» مسیرِ جایگزین، چطور پیدا شد؟
» دغدغه: تر و خشک را باهم نسوزانیم
» استفاده از تکنیک تکان خوردن موها برای تبلیغ بنياد كودكان سرطاني
» کمپین های خودجوش اصلاح الگوی مصرف آب، قوی تر از تبلیغات سازمانی
» طراحی گرانقیمت ترین مسواک جهان 4 سال زمان برده است!
» درخواست از دیزاینرها براي مقابله در برابر ابولا
» آموزش مهمترین رویکرد توسعه بازاریابی دنیای امروز است
» لغو ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در هواپیما
» گردشگری؛ بهره برداری از حمایت مالی
» کیا از مدل جدید خود رونمایی کرد

» دنیای اقتصاد: چگونه به مشتری کمک کنیم پاسخ پرسش‌های خود را بیابد
» برترین ها: فروشگاه سفید در آمستردام
» مارکتینگ نیوز: عذرخواهی وال مارت از دختران چاق!
» دیده بان بازار: باارزش‌ترین برند ورزشی دنیا در سال ۲۰۱۴ کدام است؟
» ایتنا: Nike و اپل فناوری پوشیدنی مشترک می‌سازند
» موبنا: ارایه مینی‌ربات برای فیلمبرداری سلفی از کاربران آی‌ فون
» ایسنا: رونمایی از لوگوی رسمی جام‌جهانی 2018
» مهر: ساخت نخستین فروشگاه ویژه گجت های ضد آب در جهان
» باشگاه خبرنگاران: خودرو تک نفره عجیب برای سال 2040
» ایده یاب: منتخبی از تبلیغات اجتماعی موفق

 

 
شبکه اجتماعی کودکان ایرانی آغاز به کار کرد

شنبه6 آبان1391

موبنا- شبکه اجتماعی ویژه کودکان و والدین در ایران روز پنج شنبه هفته گذشته به صورت رسمی افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار موبنا رونمایی از اولین شبکه اجتماعی کودکان و والدین در حالی برگزار شد که اعضاء ارشد هیات علمی نی نی فیس،جمع کثیری از روزنامه نگاران و اصحاب رسانه،مدیران شرکت های فعال در حوزه کودک ،مدیران شرکت های فناوری اطلاعا ت و ارتباطات کشور و جمعی از کودکان 0 تا 12 سال به همراه والدینشان در این مراسم حضور داشتند.

محمدرضا عالیان، مدیر این شبکه اجتماعی ضمن اشاره به هوشمند بودن این شبکه اظهار داشت:راه اندازی این پایگاه اینترنتی با هدف ایجاد بستری مناسب برای آشنا کردن کودکان با فضای مجازی ، اطلاع رسانی صحیح و ارتباط والدین با یکدیگر در جهت تبادل تجربیات دوران بارداری و تربیتی کودکان بوده است.
وی افزود: در طراحی نی نی فیس دقت بسیاری برای ایجاد جذابیت‌های بصری استفاده از اینترنت برای خانواده‌ها بر مبنای اصول فرهنگی کشورمان صورت گرفته‌است.

مجری راه اندازی این شبکه مجازی با اشاره به لزوم مقابله با هجمه حملات فرهنگی سایبری و مورد هدف قرار گرفتن کودکان در این حملات خاطر نشان ساخت: امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز به ایجاد فضاهایی به منظور فرهنگ سازی و آموزش ورود صحیح به دنیای مجازی احساس می شود و نی نی فیس می تواند یکی از این فضا های امن برای دست یافتن به چنین اهدافی به حساب آید.

شبکه مجازی ویژه والدین و کودکان ‘نی نی فیس‘ به نشانی اینترنتی www.niniface.ir ضمن پرداختن به مسائل آموزشی و فرهنگسازی در فضای مجازی نگاهی ویژه به موضوع روانشناسی،پزشکی و تربیتی از دوران بارداری تا نوجوانی خواهد داشت.
این شبکه اجتماعی با بهره گیری از 14 پزشک در رشته های تخصصی پزشکی،تغذیه،روانشناسی،عفونی و ... همه روزه به کاربران خود اطلاعات روز و مشاوره آنلاین خواهد داد.
جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای مرتبط با کودکان و ایجاد جایگاه سالانه برای ارزیابی محصولات مرتبط با موضوع دوران بارداری ،نوزادی،کودکی و نوجوانی از جمله اهداف انتشار این شبکه اجتماعی خواهد بود.
گفتنی است شبکه اجتماعی نی نی فیس به آدرس اینترنتی WWW.NINIFACE.COM هم اکنون در دسترس کاربران فضای وب قرار دارد.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ایجاد نخستین شبکه اجتماعی مجازی کودکان
  • سه شبکه جدید تلویزیونی تا پایان سال ۹۱ اف ...
  • محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان شنا ...
  • نقش تبلیغات محصولات غذایی رسانه‌ها در تر ...
  • گوگل امنیت کودکان را به خطر می اندازد
  • Philips شبکه‌ای اجتماعی ویژه مادران باردار ...
  • بزرگترین شبکه های اجتماعی معرفی شدند
  • 1stFone؛ موبایل ویژه کودکان
  • نخستین شبکه اجتماعی هنرمندان افتتاح شد
  • تولید موبایل ایرانی مخصوص کودکان
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر