یکشنبه19 آذر1391زمینهای بازی دیجیتال تعاملی Happy Meals در 150 رستوران مک دونالد در انگلستان با هدف تشویق بچهها به فعالیت بیشتر راهاندازی میشوند. زمینهای بازی جدید مک دونالد با ایما و اشاره کنترل میشود.
به گقته مک دونالد این زمینهای بازی تجربه استفاده از Happy Meals را افزایش میدهد.
با پخش تصاویر مختلف بر روی زمین بچهها تشویق به تعامل با کاراکترهای Happy Meals میشوند. در این راستا دوربینهایی با تکنولوژی ماورای قرمز به حرکات بچهها واکنش نشان داده و یک تجربه فوقالعاده را پدید میآورند. این کمپین از راه دور توسط تیمهای بازاریابی هدایت میشوند.
این برنامه تصویری تازه از رستوران نشان داده و طراحی جدید و نوآوریها در حوزه تکنولوژی را امتحان میکند. تجربه خوردن غذا در بیرون از خانه جالب بوده و برای همه اعضای خانواده هیجان انگیز است.
مک دونالد امسال نیز در Happy Meals های خود تنوع ایجاد کرده و گزینههایی سالمتر مانند آب میوه جوشان Fruitizz و ارائه کتاب برای کمک به رشد با سوادی در میان افراد را در برنامههای خود داشته است.
این رستوران زنجیرهای همواره در پی متقاعد ساختن سازمانها جهت بازاریابی برای بچهها است. پس از شکایت از مک دونالد بابت استفاده از تاکتیکهای مختلف ماهرانه برای جذب بچهها، دادگاه حکم تداوم ساخت اسباب بازی را برای او صادر کرد.
آژانس تبلیغاتی The Marketing Store و شرکت تصویری صوتی Paradigm AV مسئولیت برگزاری این کمپین را بر عهده گرفتهاند.
www.marketingweek.co.uk