» شوخی تبلیغاتی طنان با اتفاقات روز
» بلدشو؛ راهی به سوی یادگیری
» فستیزبرگر؛ رستورانی با حس نوستالژی خودروهای قدیمی
» بررسی 12 مدل تبلیغات
» ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه کاهش فروش
» تبلیغات بحران زده ی ایران در زمان زلزله
» خشم طرفداران نوتلا از تغییر محرمانه فرمول ساخت آن
» کارتن های مقوایی ستاره های آگهی تبلیغاتی Uber
» دو لیوان شیر برای کودکان در یک بطری
» داخل لباس های زارا دوخته شد: ما حقوق نگرفته ایم

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
توییتر؛ سریع‌ترین شبکه اجتماعی در حال رشد در جهان

پنجشنبه12بهمن1391

به گزارش شرکت تحقیقاتی GlobalWebIndex، توییتر در حال حاضر سریع‌ترین شبکه اجتماعی در حال رشد در جهان به شمار رفته و در میان 31 بازار مختلف، با شتابی فراوان کم کم به کاربران فعال بیشتری در مقایسه با دیگر رسانه‌های اجتماعی دست می‌یابد. در رتبه‌های بعدی این رده‌بندی به ترتیب فیس‌بوک و گوگل پلاس قرار دارند.
به گزارش این منبع تحقیقاتی، تعداد کاربران فعال توییتر از سه ماهه دوم تا سه ماهه چهارم سال 2012 با 40% رشد به 288 میلیون کاربر رسیده و در شرایط کنونی 21% از جمعیت آنلاین جهانی به طور فعال در یک بازه یک ماهه از توییتر استفاده می‌کنند. به طور کلی، توییتر شاهد رشدی عظیم در تعداد کاربران فعال خود یعنی 714% از جولای سال 2009 تاکنون بوده است. این مطالعه همچنین نشان داده که 59% از فعالان در توییتر (در مقایسه با رقم 50% در سه ماهه دوم سال 2012) هم اکنون در طول ماه فعال هستند.

توییتر؛ سریع‌ترین شبکه اجتماعی در حال رشد در جهان

بخش بزرگی از افراد حاضر در توییتر را کاربران "هم منفعل و هم فعال" تشکیل می‌دهند. منظور این است که آنها از این خدمات برای دریافت اطلاعات استفاده کرده اما چندان فعال نیستند (فقط 51% از کاربران فعال به گفته خودشان یک فیلم در ماه گذشته به توییتر ارسال کرده‌اند). احتمال اظهار نظر کاربران درباره فعالیت‌های روزانه خود از هر دو ابزار کامپیوتر PC و موبایل کمتر می‌باشد. این در حالی است که برنامه‌ریزی برای برگزاری یک رویداد و تماشای یک فیلم کامل موجب ارسال پیام‌های بیشتری در توییتر از طریق PC شده و بیان عقیده درباره خرید یک محصول یا وسیله توسط موبایل بیشترین محبوبیت را در مقایسه با دیگران دارد.

توییتر؛ سریع‌ترین شبکه اجتماعی در حال رشد در جهان

توییتر در آمریکا، روسیه و چین از همه جا محبوب‌تر بوده است. در هنگ کنگ این شبکه اجتماعی بیشترین رشد را داشته و تعداد کاربران فعال در آنجا تا 94% افزایش یافته، 33.8 میلیون نفر کاربر فعال و 59 میلیون نفر فعال در سه ماهه دوم در مقایسه با سه ماهه چهارم سال 2012 ثبت شده‌اند. در بازار آمریکا نیز، رشد سریع در اینجا با سه ستون اصلی، موبایل، جوامع قدیمی‌تر و ائتلاف وسایل ارتباط جمعی حمایت می‌گردد.
به احتمال زیاد، سرویس ویدیویی جدید Vine به جذب تعداد بیشتری از کاربران در ماه‌های آتی به این پلت فرم کمک خواهد کرد.

www.popsop.com
مترجم: مرضیه فروتن

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • توییتر از استراتژی توسعه بازار خود عقب اف ...
  • اینستاگرام از مرز ۳۰۰ میلیون کاربر فعال د ...
  • شبکه‌های اجتماعی در صدر علاقه کاربران هم ...
  • تمرکز توییتر بر روی تبلیغات
  • مدیرعامل توییتر: ما با یک سوءاستفاده مواج ...
  • ارتقای سطح تبلیغات، پیشنهاد جدید فیس‌بو ...
  • چرا گوگل می‏خواهد توییتر را بخرد؟
  • شبکه اجتماعی فیس‌بوک جدیدترین آمار کارب ...
  • توییتر به استقبال رمضان رفت
  • افزایش استقبال از توییتر برای بازاریابی ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر