» نگاهی به تبلیغات محیطی شهر تهران- تیر 96
» مانیار یک شبکه اجتماعی پیام رسان
» نگاهی شرقی به جهانی از جنس تبلیغات
» پنج درس بزرگ بازاریابی از کوبا
» رباتی که تصاویر واقعیت مجازی را قابل لمس می کند
» روش های صرفه جویی در بودجه بندی مبتنی بر نیاز بازاریابی
» مشارکت صدا و سیما و dnaunion جهت اثر بخش تر کردن بودجه های تبلیغاتی
» آگاهی برای همه
» سرمایه گذاران ایرانی ریسک پذیر و صبور نیستند
» حمله وان پلاس ۵ به اینستاگرام

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
پنجشنبه18 آبان1391

BrandOpus، یک آژانس موفق در زمینه طراحی بسته‌بندی و یک شریک بلند مدت برای Twinings، به این شرکت برای موفقیت بیشتر در شاخه چای‌های میوه‌ای با راه‌اندازی مجدد دم کرده‌های گیاهی کمک می‌کند.
این آژانس یاری خود را در زمینه ساده سازی و ارائه تعریفی مجدد از طراحی بسته‌های انواع دم کرده‌های گیاهی Twininng خلاصه کرده است. به این ترتیب، BrandOpus یک پس زمینه تمیز و سفید برای چهار نوع نوشیدنی گیاهی را معرفی می‌کند.
در بخشی از این احیا، Twinings یک سری دم کرده با طعم‌های جذاب بر اساس ترکیبات مورد علاقه مصرف‌کنندگان با طعم بیشتر و محتویات جالب را ارائه می‌دهد. BrandOpus این تفاوت را با طراحی جدید در بسته‌بندی بیان می‌کند. در بسته‌های جدید یک تکنیک پیچیده با حالتی شبیه به پر پرنده فرایند دم کشیدن و طعم جالب چای را منعکس کرده و از ماهیت دارویی بسته‌بندی‌های قبلی فراتر می‌رود.

در نتیجه، چای‌های گیاهی Twinings از یک سری محصولات چند پاره با یک استرنژی ساده به محصولاتی تبدیل می‌شوند که به راحتی امکان قرار دادن و در نهایت انتخاب آنها توسط مصرف‌کنندگان بر روی قفسه‌ها وجود دارد.
BrandOpus، در اصل در لندن مستقر بوده و اخیرا یک دفتر جدید در ملبورن واقع در استرالیا افتتاح کرده است. BrandOpus همچنین جایزه بهترین آژانس بسته بندی سال را از سوی مجله The Grocer، متخصص در زمینه صنعت مواد غذایی و نوشیدنی در انگلستان را دریافت نموده است.

BrandOpus ، بسته بندی های Twinings را سازماندهی می کند

دم کرده‌های میوه‌ای و طعم‌های میوه‌ای انتخاب شده برای هر محصول - بسته‌بندی جدید

BrandOpus ، بسته بندی های Twinings را سازماندهی می کند

دم کرده‌های میوه‌ای و طعم‌های میوه‌ای انتخاب شده برای هر محصول - قبل (سمت چپ) و بعد از طراحی مجدد (سمت راست)

BrandOpus ، بسته بندی های Twinings را سازماندهی می کند

نوشیدنی‌هایی با طعم‌هایی جالب و فواید مختلف

BrandOpus ، بسته بندی های Twinings را سازماندهی می کند

نوشیدنی‌هایی با طعم‌های جالب و فواید مختلف - قبل (سمت چپ) و بعد از طراحی مجدد (سمت راست)

www.popsop.com

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بسته‌بندی زرد Twinings، چالشی برای لیپتون
  • شیرینی ها و کیک های Mr Kipling با موضوع ولنتای ...
  • بسته بندی جدید محصولات نستله مطابق با نیا ...
  • بهترین بسته بندی های سال 2016 (قسمت سوم)
  • بهترین طراحی های بسته بندی سال 2016 (قسمت دو ...
  • بسته‌بندی این بطری شیرموز را می‌شود پوس ...
  • دغدغه: انتخاب زیبا
  • برگزاری نمایشگاه تکنولوژی های مدرن تولید ...
  • بسته‌بندی شکیل صادراتی برای عسل، خرما، ز ...
  • لیبلی که تمام یک نوشیدنی را محاصره کرد
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر