» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
نشریات وابسته به شهرداری نباید ابزار تبلیغات و گمراهی شهروندان شود

شنبه19 اسفند1391

خبرگزاری پانا: عضو مجمع نمایندگان تهران گفت:شهرداری تهران دارای نشریات وابسته به خود است اما در این میان نکته ای که حائز اهمیت است، نحوه بهره برداری از این نشریات است و باید توجه کرد که نشریات وابسته به شهرداری نباید ابزار تبلیغات و سوء استفاده و گمراهی مردم شوند.
مجتبی رحماندوست در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا در خصوص نشریات وابسته به شهرداری تهران بیان کرد: بحث نشریات شهرداری از دو منظر قابل بحث است و می توان درباره آن اظهارنظر کرد.
عضو مجمع نمایندگان تهران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در تمام دنیا شهرداری ها در تماس با مردم بوده و مسائل مدیریتی شهری، حمل و نقل عمومی، موضوعات فرهنگی و آموزشی در ارتباط با مدیریت شهری و اطلاع رسانی در خصوص پروژه های فرهنگی، عمرانی و زیر بنایی را از طریق نشریات تخصصی و وابسته به خود اعلام می کنند و این کلیت اصلا غیر منطقی و غیر معمول نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم تصریح کرد: شهرداری تهران نیز طبق همین رویه، دارای نشریات وابسته به خود است اما در این میان نکته ای که حائز اهمیت است، نحوه بهره برداری از این نشریات است و باید توجه کرد که نشریات وابسته به شهرداری نباید ابزار تبلیغات و سوء استفاده و گمراهی مردم شوند.
وی خاطرنشان ساخت: همچنین باید توجه شود که نشریات شهرداری نباید سبب اسراف بیت المال و بودجه ای که باید به منظور خدمات رسانی به شهروندان تهرانی مورد استفاده قرار گیرد، شود.
رحماندوست تاکید کرد: ماهیت وجود نشریات شهرداری حتی در تیراژ گسترده هیچ مانعی ندارد اما باید دید این نشریات با چه هدف و در چه راستایی منتشر می شوند و اگر قرار باشد تا از این نشریات در راستای فعالیت های انتخاباتی و تبلیغاتی سوءاستفاده شود، باید مورد بررسی های قانونی قرار گیرد.

به گزارش پانا،مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران از شهرداری بابت صرف 9 میلیارد تومان به انتشار مجلات شرکت همشهری و ضرردهی آن انتقاد کرد و خواهان پاسخگویی مسوولان روزنامه همشهری به شورای شهر شد.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • شهرداری حق بستن قرارداد جدید با شرکت‌های ...
  • شهرداری در تبلیغات شهری حق را به شهروندان ...
  • حذف آگهی تورهای گردشگری موسسات بدون مجوز ...
  • افتتاح سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و ...
  • نمایشگاه نشریات تخصصی اسفندماه برگزار می ...
  • ابلاغ جمع‌آوری تبلیغات کالاهای خارجی/بر ...
  • ممنوعیت پذیرش کالاهای خارجی در فروشگاه‌ ...
  • سند قوانین و مقررات تبلیغات کشور تدوین شد
  • روزنامه همشهری با ۱۰۶ امتیاز، رتبه اول را ...
  • پیگیری حق تبلیغ تاکسیرانان از شهرداری
  •