» یک ملت، پشت یک چک
» اعتبار اجتماعی برند؛ (بخش اول: سفیر برند)
» کمپینی برای زندگی، کمپینی برای آینده
» #شهرتکانی
» آقای گراد وارد می شود
» نگاهی به تبلیغات محیطی شهر تهران- بهمن 95
» برگرکینگ در تبلیغش آتش گرفت
» خاکسپاری وب‌سایت قدیمی یک آژانس در باغ آن
» اگر زوجهای دیزنی با هم پیر می شدند
» آگهی خنده دار McCafe و مسخره کردن کافه های جدید پرطرفدار

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
مک دونالد و زمین های بازی دیجیتالی

یکشنبه19 آذر1391

زمین‌های بازی دیجیتال تعاملی Happy Meals در 150 رستوران مک دونالد در انگلستان با هدف تشویق بچه‌ها به فعالیت بیشتر راه‌اندازی می‌شوند. زمین‌های بازی جدید مک دونالد با ایما و اشاره کنترل می‌شود.
به گقته مک دونالد این زمین‌های بازی تجربه استفاده از Happy Meals را افزایش می‌دهد.
با پخش تصاویر مختلف بر روی زمین بچه‌ها تشویق به تعامل با کاراکترهای Happy Meals می‌شوند. در این راستا دوربین‌هایی با تکنولوژی ماورای قرمز به حرکات بچه‌ها واکنش نشان داده و یک تجربه فوق‌العاده را پدید می‌آورند. این کمپین‌ از راه دور توسط تیم‌های بازاریابی هدایت می‌شوند.

این برنامه تصویری تازه از رستوران نشان داده و طراحی جدید و نوآوری‌ها در حوزه تکنولوژی را امتحان می‌کند. تجربه خوردن غذا در بیرون از خانه جالب بوده و برای همه اعضای خانواده هیجان انگیز است.
مک دونالد امسال نیز در Happy Meals های خود تنوع ایجاد کرده و گزینه‌هایی سالم‌تر مانند آب میوه جوشان Fruitizz و ارائه کتاب برای کمک به رشد با سوادی در میان افراد را در برنامه‌های خود داشته است.
این رستوران زنجیره‌ای همواره در پی متقاعد ساختن سازمان‌ها جهت بازاریابی برای بچه‌ها است. پس از شکایت از مک دونالد بابت استفاده از تاکتیک‌های مختلف ماهرانه برای جذب بچه‌ها، دادگاه حکم تداوم ساخت اسباب بازی را برای او صادر کرد.
آژانس تبلیغاتی The Marketing Store و شرکت تصویری صوتی Paradigm AV مسئولیت برگزاری این کمپین را بر عهده گرفته‌اند.

www.marketingweek.co.uk

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • مک دونالد به بچه ها کتاب هدیه می دهد
  • مك دونالد بزرگ‌ترين ناشر كتاب كودك مي‌ش ...
  • در آگهی مک دونالد، بچه‌ها از باکس‌های شا ...
  • مک‌دونالد بخورید کتاب‌الکترونیکی هدیه ...
  • شعار جدید مک دونالد
  • پرده برداری از برنامه های "مک دونالد" در ...
  • خرید از مک دونالد دیجیتالی می شود
  • رستوران مک دونالد برای بچه ها؛ توسط بچه ه ...
  • جعبه Happy Meal مک دونالد، یک هدست واقعیت مجاز ...
  • دلایل موفقیت مک دونالد در جذب سرمایه گذار ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر