» ترویج سبک زندگی سالم رسالت؛ کاله-پرو
» آیا با آمدن مسعود اسعدی؛ صنعت تبلیغات اتحادیه دار می‌شود؟
» روزهای سخت صنعت تبلیغات با ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا
» زیبان؛ مسابقه عکاسی از زیبایی های تهران
» ادوارد برنیز؛ شیطانی که فکرها را دستکاری می‌کرد
» لگو بازی کنید تا استرستان کم شود
» گُل‌های کریستیانو رونالدو را برایم به آن دنیا بفرستید
» اپل گوشی فقرا در چین
» آجیل اعتماد: طلوع خورشید نوید آغاز دوباره
» داستان دنباله دار John Lewis و التون جان

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
چهار تاکتیک اصلی بازاریابی بر اساس موقعیت فیزیکی مشتری
ام بی ای نیوز -استفاده از موبایل و تکنولوژی های جدید توسط فعالان بازار در راستای بهره برداری از خدمات مرتبط با موقعیت فیزیکی مشتری، هدایت آنها به یک مکان مناسب برای رفع نیاز در فاصله ای نزدیک را آسان کرده است.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Marketing week، بازاریابی بر اساس موقعیت مکانی یک سری تاکتیک های مختلف از تبلیغات محلی ساده گرفته تا کشف پیچیده موقعیت فیزیکی فرد با استفاده از جی پی اس و تکنولوژی های مدرن را شامل می شود. شما می توانید از این روش بازاریابی در موارد زیر استفاده کنید:
ادامه این خبر
 
 
 
300 هزار ميليارد ريال باید به بخش تعاون تسهيلات پرداخت شود
ام بی ای نیوز- بانك توسعه تعاون و بانك ملي ايران در هفته تعاون تفاهم‌نامه همكاري امضاء كرد.
به گزارش ام بی ای نیوز ،در حاشيه امضاي اين تفاهم نامه مدير عامل بانک ملي ايران اعلام کرد: ما بانک ملي را رقيب بانکهاي ديگر نمي دانيم بلکه در کنار آنها قرار مي گيريم و به اقتصاد کشور کمک مي کنيم.
عبدالرضا خاوري ادامه داد: بانک ملي مفتخر است همانطور که خدمات ارزنده اي را همچون نگهداري از خزانه و جواهرات بانک مرکزي اراده مي کند، با قابليت هاي ويژهاي که دارد رقابت ها را هر چه پسنديده تر دنبال نموده و همکاران ما شايستگي هاي جمعي شان را به نمايش بگذارند.
ادامه این خبر
 
 
 
دستگاهها به تهیه برنامه فرهنگی- تبلیغی اصل 44 مکلف شدند
ام بی ای نیوز - شورای عالی اصل 44 قانون اساسی به منظور سازماندهی فعالیتهای فرهنگی- تبلیغاتی، تمامی دستگاههای اجرایی را به تهیه برنامه فرهنگی- تبلیغی مکلف کرد.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز، شورای عالی اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی به استناد بند (3) ماده (42) قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی و به منظور سازماندهی فعایت های فرهنگی- تبلیغاتی برای اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ، تمام دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد برنامه فرهنگی- تبلیغی خود را تهیه کنند.
ادامه این خبر
 
 
 
 تشکيل شوراي گفتگو ميان دولت و بخش خصوصي
ام بی ای نیوز-به گفته رييس اتاق بازرگاني ايران وظيفه اتاق در مديريت كلان ايجاد فضاي گفت ‌و گو است و پيشنهاد اتاق در برنامه پنجم تشكيل شوراي گفت ‌و گو ميان اتاق و دولت بود.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز ؛محمد نهاونديان در چهارمين نشست سالانه گروه دوستي پارلماني مجلس ؛ با اعلام مطالب فوق افزود: پيش آگاهي براي امور اقتصادي ضروري است و بايد علائمي كه فعال اقتصادي از سياست گذار دريافت مي ‌كند، قابل اتكا و محاسبه باشد و اين معناي برنامه است و مجلس پيش از تصويب برنامه بايد براي تصميم هاي معارض برنامه چاره اي بيانديشد تا فعال اقتصادي بتواند از سياست هاي اعلام شده ، اطمينان حاصل كند.
ادامه این خبر
 
 
 
تیم اور کلاکینگ ایران عازم مسابقات جهانی می شود
ام بی ای نیوز- تيم اور كلاكينگ ایران ،پس از كسب رتبه دوم در مسابقات GOOC 2010 كه بین کشورهایی از آسيا ،اقيانوسيه و آفريقا برگزار شده بود ، جواز ورود به مسابقات جهاني اور كلاكينگ را كسب كرد.
به گزارش خبر نگار ام بی ای نیوز در این مسابقات که سپتامبر 2010 در كشور تايوان برگزار می شود جوانان مستعد در زمينه سخت افزار كه که با امكانات محدودي وارد عرصه اور كلاكينگ شده اند، با حمايت گيگابايت ، اين بار با یک شركت كننده ايراني با 18 سال سن به عنوان جوانترين شركت كننده اين مسابقات در این رقابت حضور پیدا می کنند.
ادامه این خبر
 
 
 
اقتصاد استرالیا به رشد خود ادامه می دهد
ام بی ای نیوز - آخرین ارقام اداره آمار استرالیا (ABS) بیانگر آن هستند که استرالیا علیرغم ظهور مجدد ناپایداری در اقتصاد جهانی نسبت به سایر اقتصادهای پیشرفته عملکرد بهتری داشته است . تولید ناخالص داخلی (GDP) طی سه ماهه دوم سال 2010 (آوریل- مه- ژوئن) 2/1درصد رشد داشته است که این میزان به رشد سالانه 3/3 درصدی آن می انجامد.
به گزارش ام بی ای نیوز،وین سوان، خزانه دار استرالیا درباره این ارقام می گوید:" این پیامد فوق العاده که همه استرالیایی ها می توانند به آن افتخار کنند، نشان می دهد که اقتصاد استرالیا همچنان از مدیریت قوی اقتصادی و سخت کوشی و انعطاف پذیری مردم استرالیا بهره می برد. این در حالیست که میزان تولید در اقتصاد 6 کشور گروه جی هفت (G7) هنوز کمتر از میزان تولید پیش از بحران مالی جهانی است ، در استرالیا این میزان از اواسط سال 2008 ، 2/4 درصد رشد داشته است."
ادامه این خبر
 
 
 
نبود بازاریابی مدرن و صنعتی در حوزه محصولات باغی کشور
ام بی ای نیوز- جایگزینی زیتون های مدیترانه ای با محصولات داخلی در سوپرمارکت های کشور ،به علت فقدان بازاریابی مدرن و صنعتی در حوزه محصولات باغی است.
به گزارش ام بی ای نیوز،مجری طرح زیتون وزارت جهاد کشاورزی تولید امسال زیتون از باغات کشور را 65 هزار تن پیش بینی و این رقم را نسبت به سال گذشته رقم مناسبی اعلام نمود.
براساس تحقیقات صورت گرفته در حال حاضر 25 استان کشور دارای شرایط مناسب برای کاشت نهال و تولید زیتون می باشند که این وسعت کاشت و تولید زیتون در کشور می تواند علاوه بر بازار داخلی سهم عمده ای از بازار های منطقه ای را به خود اختصاص دهد .اما با گذری به سوپر مارکت های کشور ؛ بیشتر زیتون های مدیترانه ای رخ نمایی می کنند تا زیتون های تولید داخل و این درحالی است که هیچ اطلاعات قانع کننده ای از میزان کیفیت و سلامت زیتون های خارجی و نحوه تولید آن در دست نیست.
ادامه این خبر
 
 
 
آمریکایی ها سال آینده 214 میلیارد دلار برای تبلیغات بازار هزینه می کنند
ام بی ای نیوز- در پی انجام یک تحقیق جدید از سوی موسسه تحقیقات بازار و رسانه " SNL Kagan " در آمریکا هزینه تبلیغات بازار در این کشور پس از دو سال کاهش در سال 2010 به 210 میلیارد دلار رسید که این میزان سه درصد رشد را در این صنعت نشان می‌دهد.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Business On Main پیش بینی‌های انجام شده حاکی از صرف هزینه 214 میلیارد دلاری برای تبلیغات بازار در سال آینده و رشد این رقم تا 275 میلیارد دلار در سال 2019 است.
پیش بینی های این موسسه برای آینده نزدیک همگام با دیگر آمار و ارقام ارائه شده از سوی دیگر منابع اطلاعتی است. در ماه جولای، گروه تحقیقاتی " Zenith Optimedia " رشد تبلیغات بازار در آمریکای شمالی در سال 2010 را بیش از یک درصد برآورد کرده و پیش بینی می‌کند که اختصاص هزینه برای تبلیغات در این منطقه در سال جاری به 159 میلیارد دلار برسد. در روز های قبل این موسسه رشد انعقاد قرارداد در این منطقه را یک ونیم درصد در سال 2010 تخمین زده بود.
ادامه این خبر
 
 
 
10 درصد شهروندان ایران لباس مارک دار می پوشند
ام بی ای نیوز- 10 درصد جامعه شهرنشین کشور، لباس های مارک دار و معروف می خرند.
به گزارش ام بی ای نیوز، نتایج بررسی های صورت گرفته به روش chaidدرخصوص عوامل مؤثر در انتخاب لباس از نظر افراد بالای 15 سال و تقاضای لباس های مارک دار توسط آنها در شهرهای بزرگ کشور نشان می دهدکه تولیدکنندگان لباس های مارک دار شاهد روند نزولی تقاضای شهرنشینان ایران برای محصولات خود بودند، به طوری که در 12 ماه گذشته تقاضای اینگونه لباس ها دو درصد کاهش یافته است.
ادامه این خبر