» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
گسترش تعاملات ایران و مصر در سایه گردشگري

چهارشنبه25 اردیبهشت1392

معاون گردشگري سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزاری جشنواره گردشگري ايران و مصر را از توفیقات صنعت گردشگری دانست.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، منوچهر جهانیان معاون گردشگري سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در جشنواره گردشگري ايران و مصر، که نخستين رويداد گردشگري و فرهنگي ميان دو ملت پس از عزم مسوولان براي از سرگیری مراودات گردشگري است، این همایش را از توفیقات صنعت گردشگری دانست و گفت: در سال 2012 با عبور گردشگران از مرز یک میلیارد نفر، در آمد هزار میلیارد دلاری از این حجم بازدید کننده و گردشگر بین المللی نصیب کشورهای جهان شد.

وی با اشاره به تولید 250 میلیون شغل در سایه صنعت گردشگری را نشانگر اهمیت این صنعت در دنیا عنوان کرد و افزود: صنعت گردشگری که بر اساس پیش بینی سازمان جهانی جهانگردی، در سال 2020 قطب اول صنعت خدماتی جهان تبدیل خواهد شد، امروز 9 درصد مشاغل خدماتی دنیا در اختیار دارد.
جهانیان در ادامه افزود: صنعت گردشگری با ایجاد نوعی همگرايي میان کشورها زمینه توسعه تعاملات و روابط دوستانه میان دولت ها و ملت ها را فراهم می سازد.

وی تصریح کرد: گردشگری متمایز با سایر صنایع در کنار گستره مزیت های، تعاملات فرهنگی، انسانی و اجتماعی موجبات شکوفایی اقتصادی کشورها را به همراه خواهد داشت.
معاون گردشگري با تاکید بر تمايل دو کشور تمدن ساز ايران و مصر نسبت به توسعه تعاملات گردشگري، ابراز امیدواری کرد: با همکاري فعالان بخش خصوصي و فراهم شدن شرایط معرفی ظرفيت هاي گردشگري دو کشورهمگام با برگزاري نمايشگاه ها، تداوم تورهاي گردشگري، بازاريابي و تبليغات زمینه آشنایی و توسعه تعاملات گردشگري میان ايران و مصر فراهم خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری روابط گردشگری ایران و مصر در بالاترین سطح ممکن قرار گیرد.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • حضور پيام آوران گردشگري تايلند در ايران
  • معرفی مدلهایی برای برندسازی صنعت گردشگری ...
  • هیات‌های گردشگری ایران در نمايشگاه مالز ...
  • گردشگری چهارمین صنعت درآمدزای جهان
  • ثبت جهانی سمينار «برند در صنعت گردشگري اي ...
  • رونق بازاریابی گردشگری در مصر
  • رشد 8 برابري صنعت گردشگري ايران نسبت به مت ...
  • اثر گذارترين تبليغات تلويزيوني گردشگری ا ...
  • انعکاس فرصت های گردشگری و سرمایه گذاري اي ...
  • رشد 7 درصدي صنعت گردشگري جهان در سال2010
  •