» داستان سفر جوجه اردک بامزه به دیزنی لند
» بسته بندی شکلات باراکا با الهام از طراحی ایرانی سنتی
» داستان گویی در تبلیغات و برندینگ: نکاتی که باید در داستان گویی رعایت ...
» استی اکسپرس؛ کمک می‌کنیم که حقیقت را ببینید
» برندسازی و تبلیغات دو چالش عمده ی بازار لوازم خانگی
» گیمرها، گزینه استخدام ارتش بریتانیا
» با ظرف های غذای KFC اصلاح سر رایگان را تجربه کنید
» همگام با پناهجویان 2 میلیارد کیلومتر در سال پیاده روی کنید
» نگاهی به فناوری های نمایشگاه CES 2019 (قسمت دوم)
» نگاهی به فناوری های برجسته نمایشگاه CES 2019 (قسمت اول)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
تحصیلکردها بیشتر از تجربیات دیگران در خرید استفاده می کنند
ام بی ای نیوز - نوجوانان هنگام خرید و یا استفاده از کالای مورد نیاز خود ترجیح می دهند بیشتر خود تجربه کسب کنند تا از تجربیات افراد دیگردر این زمینه استفاده کنند.
به گزارش ام بی ای نیوز، نتایج بررسی های اخیر یک موسسه تحقیقات داخلی بر روی جامعه شهرنشین بالای 15 سال کشور در زمینه به کار گیری تجربیات دیگران درخرید کالاهای اساسی نشان می دهد که گروه سنی میانسال به دلیل تجربیات کسب شده در طول زندگی و دقت و وسواسی که در انتخاب دارند ترجیح می دهند قبل از خرید کالای مورد نیاز خود یا هنگام استفاده از آن از تجربیات دیگران و افراد مطلع استفاده کنند به همین دلیل قبل از هر اقدامی اول تحقیق و پرس وجو می کنند و بعد خرید نهایی خود را انجام می دهند و همواره از این کار احساس آرامش می کنند.اما نوجوانان در خرید های خود کمتر از نظر دیگران بهره می برند.
ادامه این خبر
 
 
 
برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر در استانبول
ام بی ای نیوز- شهریور ماه امسال چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر و ساعت و دستگاه های جانبی در استانبول ترکیه به مدت 4 روز برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوزاین نمایشگاه با عنوان tuyapاز تاریخ 2سپتامبر لغایت 5 سپتامبر (11 تا 14 شهریور ماه)با حضور 30 کشور چندین شرکت ترکیه ای برگزار می شود.
نمایشگاه فوق با همکاری اتحادیه جواهرات استانبول 2 بار در سال دایر می شود که اولی در فاصله زمانی 2 تا 5 سپتامبر و دیگری در 18تا 21 فوریه برگزار می شود.
نمایشگاه استانبول یکی از ارکان رشد صادرات طلا و جواهر در سال های گذشته در ترکیه بوده و باعث پیشرفت این صنعت در این کشور شده است.
ادامه این خبر
 
 
 
صادرات يك ميليارد دلار محصولات صنايع شيميايي
ام بی ای نیوز- طي 3 ماهه منتهي به خرداد ماه سال جاري ارزش صادرات محصولات صنايع شيميايي و صنايع وابسته به آن بالغ بر يك ميليارد و 189 ميليون و 476 هزار دلار بود.
به گزارش دفتر امور صادرات وزارت صنایع، عمده ترين محصولات شيميايي صادره در دوره زماني ياد شده برمبناي بيشترين ارزش صادراتي آن به ترتيب شامل مواد شيميايي آلي به ارزش 721 ميليون و 931 هزار دلار ، كودهاي شيميايي به ارزش 89 ميليون و 962 هزار دلار ، صابونها ، فرآورده هاي شستشو كننده و روان كننده ، موم هاي مصنوعي بالغ بر 34 ميليون و 315 هزار دلار و محصولات دارويي به ارزش 17 ميليون و 463 هزار دلار مي باشند.
اين گزارش ، ارزش صادرات مواد پلاستيكي و اشياءساخته شده از اين مواد ، كائو چو و مواد ساخته شده ازآن طي 3 ماهه نخست امسال رادر مجموع بالغ بر 793 ميليون و 89 هزاردلار اعلام مي دارد.
ادامه این خبر
 
 
 
برگزاري نمايشگاه توانمندي هاي صنعت ايران در ونزوئلا
ام بی ای نیوز- سومين نمايشگاه اختصاصي توانمندي هاي صنعت ايران چهارم تا هفتم شهريور ماه – 26 تا 29 آگوست- توسط شركت بازرگاني بين المللي ايدرو در ونزوئلا برگزار مي شود.
مديرعامل شركت بازرگاني بين المللي ايدرو ضمن اعلام اين خبر، افزود: ايران پيشتر نيز دو نمايشگاه اختصاصي ديگر در رشته هاي مختلف صنعتي و يك نمايشگاه تخصصي صنعت آب و برق را نيز در ونزوئلا برگزار كرده كه با استقبال مناسب شركت ها و صنعتگران اين كشور روبرو شده است.
مهدي عباسي راد با بيان اينكه همه واحدهاي صنعتي كشور مي توانند در اين نمايشگاه حضور داشته باشند‌، گفت: براي حضور در سومين نمايشگاه توانمندي هاي صنعت ايران در ونزوئلا تا كنون 32شركت بزرگ صنعتي اعلام آمادگي كرده اند كه با توجه به درخواست هاي موجود پيش بيني مي شود اين تعداد تا زمان برگزاري نمايشگاه به 35 تا 40 شركت برسد.
ادامه این خبر
 
 
 
دولت در برخورد با برند ،سیاست واحد ندارد
ام بی ای نیوز- دولت در ایجاد و حفظ برند سیاست هماهنگ و شفافی ندارد.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز، علیرضا حائری عضو هیات مدیره صنایع نساجی ایران گفت: متاسفانه بخش های مختلف بدنه دولت در برخورد با برند سیاست هماهنگ و واحد ندارد. چرا که بخشی از این بدنه به صورت تئوری برند را مطرح می کنند ،بررسی وتحقیق می کنند، جلسات و همایش برگزار می کنند واز برند های موجود تقدیر و تشکر می کنند اما در مقابل بخش اجرایی با برند ها مقابله نموده و با قدرتی که دارد همان برند هایی که وجود دارند را محدود می کنند.
وی گفت :در برند سازی هدف معرفی نام و نشان تجاری محصولات واستفاده از نام آنها است تا بتوان جنس مرغوب را در جایی که جنس با کیفیت و جود ندارد با قیمت گرانتر به فروش برسانیم . زمانی که یک برند خارجی کالای خود را به 10 برابر قیمت نسبت به محصولات مشابه به فروش می رساند به خاطر آن است که برای اینکه برند شود سالها هزینه های بالایی را صرف معرفی تولیدات خود نموده است.
ادامه این خبر
 
 
 
تبلیغات 10 شرکت اول در تیر ماه به 33 میلیارد تومان رسید
ام بی ای نیوز- هزینه تبلیغات 10 شرکت اول در رسانه ها تنها در تیر ماه به 33 میلیارد تومان رسید.
به گزارش ام بی ای نیوز، بررسی های انجام شده از سوی یک موسسه تحقیقات معتبر داخلی نشان می دهد ایرانسل همچنان در صدر 10 شرکت اول پر تبلیغات ایران قرار دارد، این اپراتور در تیر ماه 5 میلیارد تومان صرف هزینه تبلیغات محصولات خود نموده است. شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز با4 میلیارد و 520 میلیون تومان و با اختلاف 500 میلیون تومانی بعد از ایرانسل رتبه دوم را در تبلیغات به خود اختصاص داده است.
ادامه این خبر
 
 
 
یک توصیه ؛بهترین زمان برای خرید لوازم صوتی و تصویری
ام بی ای نیوز- کاهش جهانی 30 درصدی قیمت لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه از نیمه سال 87 تا به حال باعث شد قیمت این محصولات مخصوصا گوشی تلفن همراه به یکباره از افت بالایی برخوردار شود.
به گزارش خبر نگارام بی ای نیوز،ابراهیم درستی رییس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه در این رابطه گفت:کاهش 30 درصدی قیمت جهانی تا به ایران برسد به دلیل بعد روانی حاکم بر بازار داخلی به حدود 37 درصد می رسد ،چرا که درایران به محض کاهش قیمت ها میزان خرید نیز کاهش یافته و تنها زمانی که قیمت ها افزایش می یابد سیل مردم از ترس بالا رفتن قیمت ها و گرانتر شدن به سمت بازار روانه می شود.
ادامه این خبر
 
 
 
62 درصد زنان، در 12 ماه گذشته چادر خریدند
ام بی ای نیوز- 62 درصد زنان بالای 15 سال، در 12 ماه گذشته تا 30 هزار تومان برای خریدن چادر و روسری هزینه صرف کردند.
به گزارش ام بی ای نیوز، نتایج بررسی های صورت گرفته از سوی یک موسسه تحقیقات داخلی بر روی هزینه خرید لباس در سبد مصرفی افراد بالای 15 سال در شهرهای بزرگ کشور نشان می دهد که طی 12 ماه گذشته، 62 درصد زنان بالای 15 سال چادر و روسری خریده اند وبرای آن تا 30 هزار تومان هزینه صرف کرده اند.48 درصد زنان برای خریدن لباس های زمستانی تا بیش از 300 هزار تومان هزینه کرده اند و 29 درصد زنان ساکن شهرهای بزرگ نیز از 25 تا 100 هزار تومان برای خرید لباس های تابستانی در سبد مصرفی خود بودجه در نظر گرفتند.
همچنین آمار حاکی از آن است که 58 درصد مردان بالای 15 سال، در 12 ماه گذشته لباس تابستانه خریدند و 29 درصد آنها در این مدت تا 50 هزار تومان پول برای تهیه لباس زمستانی صرف کردند.
حداکثر هزینه خرج شده برای خرید لباس بچه گانه در این مدت، 100 هزار تومان می باشد که توسط 28 درصد افراد بالای 15 سال پرداخت شده است.
ادامه این خبر
 
 
 
استقبال 41درصدی شهروندان از آگهی های مطبوعات
ام بی ای نیوز- 41 درصد جامعه شهرنشین کشور، از طریق روزنامه ها و نشریات اخبار کشور را پیگیری می کنند.
به گزارش ام بی ای نیوز، نتایج بررسی های صورت گرفته از سوی یک موسسه تحقیقات داخلی برروی میزان توجه افراد بالای 15 سال به روزنامه، مجلات و آگهی های آنها، در شهرهای بزرگ کشور نشان می دهد که آگهی های تبلیغاتی روزنامه و مجلات برای 11 درصد مخاطبان جذابیت بیشتری دارد.
همچنین آمار ها حاکی از آنست که 11 درصد مخاطبان روزنامه ها و مجلات، نشریات را منبع موثق اخبار می دانند و آن را به سایر منابع خبری ترجیح داده و حاضر به تغییر روزنامه موردنظر خود نیستند.
ادامه این خبر