» خاطره بازی مصرف کنندگان با نون خامه بستنی
» مدیریت کسب وکار بدون استراتژی بازاریابی ممکن نیست
» پرواز به دنیای ایده های ناب
» برچسب های کوکاکولا، دستبند های طرفداران موسیقی
» شفافیت با مخاطبان، رمز موفقیت "دونیت"
» بچه های Evian با لباس های بزرگ تر از حد معمول
» یک لقمه همدلی در ماه رمضان
» Uber: کودک گمشده روسی
» معرفی عضو جدید خانواده "سان کوئیک" در ماه رمضان
» تپ‌سی؛ جلب مشتریان با خدمات گوناگون

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
ترکیب دو روش بازاریابی ایمیلی و بازاریابی ویدئویی

شنبه 5 مرداد 1392

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰: یکی از جذابیت های انجام بازاریابی اینترنتی ترکیب روش های بازاریابی اینترنتی با یکدیگر برای یافتن مخاطبان بیشتر و یا جلب رضایت بیشتر آن ها است. یکی از این انواع ترکیب ها ، ترکیب دو روش بازاریابی ایمیلی و ویدئویی است که در این مطلب با ارائه آمار و اعداد ، بیشتر توضیح داده می شود.
بر اساس نظرسنجی که از بازاریابان اینترنتی در مورد استفاده از ویدئو در ایمیل های ارسالی به عمل آمده است ، ۲۶% بازاریابان اعلام کرده اند که احتمال زیادی دارد که از ویدئو در ایمیل های ارسالی استفاده کنند ، ۵۵% گفته اند احتمال کمی وجود دارد که از این امکان استفاده کنند و در نهایت ۲۰% اعلام کرده اند که هیچ احتمالی برای استفاده از ویدئو در بازاریابی ایمیلی در نظر نگرفته اند.

ترکیب دو روش بازاریابی ایمیلی و بازاریابی ویدئویی

اما هدف از قرار دادن این مطلب در وبلاگ چیست؟ هدف این است که بر روی این موضوع تاکید شود که در یکی از مراحل انجام بازاریابی اینترنتی که افزایش ترافیک وب سایت با مخاطبان هدف است می توان علاوه بر استفاده از روش های معمول انجام بازاریابی اینترنتی ، این روش ها را با یکدیگر نیز ترکیب کرد و از روش خلاقانه ای در این مورد استفاده کرد.این مسئله بستگی به خلاقیت بازاریاب اینترنتی دارد که چگونه روش ها را با یکدیگر ترکیب کند و مخاطب بیشتری جذب کند یا باعث رضایت خاطر بیشتر مخاطبان فعلی شود.

از انواع دیگر ترکیب ها می توان به ترکیب دو روش بازاریابی ایمیلی و بازاریابی رسانه های اجتماعی اشاره کرد. به عنوان مثال در ایمیل های ارسالی می توان آیکن ها و لینک هایی از شبکه های اجتماعی قرار داد و دریافت کنندگان ایمیل ها را به مشاهده صفحات شرکت در شبکه های اجتماعی و یا اشتراک گذاری متن ایمیل در آن ها ترغیب کرد.
اما بهترین مثالی که می توان در این مورد اشاره کرد کاری است که گوگل انجام می دهد. گوگل با راه اندازی شبکه اجتماعی گوگل پلاس عملا در حال ترکیب دو روش بازاریابی رسانه های اجتماعی و سئو است. به عنوان مثال در صورتی که شما از صفحه شرکتی در گوگل پلاس دنباله روی کنید و به مطالب آن صفحات واکنش مثبت نشان دهید مثلا کامنت بگذارید و یا آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید در صورت جستجو در گوگل در حالی که در کنترل پنل خود هستید و صفحه ای از وب سایت شرکت ، مرتبط با کلید واژه جستجو شده شما موجود باشد ، نتیجه مربوط به وب سایت شرکت را بالاتر از دیگر نتایج می بینید و بدین ترتیب اهداف شرکت مورد نظر در انجام سئو بیشتر محقق می شود.

در نهایت باید تاکید کنم به خلاقیت شما بستگی دارد که کدام روش های بازاریابی اینترنتی را انتخاب و یا آن ها را با یکدیگر ترکیب کنید ولی لازمه این کار در ابتدا آشنایی کامل با روش های مختلف بازاریابی اینترنتی است که در این وبلاگ آموزش داده می شوند.

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • استفاده بازاریابان از اس ام اس در فعالیت ...
  • ناتوانی نیمی از بازاریابان اینترنتی در ا ...
  • آموزش روشهای نوین"بازاریابی اینترنتی"
  • مقایسه ویدئوهای تبلیغاتی آنلاین با تبلیغ ...
  • مقاله: روش های نوین "بازاریابی اینترنتی"
  • سامان دهی ایمیل های تبلیغاتی، نیاز اصلی ب ...
  • دیجیتال مارکتینگ از ابتدا تا انتها
  • تلاش اوراکل برای تقویت جایگاه خود در صنعت ...
  • همایش نقش بازاریابی اینترنتی در اقتصاد ش ...
  • تغییرات در سیاست گوگل برای نمایش کلید واژ ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر