» دغدغه: 92، چه خبر از مواد غذایی؟
» دغدغه: 92، چه خبر از بانک و بیمه؟
» دغدغه: 92، چه خبر از تنقلات؟
» دغدغه: 92، چه خبر از آرایشی بهداشتی ها؟
» دغدغه: هشدار برای کوسه های محترم
» دغدغه: 92، چه خبر از خودرو و هواپیما؟
» برندهای کپی شده‌ای که برابر اصل نیستند
» دغدغه: 92، چه خبر از شوینده ها؟
» خلاقیت بی‌محدودیت در طراحی لیبل بطری
» تبلیغ موزیکال متناسب با ایام

» باشگاه خبرنگاران: چرا مصرف کالای خارجی به کالای ایرانی ارجعیت دارد؟
»
» فارس: فیس‌بوک شبکه همراه تبلیغاتی تاسیس می‏ کند
»
» مهر: مطالعه روزنامه با فنجان هوشمند
»
» شارا: تأثیرات آگهی‌ها بر الگوهای رفتاری کودکان
»
» ایسنا: شرط سینماداران برای پخش بازیهای جام جهانی: خانم ها نیایند، شرمنده ایم!
»
» عصر ایران: «نوکیا» جمعه تمام می شود!
»
» همکاران سیستم: تعداد کاربران لینکدین از ۳۰۰ میلیون گذشت
»
» فرهنگ نیوز: ضد تبلیغ عجیب عادل علیه پرسپولیس
»
» فارس: گوشی سه ‌بعدی دنیای همراه را زیر و رو می‌کند
»
» تابناک: خطر بزرگی که رسانه ملی را تهدید می‌کند
»
» تسنیم: کاهش هزینه‌های تولید و بازاریابی در اولویت حوزه فرش باشد
»
» ایسنا: لوگوی ویژه گوگل به یاد 198 سالگی «شارلوت برونته»

 

 
معرفی کتاب: تاکتیک‌ها و تکنیک‌های تبلیغات
کتاب "تاکتیک‌ها و تکنیک‌های تبلیغات" به تکنیک‌های جدیدی می‌پردازد که شرکت‌ها را از تکرارها و تقلیدهای تبلیغاتی دور می‌کند. این کتاب که ...

چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393
ادامه این خبر
 
 
 
Ikea از آشپزخانه، چرخ فلک مي سازد
دومين آگهي تبليغاتي از كمپين "هر روز شگفت انگيز" Ikea نمايشي سرگيجه آور از لوازم آشپزخانه اين برند است. آژانس تبليغاتي Mother لندن ...

چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393
ادامه این خبر
 
 
 
صندلی برای فکر کردن، هدیه ای به مشتریان
نوروز بزرگترین و بهترین فرصتی است که شرکت ها و سازمان های مختلف برای مخاطبان و مشتریان خود هدایای تبلیغاتی ارسال می کنند.

چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393
ادامه این خبر
 
 
 
شخصيت هاي كارتوني، مثل كودكان سرطاني، بی مو مي شوند
ظاهرا برنامه هاي كودك، به یک دلیل با ديگر برنامه هاي تلويزيون فرق دارند و آن نگاه بچه ها به تلويزيون به عنوان پنجره اي براي كمك به درك جهان ...

چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393
ادامه این خبر
 
 
 
معرفی کتاب: 22 قانون اجتناب‌ناپذیر تبلیغات
کتاب "22 قانون اجتناب‌ناپذیر تبلیغات" فرصتی است برای یادگیری از 22 نفر از کارآزموده‌ترین متخصصان تبلیغات. هر فصل از این کتاب به معرفی دیدگاه ...

چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393
ادامه این خبر
 
 
 
دغدغه: چ یا چمران؟ آخرین حرف یا تازه ترین حرف؟
نام فیلم، خیلی ها را یاد چ یا CHE معروف انداخت. این تشابه نام و لقب دادن عجیب بود...

سه شنبه 2 اردیبهشت 1393
ادامه این خبر
 
 
 
چاپگرهاي سه بعدي، استخوان مصنوعي مي‌سازند
محققان ژاپني خواستار دريافت تاييديه قانوني براي توسعه يك چاپگر سه بعدي خاص شدند كه فقط استخوان‌هاي مصنوعي را چاپ مي‌كند.

سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393
ادامه این خبر
 
 
 
برفراز دنیای داده‌ها؛ سند استراتژیک
برندینگ از آن دسته موضوعاتی است که کمتر سازمانی در کشورمان به آن توجه اصولی می‌کند. موضوعی مهم و تاثیرگذار درجهت ...

سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393
ادامه این خبر
 
 
 
پيچ‌هاي خندان
استوديو Yuma Kano در ژاپن پيچ‌هاي خلاقي را طراحي كرده كه شادي و لبخند را به چهره بيننده مي‌آورند.

سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393
ادامه این خبر