نگاه طعنه آمیز پپسی به آگهی کوکاکولا » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
نگاه طعنه آمیز پپسی به آگهی کوکاکولا

سه‌شنبه17بهمن1391

آگهی تبلیغاتی پپسی در مسابقه Super Bowl روز یک شنبه پر سروصدا بوده که البته بخشی از این هیاهو به کند وکاو طعنه‌آمیز در آگهی کوکاکولا بر می‌گردد. پپسی با ارسال یک ویدئو قصد نمایش پشت صحنه آگهی Super Bowl کوکاکولا را دارد که در آن بازیگران بی وقفه تلاش می‌کنند تا یک قوطی نوشابه Pepsi Next را از یک دستگاه خودکار خرید نوشیدنی تحویل بگیرند. پپسی از این ویدئوی خود خوشحال است.
او از بینندگان می‌خواهد تا پایان آگهی Coke Chase را فراموش کرده و به پشت صحنه آن نگاهی بیندازند.
ویدئوی 60 ثانیه‌ای "Coke Chase" بر روی کانال CBS پخش خواهد شد. این آگهی تبلیغاتی بینندگان را به سوی CokeChase.com هدایت می‌کند. در آنجا افراد می‌توانند به تعیین برنده یک مسابقه در بیابان بپردازند. پپسی احتمالا دو آگهی تبلیغاتی 30 ثانیه‌ای، یکی برای تبلیغ نوشابه اصلی و معرفی ستاره نیمه وقت و سخنگوی خود بیونسه و دیگری برای Pepsi NEXT، که به سادگی با عنوان یک محصول اصلی از آن نام برده می‌شود، بر روی تلویزیون پخش می‌کند.

www.adweek.com
مترجم: مرضیه فروتن

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • Beyonce ، سفیر جهانی پپسی
  • پپسی برند رژیمی خود را شیرین می‌کند
  • آگهی کوکاکولا، صدای جامعه اعراب آمریکا ر ...
  • 2 قوطی پپسی، 737 هزار دلار آب خورد فسخ قرارد ...
  • طراحی قوطی های نوشابه پپسی توسط مصرف کنند ...
  • پپسی فرمول نوشابه‌های رژیمی خود را تغییر ...
  • مسابقه عکاسی چالش پپسی با حضور آشر
  • لیونل مسی و ماریو گومز، سفیران تبلیغاتی پ ...
  • طراحی مبتکرانه قوطی های پپسی در رقابت با ...
  • مایکل جکسون زنده شد!
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر