» دغدغه: 92، چه خبر از مواد غذایی؟
» دغدغه: 92، چه خبر از بانک و بیمه؟
» دغدغه: 92، چه خبر از تنقلات؟
» دغدغه: 92، چه خبر از آرایشی بهداشتی ها؟
» دغدغه: هشدار برای کوسه های محترم
» دغدغه: 92، چه خبر از خودرو و هواپیما؟
» دغدغه: 92، چه خبر از شوینده ها؟
» برندهای کپی شده‌ای که برابر اصل نیستند
» خلاقیت بی‌محدودیت در طراحی لیبل بطری
» تبلیغ موزیکال متناسب با ایام

» باشگاه خبرنگاران: چرا مصرف کالای خارجی به کالای ایرانی ارجعیت دارد؟
»
» فارس: فیس‌بوک شبکه همراه تبلیغاتی تاسیس می‏ کند
»
» مهر: مطالعه روزنامه با فنجان هوشمند
»
» شارا: تأثیرات آگهی‌ها بر الگوهای رفتاری کودکان
»
» ایسنا: شرط سینماداران برای پخش بازیهای جام جهانی: خانم ها نیایند، شرمنده ایم!
»
» عصر ایران: «نوکیا» جمعه تمام می شود!
»
» همکاران سیستم: تعداد کاربران لینکدین از ۳۰۰ میلیون گذشت
»
» فرهنگ نیوز: ضد تبلیغ عجیب عادل علیه پرسپولیس
»
» فارس: گوشی سه ‌بعدی دنیای همراه را زیر و رو می‌کند
»
» تابناک: خطر بزرگی که رسانه ملی را تهدید می‌کند
»
» تسنیم: کاهش هزینه‌های تولید و بازاریابی در اولویت حوزه فرش باشد
»
» ایسنا: لوگوی ویژه گوگل به یاد 198 سالگی «شارلوت برونته»

 

 
شبکه اجتماعی کودکان ایرانی آغاز به کار کرد

شنبه6 آبان1391

موبنا- شبکه اجتماعی ویژه کودکان و والدین در ایران روز پنج شنبه هفته گذشته به صورت رسمی افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار موبنا رونمایی از اولین شبکه اجتماعی کودکان و والدین در حالی برگزار شد که اعضاء ارشد هیات علمی نی نی فیس،جمع کثیری از روزنامه نگاران و اصحاب رسانه،مدیران شرکت های فعال در حوزه کودک ،مدیران شرکت های فناوری اطلاعا ت و ارتباطات کشور و جمعی از کودکان 0 تا 12 سال به همراه والدینشان در این مراسم حضور داشتند.

محمدرضا عالیان، مدیر این شبکه اجتماعی ضمن اشاره به هوشمند بودن این شبکه اظهار داشت:راه اندازی این پایگاه اینترنتی با هدف ایجاد بستری مناسب برای آشنا کردن کودکان با فضای مجازی ، اطلاع رسانی صحیح و ارتباط والدین با یکدیگر در جهت تبادل تجربیات دوران بارداری و تربیتی کودکان بوده است.
وی افزود: در طراحی نی نی فیس دقت بسیاری برای ایجاد جذابیت‌های بصری استفاده از اینترنت برای خانواده‌ها بر مبنای اصول فرهنگی کشورمان صورت گرفته‌است.

مجری راه اندازی این شبکه مجازی با اشاره به لزوم مقابله با هجمه حملات فرهنگی سایبری و مورد هدف قرار گرفتن کودکان در این حملات خاطر نشان ساخت: امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز به ایجاد فضاهایی به منظور فرهنگ سازی و آموزش ورود صحیح به دنیای مجازی احساس می شود و نی نی فیس می تواند یکی از این فضا های امن برای دست یافتن به چنین اهدافی به حساب آید.

شبکه مجازی ویژه والدین و کودکان ‘نی نی فیس‘ به نشانی اینترنتی www.niniface.ir ضمن پرداختن به مسائل آموزشی و فرهنگسازی در فضای مجازی نگاهی ویژه به موضوع روانشناسی،پزشکی و تربیتی از دوران بارداری تا نوجوانی خواهد داشت.
این شبکه اجتماعی با بهره گیری از 14 پزشک در رشته های تخصصی پزشکی،تغذیه،روانشناسی،عفونی و ... همه روزه به کاربران خود اطلاعات روز و مشاوره آنلاین خواهد داد.
جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای مرتبط با کودکان و ایجاد جایگاه سالانه برای ارزیابی محصولات مرتبط با موضوع دوران بارداری ،نوزادی،کودکی و نوجوانی از جمله اهداف انتشار این شبکه اجتماعی خواهد بود.
گفتنی است شبکه اجتماعی نی نی فیس به آدرس اینترنتی WWW.NINIFACE.COM هم اکنون در دسترس کاربران فضای وب قرار دارد.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ایجاد نخستین شبکه اجتماعی مجازی کودکان
  • سه شبکه جدید تلویزیونی تا پایان سال ۹۱ اف ...
  • محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان شنا ...
  • نقش تبلیغات محصولات غذایی رسانه‌ها در تر ...
  • Philips شبکه‌ای اجتماعی ویژه مادران باردار ...
  • 1stFone؛ موبایل ویژه کودکان
  • بزرگترین شبکه های اجتماعی معرفی شدند
  • تولید موبایل ایرانی مخصوص کودکان
  • دوره آموزشی ˈطرح کودک رایانهˈ برای کودکا ...
  • برگزاری چهارمین جشنواره بهترین‌ها برای ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر