت به جمعیت شان بالاترين رتبه جهانی را به خود اختصاص داده اند. اسلوني هم با 90 درصد مصرف‌كننده تاكنون توانسته رتبه دوم اين بازار را كسب كند.
ادامه این خبر
 
 
 
94 درصدمردم امارات متحده عربی آب میوه مصرف می کنند
ام‌بي‌اي‌نيوز-95 درصد مردم صربستان مصرف آبمیوه را در سبد غذایی خود قرار داده اند.
به گزارش "ام‌بي‌اي‌نيوز"، بر اساس بررسي‌هاي صورت گرفته در بازار جهاني مصرف آب‌ميوه و سبزيجات؛ 95 درصد صربستانی ها مصرف‌كننده آب‌ميوه بوده و پس از آن امارات متحده عربي با 94 درصد مصرف‌كننده رتبه دوم را دارد.
با توجه به اهميت حفظ سلامت به‌ويژه در جوامع صنعتي و بالا بودن عمده ماندگاري انواع آب‌ميوه‌ها مصرف سرانه انواع آب‌ميوه طبيعي به‌طور مرتب افزايش يافته است. دراين بررسي آمريكا با 93 درصد و بحرين، كويت، لبنان هر كدام با 91 درصد بيشترين مصرف آب ميوه و سبزيجات را نسبت به جمعیت شان به خود اختصاص داده‌اند.
اسلوني، قطر، پرو و ونزوئلا نيز هر كدام با 89 درصد مصرف‌كننده در رده پنجم مصرف انواع آب‌ميوه و سبزي قرار دارند.
ادامه این خبر
 
 
 
ایران رتبه هفتم مصرف دارو های مسکن جهان را دارد
ام‌بي‌اي‌نيوز- كشورهاي عربي حاشيه خليج فارس بيشترين ميزان قرص‌هاي مسكن جهان را مصرف مي‌كنند.
به گزارش "ام‌بي‌اي‌نيوز"، در مقايسه ميان كشورهايي كه بيشترين قرص‌هاي مسكن را مصرف مي‌كنند 88 درصد مردم لبنان و 87 درصد از مردم كويت اظهار نموده‌اند هنگام بروز سردرد از قرص‌هاي مسكن استفاده مي‌كنند كه از اين لحاظ اين دو كشور رتبه اول و دوم جهان را در مصرف قرص سردرد به خود اختصاص داده اند.
بر اساس مطالعات انجام شده بر روي ميزان مصرف جهاني قرص‌هاي سردرد مشخص شد، عربستان سعودي و اندونزي هر كدام با 86 درصد بالاترين مصرف‌كننده قرص‌هاي مسكن مي‌باشند.
ادامه این خبر
 
 
 
ژاپن اولين مصرف‌كننده لوازم آرايشي جهان، ايران دومين در خاورميانه
ام‌بي‌اي‌نيوز - ايران جزو 10 كشور اول جهان در استفاده از مواد آرايشي و گريم قرار گرفت.
به گزارش "ام‌بي‌اي‌نيوز" ، بر اساس آمار دريافتي، ايران با داشتن 67 درصد مصرف‌كننده لوازم آرايشي وگريم رتبه 6 جهاني و رتبه دوم خاورميانه را به نام خود ثبت کرده است.
گفتني است؛ رتبه اول خاورميانه در استفاده از لوازم آرايشي با 71 درصد مصرف‌كننده به کشور عربستان اختصاص دارد.
در بررسي صورت گرفته در ميان زنان جهان ژاپن با 84 درصد مصرف‌كننده اولين مصرف‌كننده لوازم آرايشي در جهان است.پرتوريكو با 83 درصد و ايرلند جنوبي نيز با 78 درصد دومين و سومين كشورهايي هستند كه بيشترين مصرف‌كنندگان لوازم آرايشي و مواد گريم را در خود جاي داده‌اند.
ادامه این خبر