» ترویج سبک زندگی سالم رسالت؛ کاله-پرو
» روزهای سخت صنعت تبلیغات با ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا
» لگو بازی کنید تا استرستان کم شود
» اپل گوشی فقرا در چین
» گُل‌های کریستیانو رونالدو را برایم به آن دنیا بفرستید
» داستان دنباله دار John Lewis و التون جان
» مشتریان‌ در تیم کدام سلبریتی قرار می‌گیرند؟
» امسال جان‌لوییس نتوانست اشک مردم را دربیاورد
» تدوین استراتژی‌های نوین بازاریابی در "عظیم خودرو"
» لاکوست و دیزنی با هم شمع های تولد را فوت می کنند

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
توییتر؛ سریع‌ترین شبکه اجتماعی در حال رشد در جهان

پنجشنبه12بهمن1391

به گزارش شرکت تحقیقاتی GlobalWebIndex، توییتر در حال حاضر سریع‌ترین شبکه اجتماعی در حال رشد در جهان به شمار رفته و در میان 31 بازار مختلف، با شتابی فراوان کم کم به کاربران فعال بیشتری در مقایسه با دیگر رسانه‌های اجتماعی دست می‌یابد. در رتبه‌های بعدی این رده‌بندی به ترتیب فیس‌بوک و گوگل پلاس قرار دارند.
به گزارش این منبع تحقیقاتی، تعداد کاربران فعال توییتر از سه ماهه دوم تا سه ماهه چهارم سال 2012 با 40% رشد به 288 میلیون کاربر رسیده و در شرایط کنونی 21% از جمعیت آنلاین جهانی به طور فعال در یک بازه یک ماهه از توییتر استفاده می‌کنند. به طور کلی، توییتر شاهد رشدی عظیم در تعداد کاربران فعال خود یعنی 714% از جولای سال 2009 تاکنون بوده است. این مطالعه همچنین نشان داده که 59% از فعالان در توییتر (در مقایسه با رقم 50% در سه ماهه دوم سال 2012) هم اکنون در طول ماه فعال هستند.

توییتر؛ سریع‌ترین شبکه اجتماعی در حال رشد در جهان

بخش بزرگی از افراد حاضر در توییتر را کاربران "هم منفعل و هم فعال" تشکیل می‌دهند. منظور این است که آنها از این خدمات برای دریافت اطلاعات استفاده کرده اما چندان فعال نیستند (فقط 51% از کاربران فعال به گفته خودشان یک فیلم در ماه گذشته به توییتر ارسال کرده‌اند). احتمال اظهار نظر کاربران درباره فعالیت‌های روزانه خود از هر دو ابزار کامپیوتر PC و موبایل کمتر می‌باشد. این در حالی است که برنامه‌ریزی برای برگزاری یک رویداد و تماشای یک فیلم کامل موجب ارسال پیام‌های بیشتری در توییتر از طریق PC شده و بیان عقیده درباره خرید یک محصول یا وسیله توسط موبایل بیشترین محبوبیت را در مقایسه با دیگران دارد.

توییتر؛ سریع‌ترین شبکه اجتماعی در حال رشد در جهان

توییتر در آمریکا، روسیه و چین از همه جا محبوب‌تر بوده است. در هنگ کنگ این شبکه اجتماعی بیشترین رشد را داشته و تعداد کاربران فعال در آنجا تا 94% افزایش یافته، 33.8 میلیون نفر کاربر فعال و 59 میلیون نفر فعال در سه ماهه دوم در مقایسه با سه ماهه چهارم سال 2012 ثبت شده‌اند. در بازار آمریکا نیز، رشد سریع در اینجا با سه ستون اصلی، موبایل، جوامع قدیمی‌تر و ائتلاف وسایل ارتباط جمعی حمایت می‌گردد.
به احتمال زیاد، سرویس ویدیویی جدید Vine به جذب تعداد بیشتری از کاربران در ماه‌های آتی به این پلت فرم کمک خواهد کرد.

www.popsop.com
مترجم: مرضیه فروتن

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • توییتر از استراتژی توسعه بازار خود عقب اف ...
  • اینستاگرام از مرز ۳۰۰ میلیون کاربر فعال د ...
  • شبکه‌های اجتماعی در صدر علاقه کاربران هم ...
  • تمرکز توییتر بر روی تبلیغات
  • مدیرعامل توییتر: ما با یک سوءاستفاده مواج ...
  • ارتقای سطح تبلیغات، پیشنهاد جدید فیس‌بو ...
  • شبکه اجتماعی فیس‌بوک جدیدترین آمار کارب ...
  • چرا گوگل می‏خواهد توییتر را بخرد؟
  • توییتر به استقبال رمضان رفت
  • افزایش استقبال از توییتر برای بازاریابی ...
  •