» روزجهانی ارتباطات با تلگرام فیلتر شده گرامی داشته شد
» نرم افزار کمکی برای افراد دست به گریبان با افسردگی
» ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قسمت چهارم)
» غایبان بزرگ عروسی سلطنتی در کمپینی که اجرا نشد
» ملک‌مطیعی؛ پرسنال‌برندی که که خودش را بازی کرد
» استارت‌آپ‌هایی که اسب‌تک‌شاخ شدند (قسمت اول: Meicai)
» ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قسمت اول)
» ارواح سربازان جنگ جهانی اول در خیابان‌های انگلستان
» فیلترینگ، کسب و کارهای تلگرامی را خانه نشین کرد
» كتاب مدل‌هاي استارتاپي منتشر شد

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
بازی با رنگ‌ها برای معرفی آشپزخانه‌ای به سبک ...


ام‌بی‌ای‌نیوز: شرکت استیل البرز برای معرفی و تبلیغ گروه محصولات خود از آگهی هایی رنگی در پست بنرها استفاده کرده است.
این آگهی ها که به رنگ‌های آبی، نارنجی گرم، بنفش و سبز طراحی شده و با شعار "آشپزخانه به سبک استیل البرز" پیشنهادهای ویژه خود را برای تجهیز یک آشپزخانه به سبک ایرانی ارایه می‌دهند.

بازی با رنگ‌ها برای معرفی آشپزخانه‌ای به سبک ...

علاوه بر این، در این پست‌ بنرها به شکلی کوتاه و گذرا به مزایای محصولات این شرکت اشاره شده است؛ از جمله استفاده از بست‌های ایتالیایی جهت آب‌بندی بهتر سینک‌ها، تجهیز اجاق گازها به فندک و ترموکوبل فوق سریع، پوشش‌های لعابی براق و متنوع و هودهای مجهز به سنسورهای حساس به بو و گاز.

بازی با رنگ‌ها برای معرفی آشپزخانه‌ای به سبک ...

آقای علی افشار مدیر تبلیغات تبلیغات شرکت استیل البرز این فعالیت تبلیغاتی را چنین معرفی می‌کند: "طراحی این کمپین بر عهده آقای حامد بصیری طراح و گرافیست شرکت استیل البرز بود. در این طرح، تصمیم بر آن شد که با استفاده از المان رنگ، لاین‌های محصولات شرکت را معرفی کرده و با استفاده از تغییر رنگ، ایجاد تمایز کنیم."

بازی با رنگ‌ها برای معرفی آشپزخانه‌ای به سبک ...

او توضیح می‌دهد که رنگ آبی را برای سینک‌های شرکت، نارنجی گرم را برای اجاق گازها، بنفش را برای هود و سبز را برای فرهای تولید شرکت برگزیده‌اند که البته انتخاب این رنگ‌ها هم دلایل خاص خود را دارد. به عنوان مثال، انتخاب رنگ سبز برای فرها به دلیل اکونومیک بودن این محصول و سازگاری آن با محیط زیست است.

بازی با رنگ‌ها برای معرفی آشپزخانه‌ای به سبک ...

افشار در پایان اشاره می‌کند که 100 پایه پست بنر جهت تبلیغ محیطی محصولات استیل البرز در سطح شهر درنظر گرفته شده است و این شرکت چهار تابلوی تبلیغاتی در تهران و هشت تابلو هم در استان‌های دیگر دارد. در ضمن این پروژه در یک مرحله اجرا شده و دنباله‌ای نخواهد داشت.

mbanews.ir _ واحد خبر _ مریم عربی
چهارشنبه 19 تیر 1392

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • معلم گرگانی، برنده بزرگ‌ترین جایزه تبلی ...
  • آگهی‌هایی که اخلاق را تبلیغ می‌کنند
  • دانشجویان مدرسه اینورس در شرکت استیل الب ...
  • استیل البرز، تکواندو کار می شود
  • استیل البرز قلب بچه‌های زلزله زده را شاد ...
  • تکواندو؛ به سبک استیل البرز
  • “شیر به روایت کاله…” و “آشپزخانه به سبک ...
  • جوایزجشنواره "الماس استیل البرز" به برند ...
  • بی اعتمادی کاربران ایرانی به تبلیغات این ...
  • تبلیغات شهری استان البرز ساماندهی می‌شو ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر