» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
Dove؛ نمایش اختلاف درک زنان از زیبایی خود با توصیف دیگران

شنبه31 فروردین1392

Dove در همکاری با آژانس Ogilvy در تورنتو، در راستای اجرای یک پروژه جدید، در کمپین تبلیغاتی قبلی خود موسوم به "طرح هایی از زیبایی واقعی" کمی تغییر داده و با این کار زنان را به کشف زیبایی درونی تشویق می کند. با کمک یک صورتگر، این برند به جستجو درباره تفاوت موجود بین تصور زنان از خود و نظر دیگران راجع به آنها می پردازد. یافته ها در یک فیلم اینترنتی 3 دقیقه ای و همچنین یک سری مصاحبه های کوتاه منتشر خواهد شد.
برای اجرای این پروژه، Dove از هنرمند رسمی آموزش یافته توسط اف بی ای، جیل سامورا، برای کشیدن پرتره هایی از هفت زن استفاده کرده است. او با استفاده از راهنمایی های آنها از پشت یک پرده و بدون دیدن سیمایشان، یک پرتره از آنها می کشد.

Dove؛ نمایش اختلاف درک زنان از زیبایی خود با توصیف دیگران

Dove؛ نمایش اختلاف درک زنان از زیبایی خود با توصیف دیگران

Dove؛ نمایش اختلاف درک زنان از زیبایی خود با توصیف دیگران


از زنان خواسته شده تا قبل از شروع جلسات با یکدیگر آشنا شوند. در این حین هنرمند نیز از شرکت کنندگان می خواهد تا یکی از زنان حاضر در گروه را توصیف کرده و بر اساس این اطلاعات یک پرتره توسط هنرمند مذکور کشیده می شود. در پایان، با نمایش هر دو طرح موجود از یک زن – اولی کشیده شده بر اساس توصیف فرد مورد نظر از زبان خود و دومی از زبان فردی دیگر – نتیجه کار واقعا تاثیرگذار است. دومی همیشه از اولی بسیار زیباتر و واقع بینانه تر می باشد. همه این چهارده پرتره کشیده شده از زنان در قالب یک سری فیلم ویدیویی به نام "مدل ها" به صفحه ویژه "طرح هایی از زیبایی واقعی" ارسال شده اند.

Dove؛ نمایش اختلاف درک زنان از زیبایی خود با توصیف دیگران

Dove؛ نمایش اختلاف درک زنان از زیبایی خود با توصیف دیگران

Dove؛ نمایش اختلاف درک زنان از زیبایی خود با توصیف دیگران

Dove؛ نمایش اختلاف درک زنان از زیبایی خود با توصیف دیگران


بر اساس آمار دریافتی فقط 4 درصد از زنان در سرتاسر جهان خود را زیبا می دانند. Dove اعتقاد دارد که بین تصور زنان از خود با دیدگاه واقعی مردم درباره آنها تفاوت بسیار زیادی وجود دارد. این ابتکار بخشی از تعهد دراز مدت برند تحت نام کمپین احیا شده Dove برای توجه به زیبایی واقعی در سال 2004 و تلاش برای کمک به زنان در سرتاسر جهان جهت افزایش اعتماد به نفس در آنها به شمار می رود.

www.popsop.com
مترجم: مرضیه فروتن

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • Dove: داستان های واقعی از زنان واقعی
  • Dove یک بار دیگر از زیبایی واقعی می‌گوید
  • Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
  • تقاضای Dove از بانوان برای تعریف دوباره‌ی ...
  • Dove،زنان و مردان
  • کمپین زیبا را انتخاب کن از داو
  • گوچی صدای اعتراض زنان را به گوش جهانیان م ...
  • درخواست Dove از زنان جهان براي انجام يك انت ...
  • بررسی واکنش های مردان و زنان به تبلیغات
  • الهام بخش‌ترين كمپين‌هاي تبليغاتي براي ...
  •