» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ماموریت فضایی Axe

یکشنبه24دی1391

Axe همیشه به خاطر تبلیغات خاص خود مشهور بوده و مردان جوان را به استفاده از محصولات خود تشویق می‌کند.
هم اکنون این برند به دربی تبلیغاتی Super Bowl وارد شده و در رقابت با ردبول قول داده تا 22 نفر را به فضا بفرستد. شعار تازه او یک مرد را تبدیل به قهرمان می‌کند.
پخش آگهی در Super Bowl در مقایسه با ماموریت فضایی ردبول چندان بزرگ نیست اما باز هم برای Axe غنیمتی است. آگهی تبلیغاتی 30 ثانیه‌ای تلویریونی برند در Super Bowl به نام "Lifeguard" با یک پیچ و تاب در پایان با کمپینی خلاق و بزرگ‌تر همراه است که این ماه برگزار خواهد شد.
کمپینی دیگر به نام Axe Apollo Space Academy برند را به اوج می‌رساند. این برند قول سفر به فضا را می‌دهد. قیمت هر بلیت 95 هزار دلار بوده و پروازها در سال 2014 شروع می‌شود. یک دوره آموزشی سه روزه نیز برای این سفر در نظر گرفته شده است.

www.brandchannel.com
مترجم: مرضیه فروتن

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بچه‌ها از کجا می‌آیند؟
  • بهترین آگهی های تمام دوران Super Bowl
  • T-Mobile امسال در Super Bowl آگهی پخش می کند
  • تاید لکه‌های ارزشمند شما را حفظ می‌کند
  • نگاه طعنه آمیز پپسی به آگهی کوکاکولا
  • استفاده‌ی هواداران از شبکه‌های اجتماعی ...
  • غم انگيز ترين آگهي تبليغاتي Super Bowl
  • با تبلیغ جدید فولکس واگن شاد شوید
  • سورنتو 2014
  • KRAFT؛ پدر و مادرهای عزیز نیازی نیست عالی با ...
  •