» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
فروشگاهی مجازی که واقعی شد!

چهارشنبه 29 خرداد 1392

مدتی است که نام و لوگوی شرکت دیجی کالا، فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال بر سردر فروشگاهی بزرگ در خیابان جلفا و در محل اریف لیم سابق به چشم می‌خورد. کسانی که با این فروشگاه مجازی و خدمات ارایه شده توسط آن آشنایی دارند، ممکن است این اقدام دیجی کالا نظر آنها را نیز به خود جلب کرده باشد.

دیجی کالا بیشتر از آن که سایت خرید و فروش کالای دیجیتال باشد، به خاطر نقد و بررسی دقیق کالاهای دیجیتال شهرت پیدا کرده است. وجود نهادی که فارغ از منافع شخصی، به نقد و بررسی صادقانه بازار آشفته ابزارهای دیجیتال بپردازد، قطعا علاقه‌مندان متعددی پیدا خواهد کرد و دیجی کالا تا به حال کوشیده است تا چنین عملکردی را در دستور کار خود قرار بدهد. مسوولین این سایت ادعا می‌کنند که با بررسی موشکافانه فرآیند خرید این گونه کالاها توسط مصرف‌کنندگان و فضای حاکم بر بازار عرضه و تقاضای این محصولات که با نابسامانی‌های گسترده‌ای مواجه است، فرآیند انتخاب و خرید را برای مصرف‌کننده آسان کرده‌اند.

فروشگاهی مجازی که واقعی شد!

علاوه بر مواردی که به آن اشاره شد، دیجی کالا هر روز پیشنهادهای ویژه‌ای را با تخفیف‌های قابل توجه به مخاطبان خود عرضه می‌کند. مشتریان بعد از تحویل گرفتن محصول تا 48 ساعت برای تست آن فرصت دارند و کسانی که از طریق این سایت خرید می‌کنند، هیچ هزینه اضافه‌ای را به جز مبلغ در نظر گرفته شده برای گوشی، بابت فعال‌سازی، راه‌اندازی اولیه و ... پرداخت نخواهند کرد.

این سایت تا به حال در هیچ یک از استان‌ها نمایندگی نداشته و تمامی خدمات خود را صرفا از طریق وب سایت شرکت ارایه می‌داد؛ اما افتتاح واحد واقع در خیابان جلفا پرسش‌هایی را در این خصوص مطرح کرد. آیا این شرکت برای اعتمادسازی هر چه بیشتر در میان مشتریان خود لازم دیده است تا فقط به فروشگاه مجازی اکتفا نکرده و سر و شکلی حقیقی هم به خود بگیرد؟ آیا مشتریان با دیدن فروشگاه بزرگ، شیک و مجهز دیجی کالا در یکی از نقاط مرکزی شهر، با اطمینان بیشتری از این سایت خرید اینترنتی خواهند کرد؟ اینها پرسش‌هایی است که تلاش خواهیم کرد تا در آینده نزدیک ضمن گفت‌وگو با مسوولین سایت و مصرف‌کنندگان، به پاسخ دقیق‌تری برای آنها دست پیدا کنیم.

خبرنگار: مریم عربی

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • جشن خریدهای اینترنتی دیجی کالا
  • آمازون یا دیجی‌کالا؟ فردا از همین حالا ش ...
  • استقبال چشمگیر شهروندان از سامانه فروشگا ...
  • مشاهده تصویر محصولات فروشگاه رفاه قبل از ...
  • مصرف‌کنندگان همچنان مراکز خرید را انتخا ...
  • افزایش فروش مجازی در فروشگاههای شهروند
  • فروش مجازی اجناس شهروند
  • چرا حراجمعه؟ (بخش اول)
  • افتتاح یک فروشگاه جدید در دنیای مجازی
  • توزیع سرویس خرید اینترنتی در 48 ساعت
  •