» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
کمپین جدید IKEA، فضاهای کوچک را بزرگ می کند


ام‌بی‌ای‌نیوز: IKEA با رويكرد تكاپو در زمينه معماري داخلي هوشمند براي خانه‌هاي كوچك در جديدترين كمپين خود به نام "Make Small Spaces Big" در انگلستان و ايرلند به همكاري با آژانس تبليغاتي Mother پرداخته است. اين اقدام جديد حول اين ايده صورت گرفته كه هر آپارتمان كوچك قابليت تبديل شدن به يك فضاي راحت و كاربردي با كمك راه حل‌هاي خوب و محصولاتي با ديزاين بسيار متنوع از خرده فروش سوئدي IKEA را دارد.

راه‌اندازي اين كمپين از آماري الهام گرفته كه نشان مي‌دهد انگليسي‌ها در خانه‌هايي 15% كوچك‌تر از ديگر ساكنان اروپاي غربي زندگي مي‌كنند. سايز خانه‌هاي نوساز تا 11% در مقايسه با دهه گذشته كاهش يافته و اين بدان معنا است كه يك خانواده انگليسي با متوسط جمعيت در خانه‌هايي حتي كوچك‌تر از قبل، روز را به شب مي‌رسانند. IKEA مصرف‌كنندگان را به استفاده بهينه از فضاهاي كوچك خود با استفاده از راه حل‌هاي دكوراسيون داخلي هوشمندانه‌تر برند تشويق مي‌كند.

در كمپين جديد، اين برند با استفاده از ايده يك خانه عروسكي در آگهي تبليغاتي خود به نام "One Room Paradise"، داستاني را درباره مادري تنها به نام مندي در قالب يك عروسك و پسرش ليام بيان مي‌كند كه در يك خانه كوچك در ساختمان‌هاي بلند اسباب بازي با هم هستند. آن ها فضاي زيادي ندارند، اما مبلمان هوشمند IKEA به آن‌ها در استفاده حداكثري از هر متر مربع كمك مي‌نمايد. به اين ترتيب، امكان انجام امور روزمره به راحتي در كنار لذت بردن از بازي اسكيت و تنيس روي ميز در آپارتمانشان به وجود مي‌آيد.

کمپین جدید IKEA، فضاهای کوچک را بزرگ می کند

اين كمپين شامل يك كليپ در دو فرمت 60 و 150 ثانيه اي شده كه نسخه‌اي مدرن از ترانه "One Room Paradise" آرتا فرانكلين با صداي الاينا بوينتون را در بر مي‌گيرد. در قالب بخشي از اين تبليغ، IKEA همچنين يك كليپ سريالي را منتشر كرده كه امكان برخورداري از نگاهي دقيق‌تر به راه حل‌هاي به كار گرفته شده توسط مندي در تنظيم فضاي آپارتمان خود را به وجود مي‌آورد. اين ويديو بر روي يك صفحه اختصاصي در وب‌سايت رسمي IKEA قرار داده شده كه نكاتي راهنما براي بهترين استفاده از فضاهاي پرت در دفاتر و باغچه‌هاي كوچك را بيان مي‌كند. در حمايت از آن‌ها، آگهي‌هاي تبليغاتي چاپي در بيرون تاثير مثبت به‌كارگيري مبلماني كارامد براي فضاهاي كوچك را شرح مي‌دهند.

راه‌اندازي چنين كمپيني از درك و تخصص بالاي IKEA در زمينه كمك به مردم براي بهره برداري بهينه از فضاهاي خود در خانه، چه بزرگ چه كوچك، به وسيله به‌كارگيري محصولات و راه حل‌هاي هوشمندانه اين شركت حكايت دارد.

mbanews.ir _ واحد بین‌الملل _ مرضیه فروتن
www.popsop.com
چهارشنبه 19 تیر 1392

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • Ikea اجناس دست دوم مشتریانش را مي‌فروشد
  • استفاده خلاقانه نيويورك پست از فضاهاي كو ...
  • مبلمان جديد IKEA با امكان شارژ موبايل
  • واكنش عالي Ikea به مداد Apple
  • کمپین جدید Ikea و تمرکز بر روی فعالیت‌های د ...
  • ايده‌های تبليغاتی برای كسب و كارهای خرده ...
  • آگهي عجیب Ikea، خبر از خط تولیدی مدرن می دهد
  • مبلمان با تم سفر فضایی، محصول IKEA مخصوص خا ...
  • خلاقيت در نمايش چيدمان هاي مختلف در لوگوي ...
  • بيلبورد تبليغاتي Ikea زنده مي‌شود
  •