» داستان سفر جوجه اردک بامزه به دیزنی لند
» بسته بندی شکلات باراکا با الهام از طراحی ایرانی سنتی
» داستان گویی در تبلیغات و برندینگ: نکاتی که باید در داستان گویی رعایت ...
» استی اکسپرس؛ کمک می‌کنیم که حقیقت را ببینید
» برندسازی و تبلیغات دو چالش عمده ی بازار لوازم خانگی
» گیمرها، گزینه استخدام ارتش بریتانیا
» با ظرف های غذای KFC اصلاح سر رایگان را تجربه کنید
» همگام با پناهجویان 2 میلیارد کیلومتر در سال پیاده روی کنید
» نگاهی به فناوری های نمایشگاه CES 2019 (قسمت دوم)
» نگاهی به فناوری های برجسته نمایشگاه CES 2019 (قسمت اول)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
John Lewis با یک آدم برفی عاشق، کریسمس را جشن می‌گیرد

دوشنبه22 آبان1391

John Lewis از تبلیغ تلویزیونی ویژه کریسمس خود در Channel 4 رونمایی کرد.
سفر آژانس تبلیغاتی Adam & Eve/DDB به کریسمس با آگهی تبلیغاتی John Lewis در فیس‌بوک و تلویزیون شروع شد.
این آگهی تلویزیونی 90 ثانیه‌ای با احساساتی لطیف و شاعرانه تلاش رومانتیک یک آدم برفی برای خرید یک هدیه عالی برای معشوقه خود را بیان می‌کند. هدف از آن تشویق مردم به ابراز عشق بیشتر در کریسمس بوده و سومین ترانه از آلبوم "Frankie Goes to Hollywood’s" به نام قدرت عشق ساخته شده توسط خواننده و آهنگساز معروف "گابریل آپلین" را پوشش می‌دهد.

John Lewis با یک آدم برفی عاشق، کریسمس را جشن می‌گیرد

دوگال ویلسون وظیفه کارگردانی این آگهی تبلیغاتی را در شرکت فیلم‌سازی Blink Productions بر عهده داشت. او با ذهن‌های خلاقی نظیر فرانک گینگر و شای ریدینگ همکاری کرده است. مدیران اجرایی خلاق در ساخت این آگهی تبلیغاتی را بن پریست، بن تولت و امر استمپ تشکیل می‌دادند.
به اعتقاد جیمز مورفی، مدیر اجرایی Adam & Eve/DDB، John Lewis به تعهد خود در سال‌های گذشته پایبند بوده و مردم را به انتخاب هدیه‌ای متفکرانه در کریسمس تشویق می‌کند.


www.marketingmagazine.com

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • التون جان خبرساز شد: چک 5 میلیون پوندی برا ...
  • داستان دنباله دار John Lewis و التون جان
  • John Lewis و تبلیغ تاثیرگذار کریسمس 2016
  • کامیون کوکاکولا، کریسمس و جاده‌های انگل ...
  • کودکی با سندروم دان در کمپین کریسمس M&S می ...
  • ماجرای پسربچه و پنگوئن در آگهي كريسمس John L ...
  • بهترین آگهی‌های تمام دوران تبلیغات در تع ...
  • بابا نوئل بزرگ در آگهی کریسمس کوکاکولا
  • حضور غول‌های برفی رنگارنگ در آگهی کریسمس ...
  • آگهی کریسمس این فرودگاه، انگلستان را دوب ...
  •  
     

     

     
     
    شماره نظر: 2 | نويسنده: مرواريد | [ايميل] | تاريخ ارسال: 19/06/1393 - 13:28
     
    سلام اگه ميشه متن آهنگ the power of loveروبرام بفرستید. ممنون...
     
     
    تعداد مطالب: 0 | تعداد نظرات: 0    
     
     
    شماره نظر: 1 | نويسنده: یکی مثل خودت | [ايميل] | تاريخ ارسال: 7/10/1391 - 20:41
     
    سلام تو رو خدا بای دانلود بذارینش خواهش می کنم recourse wassat
     
     
    تعداد مطالب: 0 | تعداد نظرات: 0