» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
طراحی هویت برند به زبان فارسی

دوشنبه13 خرداد1392

کتاب طراحی هویت برند که متخصصین دنیا از آن با عنوان "انجیل برندسازی" یاد می‌کنند، توسط انتشارات سیته به بازار ایران عرضه شد.
فیروزه یاوری کارشناس انتشارات سیته این کتاب را چنین توصیف کرد: "کتاب طراحی هویت برند در سه بخش تنظیم شده است. بخش اول در خصوص مفاهیم اساسی مورد نیاز برای شناخت فرآیند هویت برند است. بخش دوم کتاب، به فرآيند جامع هویت برند شامل تحقیقات بازار، چکیده برند، نام‌گذاری، لوگو، رنگ، تایپوگرافی و ... می‌پردازد. در بخش سوم کتاب هم برندهای برتر دنیا از جمله آمازون، فدکس، هرمان میلر، موما و ... معرفی می‌شوند که می‌توانند در طراحی برند الهام‌بخش باشند."

وی در خصوص لزوم چاپ این کتاب گفت: "هویت برند، یک سرمایه باارزش است. برای ایجاد و حفظ این سرمایه باید با روند ساخت و پرداخت این هویت به خوبی آشنا شد. در حال حاضر نقش مصرف‌کنندگان در دنیای تجارت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده و شرکت‌ها به دنبال روش‌هایی هستند تا با مشتریان خود ارتباط حسی دایمی و نزدیکی برقرار کنند؛ چرا که در نهایت این مردم هستند که برندها را می‌سازند، عاشق یک برند می‌شوند، درباره آن حرف می‌زنند و به آن وفادار می‌مانند. در هر کجای دنیا که زندگی کنیم، پرسش‌ها برای همه ما یکسان است؛ چه کسی هستیم؟ چه کسی باید این را بداند؟ چطور خواهد فهمید؟ چرا برایش اهمیت خواهد داشت؟ کتاب "طراحی هویت برند" یک راهنمای جامع برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های موجود در این خصوص است که از الف تا ی پروسه برندینگ را پوشش می‌دهد."

یاوری در پایان اضافه کرد: "طراحی هویت برند نوشته آلینا ویلر است و در نمایشگاه کتاب امسال با ترجمه دکتر سید مهدی جلالی توسط انتشارات سیته به بازار آمده است. کسانی که می‌خواهند در کار خود بهترین باشند، می‌توانند این کتاب راهنما را مورد استفاده قرار بدهند."

خبرنگار: مریم عربی

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • معرفی کتاب: برندسازی در هفت گام
  • معرفی کتاب: طراحی المان های هویت برند در م ...
  • معرفی کتاب: برند و برندسازی
  • معرفی کتاب: بازسازی جایگاه برند
  • کتاب: کتاب حس برند منتشر شد
  • "هویت سازی برندها توسط آژانس برندینگ اید ...
  • کتاب: شکست‌های نام‌های تجاری
  • معرفی کتاب: برند خودت باش
  • دوره‌ی هویت سازی برند برگزار شد
  • معرفی کتاب: برنامه ریزی برند
  •  
     

     

     
     
    شماره نظر: 2 | نويسنده: موسی | [ايميل] | تاريخ ارسال: 11/04/1393 - 10:40
     
    سلام
    ممنون بابت معرفی کتاب.
    این کتاب عالی رو نشر نوین ویرایش جدیدترش رو بصورت الکترونیکی و رایگان منتشر کرده و از سایت ناشر قابل دانلوده.

    لینک دانلود:
    http://nashrenovin.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8
    %A8/BookId/2
     
     
    تعداد مطالب: 0 | تعداد نظرات: 0    
     
     
    شماره نظر: 1 | نويسنده: رضا دبیر | [ايميل] | تاريخ ارسال: 6/02/1393 - 19:40
     
    درخواست ثبت برند و طراحی سایت
     
     
    تعداد مطالب: 0 | تعداد نظرات: 0