» مزمز؛ بازار دیگر رقابتی نیست، باید متحد شویم
» موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)
» تکدانه؛ صادرات نیاز به مدیران جنگنده دارد
» عرصه جهانی در دستان بازی‌های موبایلی
» آژانس بازاریابی دیجیتال، یک تکه گوشت تازه را استخدام می کند
» بازگشت کرسی به خانه های ایرانی
» کندن درب های مکدونالد، تبلیغات چریکی رستوران 24 ساعته
» نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ
» رفاه، اسپانسر لس آنجلس-تهران شد
» چگونه نیازهای مخاطبان را در دوران رکود اقتصادی پاسخ دهیم؟ (قسمت دوم)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
 طعم های جدید Red Bull در 7-Eleven

پنجشنبه25 آبان1391

فروشگاه‌های زنجیره‌ای بین المللی 7-Eleven در همکاری با ردبول برای نخستین بار یک سری قوطی‌های جدید نوشیدنی پیش از ارائه آنها در بازارهای آمریکا در ماه مارس سال آینده عرضه می‌کنند. این یک امتیاز منحصر به فرد برای 7-Eleven به شمار می‌رود. طراحی قوطی‌های جدید رد بول در سه رنگ مختلف انجام می‌شود: قرمز، سفید و آبی. هر یک از این دیزاین‌ها از بسته‌بندی اصلی نشات گرفته اما طعم‌های جدید cranberry، لیمو و زغال اخته را در خود جای داده‌اند.
به گفته جسوس دلگادو-جنکینز، معاون اجرایی، تجارت، بازاریابی و لاجیستک فروشگاه‌های زنجیره‌ای بین المللی 7-Eleven، مشتریان ما دوست دارند که هر ساعت از شبانه روز شاداب و سرزنده به نظر برسند، بنابراین طرفداران مشتاق رد بول فقط در فروشگاه‌های ما می‌توانند این طعم‌های جدید را برای اولین بار آزمایش کنند.
پس از معرفی نوشابه‌های بدون قند رد بول در سال 2003 و Red Bull Cola در سال 2008، این طعم‌های جدید برای اولین بار است که به مشتریان عرضه می‌شوند. نام پر آوازه رد بول در حمایت مالی از رویدادهای مهم ورزشی و همچنین موفقیت اخیر آن در تکمیل ماموریت Stratos، فرصتی باورنکردنی برای نمایش این برند به وجود آورده است.

www.brandingmagazine.com

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • Red Bull و طعمهای میوه ای
  • تبدیل نوشیدنی به کوکی در استقبال از فصل س ...
  • لیوانهای قهوه نتیجه انتخابات آمریکا را پ ...
  • طراحی مبتکرانه قوطی های پپسی در رقابت با ...
  • ارائه خدمات پرداخت همراه دغدغه جدید فروش ...
  • طراحی قوطی های نوشابه پپسی توسط مصرف کنند ...
  • پیک نیک، ابزار تبلیغاتی نوشیدنی جدید پپس ...
  • رونمایی از طرح جدید کوکا کولای رژیمی
  • دغدغه: کوکاکولا ی سفید یعنی رژیمی!!!
  • مک دونالد و دیزاین جدید بسته‌بندی محصولا ...
  •