» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
دعوت از بخش خصوصی و بانک‌ها برای تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری

شنبه 29 تیر 1392

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از فعالان بخش خصوصی و بانک‌ها خواست در تولید اقلام تبلیغاتی در حوزه گردشگری کمک‌کار میراث فرهنگی باشند.
قادر تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به کمبود اعتبارات لازم برای تهیه، چاپ و تکثیر اقلام تبلیغاتی اظهار داشت: با در نظر گرفتن متوسط تعداد افراد خانوار هر یک میلیون گردشگر وارده به استان که از 250 هزار خانوار تشکیل شده، اگر به 10 درصد این خانوارها اقلام تبلیغاتی از قبیل نقشه، بروشور و سی‌دی‌ ارائه شود، باید 25 هزار نسخه از این اقلام در اختیار این تعداد گردشگر قرار گیرد، این در حالی است که سال گذشته بیش از 8 میلیون گردشگر به استان اردبیل مسافرت کردند.

وی عنوان کرد: اگر به 10 درصد از گردشگران اقلام تبلیغاتی ارائه شود، باز هم اعتبار لازم به همین منظور از توان اداره کل خارج است که ضرورت دارد از شرکت‌های تبلیغاتی، بخش خصوصی و بانک‌های استان برای تولید اقلام تبلیغاتی در حوزه گردشگری دعوت به عمل آوریم.
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: در کنار نقشه‌ها، سی‌دی‌ها و بروشورهایی که هر یک از مراکز اقامتی، مجتمع‌های آب‌درمانی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی بین راهی تولید و در اختیار گردشگران می‌گذارند، بانک‌های دولتی و خصوصی نیز می‌توانند در کنار خدمات بانکی که ارائه می‌کنند، نقشه و جاذبه‌های گردشگری استان را درج کنند تا از طریق دفاتر اطلاع‌رسانی در اختیار گردشگران قرار گیرد.

تقی‌زاده ادامه داد: این اداره کل آمادگی کامل دارد تا نقشه‌ها، اطلاعات و تصاویری از جاذبه‌های گردشگری را در اختیار بانک‌ها و بخش خصوصی قرار دهد.
این مسئول تصریح کرد: شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و خدماتی که نیازمند اطلاع‌رسانی در حوزه‌های تولیدات و خدمات خود به گردشگران هستند، می‌توانند با هماهنگی و راهنمایی واحد بازاریابی و تبلیغات این اداره کل اطلاعات مورد نیاز گردشگران را در کنار معرفی خدمات و تولیدات خود تهیه و از طریق این اداره کل در اختیار گردشگران قرار دهند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ابراز داشت:‌ معرفی خدمات بانک‌ها و شرکت‌های خدماتی و تولیدی در قالب نقشه و یا بروشوری از جاذبه‌های گردشگری به خاطر نیازمندی تمام گردشگران به این اقلام و شناخت از جاذبه‌های استان به یقین مدت ماندگاری مسافران را افزایش خواهد داد و این امر به نفع خود بانک‌ها و شرکت‌های تولیدی و خدماتی خواهد بود.

تقی‌زاده در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: شرکت‌های تبلیغاتی نیز می‌توانند با هماهنگی این اداره کل و جذب آگهی از مجتمع‌های توریستی و آب‌درمانی، مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی اطلاعات لازم برای مسافران را به صورت بروشور و نقشه تهیه و از طریق مراکز یاد شده در اختیار گردشگران قرار دهند.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ارائه تخفیف 30 درصدی به گردشگران تابستانی
  • لزوم تبلیغات و بازاریابی در بحث گردشگری س ...
  • ممنوعیت دستگاه‌های اجرایی برای توزیع بس ...
  • خوانا سازی تابلوها و بیلبوردهای گردشگری ...
  • ارائه تخفیف ۵۰ درصدی در تورهای نوروزی است ...
  • راه‌اندازی دفاتر اطلاع‌رسانی گردشگری د ...
  • پیش‌بینی ورود 15 میلیون گردشگر نوروزی به ...
  • برگزاری یازدهمین نمایشگاه هتلداری ، گردش ...
  • چهارمین نمایشگاه گردشگری بازار سفر برگزا ...
  • استقبال گردشگران از جزایز کیش و قشم در نو ...
  •