» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
تاید لکه‌های ارزشمند شما را حفظ می‌کند

شنبه7بهمن1391

Tide در آگهی تبلیغاتی احتمالا کمدی خود، با لکه‌ها مهربان بوده و معتقد است که بعضی از آنها ارزش حفظ کردن را دارند. این آگهی که در مسابقه Super Bowl سال 2013 پخش می‌شود، ساخته آژانس تبلیغاتی Saatchi & Saatchi در نیویورک است.

این برند شوینده زیر مجموعه Procter & Gamble است. این آگهی تبلیغاتی تا روز سوم فوریه در تلویزیون پخش نخواهد شد اما آگهی تلویزیونی آن با نام "Tide Stain Savers" محصولی خیالی را تبلیغ می‌کند که ممکن است یاری‌گر شما در حفظ لکه‌های مورد علاقه هنگام شستشوی لباس باشد. (برای مثال، یک مرد لکه‌ای را در طول شستشو حفظ می‌کند که چیزی شبیه به برج ایفل است. او همیشه آرزوی سفر به فرانسه را در سر پرورانده است.)
این تیزر تلویزیونی هم اکنون به همه کانال‌های آنلاین Tide فرستاده شده و در کوتاه مدت بر روی شبکه لیگ فوتبال ملی آمریکایی پخش خواهد گردید.

آگهی نهایی نیز لکه‌ای را نشان می‌دهد که ارزش نگه داشتن را دارد. در این آگهی تبلیغاتی همچنین دو تیم شرکت کننده در مسابقه Super Bowl امسال، 49ers و Ravens نیز نمایش داده می‌شوند.
به علاوه، این برند یک کمپین ویژه رسانه اجتماعی در فیس‌بوک و توییتر به نام "Save it? Or wash it in Tide" را راه‌اندازی خواهد کرد. این کمپین یک سری عکس از لکه‌های مختلف را ارسال کرده و از کاربران می‌خواهد تا رای دهند که آیا می‌خواهند هر یک از آنها حفظ گردیده یا شسته شوند.
Saatchi & Saatchi در نیویورک که آژانس تبلیغاتی برتر Tide به شمار می‌رود، مسئولیت ساخت کمپین تیزرها و آگهی‌های تبلیغاتی حین برگزاری بازی را بر عهده گرفت.

این اولین آگهی تبلیغاتی Tide در مسابقه Super Bowl در پنج سال گذشته محسوب می‌شود. آگهی تبلیغاتی قبلی آن، لکه‌ای گویا را نشان می‌داد که باعث انحراف ذهن مدیر در یک مصاحبه کاری می‌شد. این آگهی تبلیغاتی مورد استقبال فراوانی قرار گرفت و در فهرست Adweek از هفت آگهی تبلیغاتی پر امتیاز مسابقات Super Bowl در هفت سال گذشته جای خود را باز کرد.


www.adweek.com
مترجم: مرضیه فروتن

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • نگاه طعنه آمیز پپسی به آگهی کوکاکولا
  • بهترین آگهی های تمام دوران Super Bowl
  • T-Mobile امسال در Super Bowl آگهی پخش می کند
  • آگهی کوکاکولا، صدای جامعه اعراب آمریکا ر ...
  • با تبلیغ جدید فولکس واگن شاد شوید
  • پودر لباسشویی Tide
  • بچه‌ها از کجا می‌آیند؟
  • ماموریت فضایی Axe
  • KRAFT؛ پدر و مادرهای عزیز نیازی نیست عالی با ...
  • سگ سورئال بدون سس هاینز نمی تواند زندگی ک ...
  •