» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
تحصیل کرده ها در ایران مخالف مصرف مواد غذایی تغییر ژنتیکی داده شده هستند
ام بی ای نیوز – تحصیل کرده ها 15 درصد بیشتر از افراد کم سواد و یا بی سواد مخالف مصرف مواد غذایی هستند که از لحاظ ژنتیکی دستکاری شده اند.
به گزارش ام بی ای نیوز، مصرف موادغذایی حاصل از تغییرات ژنتیکی در میان ایرانی ها جایگاهی ندارد و هر چه سطح سواد بالا می رود گرایش به سمت مصرف اینگونه مواد غذایی کاهش می یابد. بررسی ها نشان می دهد کسانی که دارای مدرک کارشناسی هستند 11درصد کمتر از دیپلمه ها و فوق دیپلمه ها از اینگونه مواد غذایی مصرف می کنند .
ادامه این خبر
 
 
 
فيلم هاي خانوادگي از بالاترين استقبال در ايران برخورداراند
ام‌بي‌اي‌نيوز- 31 درصد از شهروندان ايراني در سال گذشته براي تماشای فيلم به سينما رفته‌اند.
به گزارش "ام بي‌اي‌نيوز"، بررسي تحقیقات صورت گرفته از سوی يك مؤسسه مطالعاتي داخلي نشان مي‌دهد 31 درصد از شهروندان ايراني در سال گذشته براي تماشای فيلم به سينما رفته‌اند كه 44 درصد اين افراد را نوجوانان و جوانان تشکیل داده‌اند. به همین ترتیب هر چه سن افراد بالا مي‌رود علاقه به سينما رفتن نيز در ميان آنها كاهش مي‌يابد تا آنجا كه در سال گذشته تنها 6 درصد افراد با گروه سني بالاي 55 سال به سينما رفته‌اند.
ادامه این خبر
 
 
 
پولدارها كمتر ورزش مي‌كنند
ام‌بي‌اي نيوز-هرچند که 46 درصد ساکنان شهرهای بزرگ کشور اهل ورزش کردن هستند اما بیشتر آن ها معتقد اند که برای ورزش نیازی به هزینه کردن نیست.
به گزارش" ام‌بي‌اي نيوز"، تحقيقات انجام شده از سوي يك مؤسسه تحقيقاتي معتبر داخلي نشان مي‌دهد بیشترايراني‌ها بر اين عقيده‌اند كه براي ورزش كردن نيازي به كلوپ‌ها و تجهيزات ورزشي ندارند. چرا كه 76 درصد از افرادي كه ورزش مي‌كنند اظهار داشته‌اند به باشگاه های ورزشي نمي‌روند همچنين 64 درصد اين افراد نيز گفته‌اند براي ورزش كردن نياز به تجهيزات و يا لباس مخصوص ورزشي نداشته و براي تهيه آن در يك سال اخير هزينه‌اي پرداخت نکرده‌اند.
ادامه این خبر
 
 
 
ایران جزء 10کشور کم مصرف غذای آماده کودک در آسیا است
ام بی ای نیوز- ایران جزء 10کشوری است که کمترین درصد مصرف شیر خشک و غذای آماده کودک را آسیا دارد.
به گزارش "ام بی ای نیوز" طبق بررسی های یک منبع تحقیقاتی بین المللی بر روی میزان مصرف شیر خشک و غذای آماده کودک در میان 62 کشور جهان ،ایران به همراه بحرین ، تایلند ، مصر و اندونزی هر کدام با داشتن 9 درصد و ژاپن ، فیلیپین و تایوان با 4 درصد مصرف کننده شیر خشک و غذای آماده بچه کمترین تقاضا را برای خرید این مواد غذایی در آسیا داشته اند.
ادامه این خبر
 
 
 
تحصیل کرده ها 45 درصد بیش از سایرین برای زندگی راحت هزینه می کنند
ام بی ای نیوز- نتايج يک بررسي در ميان شهروندان ايراني نشان داد که 49 درصد جامعه مورد بررسي حاضرند براي داشتن محصولات و امکاناتي که زندگي را راحت تر مي کند، پول بيشتري بپردازند.
به گزارش "ام بی ای نیوز" اين تحقيقات که بر روی افرادبالای 15 سال جامعه شهرنشین کشور صورت گرفته است ،نشان داد که رابطه معناداري بين تحصيلات و کساني که حاضرند براي داشتن زندگي راحت تر پول بيشتري بپردازند وجود دارد، به طوري که افراد با تحصيلات فوق ليسانس و بالاتر از آن 45 درصد بيشتر از سايرين حاضرند براي داشتن زندگي بهتر پول بيشتري بپردازند.
ادامه این خبر
 
 
 
نیمی از ساکنان شهرهاي بزرگ برای کاهش وزن تلاش می کنند
ام بی ای نیوز - تمایل به کاهش وزن در میان ساکنان شهرهاي بزرگ كشور رو به کاهش است.
به گزارش "ام بی ای نیوز"طبق آمارهاي بدست آمده در حالی که تقریبا نیمی از جمعیت بالای 15 سال در شهرهاي بزرگ كشور برای کاهش وزن خود تلاش می کنند بررسي ها نشان می دهد که روند این تلاش در چهارسال اخیر رو به کاهش رفته است.
تحقيقات نشان مي‌دهد 49 درصد افراد بالای 15 سال تهران، 14 درصد دراهواز، 12 درصد در اصفهان، 9 درصد در تبريز، 6 درصد در شيراز و 3 درصد در رشت براي كم كردن وزن خود تلاش مي‌كنند.
ادامه این خبر
 
 
 
نمودار رشد استقبال از فروشگاه های زنجیره ای در ایران افقی است
ام بی ای نیوز- فروشگاه شهروند از سال 85 تا کنون نسبت به سایر فروشگاه های زنجیره ای از بیشترین استقبال در میان شهر وندان ایرانی برخوردار بوده است.
به گزارش "ام‌‌بي‌اي‌نيوز"، بررسی انجام شده بر روی میزان استقبال از فروشگاه های زنجیره ای نشان می دهد فروشگاه شهروند از سال 85 تا کنون نسبت به سایر فروشگاه های زنجیره ای از بیشترین استقبال در میان شهر وندان ایرانی برخوردار بوده است. 9درصد جامعه شهرنشین ایران در شهریورسال 85 از این فروشگاه خرید کرده اند که این میزان در اردیبهشت سال جاری با 6 درصد افزایش به 15درصد رسیده است.
ادامه این خبر
 
 
 
قيمت ؛مهمترین شاخص ایرانی هادر خريد خودرو
ام بي‌اي‌نيوز- مهمترين شاخص انتخاب خودرو براي خريداران خوروي داخلي در ايران، قيمت است.
به گزارش "ام بي‌اي‌نيوز"، تحقيقات صورت گرفته حاكي است قيمت مهمترين ملاك در انتخاب و خريد خودروي داخلي در كشور است تا آنجا كه 48 درصد كساني كه سال گذشته رنو PK خريده‌اند اين خودرو را به خاطر قيمت پايين آن انتخاب نموده‌اند.اين ملاك در مورد ساير خودروهاي ايراني نيز صادق است چرا كه 38 درصد خريداران پيكان‌وانت، 36 درصد خريداران پژو RD و 33 درصد خريداران پژو روآ اظهار داشته‌اند دليل انتخاب آنها هنگام خرید این خودروها قيمت پايين آن بوده است. در مقابل فقط 3 درصد از خريداران دووسيلو اين خودرو را به خاطر قيمت پايين آن انتخاب نموده‌اند.
ادامه این خبر
 
 
 
تحصیل کرده ها کمتر از نمایشگاه ها خرید می کنند
ام بی ای نیوز – هرچه سطح تحصیلات افراد بالا می رود ،گرایش به تامین مایحتاج از طریق نمایشگاه ها کاهش می یابد.
به گزارش "ام‌‌بي‌اي‌نيوز"، آمار به‌ دست آمده در خصوص سلايق مردم شهرهاي بزرگ ايران نشان مي‌دهد كه فقط 38 درصد جامعه شهرنشین ايران ترجيح مي‌دهند كه مايحتاج خود را از نمايشگاه‌ها تامين كنند.همچنین نتايج اين بررسي حاكي از آن است كه استقبال مصرف‌كنندگان از خريد در نمايشگاه‌ها، روند رو به نزولي را طي كرده است به‌طوري كه در شهريور ماه 85، بيش از 39 درصد جامعه شهرنشين كشور تمايل به خريد از نمايشگاه‌ها داشته‌اند كه اين رقم در ارديبهشت سال جاري به كمتر از 38 درصد كاهش يافته است.
ادامه این خبر