» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
Dove یک بار دیگر از زیبایی واقعی می‌گوید

دوشنبه21 اسفند1391

در طول سال‌ها تلاش تحت عنوان کمپین "زیبایی واقعی"، Dove تلاش کرده تا دیواری از کلیشه‌های تحمیلی در رابطه با این موضوع را با نمایش زیبایی‌ها و چروک‌های ممنوعه بشکند. این بار به جای کوشش برای تغییر ارزش‌های این صنعت به‌عنوان اصول زیبایی، تصمیم به تمرکز بر روی کسانی گرفته که واقعا نقشی مهم در برداشت ما از زیبایی دارند. این افراد را کارگردانان هنری، طرحان گرافیک و روتوش کننده‌های عکس تشکیل می‌دهند. تحت شعار " قبل از انجام هر کار فکر کنید"،
این شرکت تولیدکننده محصولات زیبایی و مراقبت از پوست، با اندکی کمک از آژانس بازاریابی OgilvyOne، دست به اجرای یک حربه فتوشاپی جعلی به نام "Beautify" زده و عکس‌ها را با اصلاح همه اندام‌های بدن تغییر می‌دهد. با هر بار استفاده از این سرویس یک پیام هشداردهنده از افراد می‌خواهد تا برداشت مردم را از زیبایی واقعی عوض نکنند. کمپین جهانی Dove به نام "زیبایی واقعی" با هدف تغییر وضع موجود و ارائه پیشنهاد برخورداری از یک دیدگاه بازتر، سالم‌ترو دموکراتیک‌تر نسبت به زیبایی راه‌اندازی شده است.
این نگرشی است که هر زنی می‌تواند آن را داشته و هر روز از بررسی کارآیی این نرم‌افزار یا ارزیابی مجدد انگیزه این کمپین لذت ببرد. ایده این کار تسکین و حمایت بوده و در هر دوره‌ای، بدون توجه به سایز یا سن افراد، بر روی لزوم کسب حداقلی از این زیبایی‌ها برای همه تمرکز می‌کند.

www.brandingmagazine.com
مترجم: مرضیه فروتن

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • Dove؛ نمایش اختلاف درک زنان از زیبایی خود ب ...
  • کمپین زیبا را انتخاب کن از داو
  • تقاضای Dove از بانوان برای تعریف دوباره‌ی ...
  • Dove: داستان های واقعی از زنان واقعی
  • شکل های مختلف شامپو Dove در تقدیر از اندام م ...
  • Dove،،عشق ،فیس بوک
  • افراد تحت تاثیر تبلیغات رسانه ای، تصمیم ب ...
  • ورود کلینکس به بازار محصولات زیبایی
  • اون ورِ آب: نمایش زیبایی واقعی با چرخاندن ...
  • همیشه برای زیبایی جا هست
  •