» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
آیا ورزشگاه رئال مادرید به ورزشگاه مایکروسافت تغییر نام ‌می‌دهد؟

چهارشنبه 8 آبان 1392

بیل گیتس در تلاش است تا نام استادیوم ‫سنتیاگو برنابئو را به استادیوم مایکروسافت تغییر دهد.
نامه نیوز: یک روزنامه اسپانیایی گزارش داده که بیل گیتس در حال مذاکره با باشگاه رئال مادرید است تا یک قرارداد همکاری با این مجموعه که در حال حاضر با ارزش‌ترین باشگاه ورزشی دنیا است، منعقد کند. بیل گیتس در تلاش است تا نام استادیوم ‫سنتیاگو برنابئو را به استادیوم مایکروسافت تغییر دهد.
ارزش این معامله حدود 10 میلیون دلار در سال برآورد شده است. در حال حاضر باشگاه رئال مادرید در حدود 3.5 میلیارد دلار ارزش دارد و به عنوان با ارزش‌ترین باشگاه ورزشی دنیا از آن یاد می‌شود.

ورزشگاه برنابئو در سال 1947 افتتاح شد و با گسترشی که در سال 2011 یافت اکنون می‌تواند 85454 تماشاگر را در خود جای دهد. این ورزشگاه به پاس زحمات رئیس افسانه‌ای قوهای سپید، به نام وی مزین شده است. هرچند فروش نام استادیوم، اقدام تبلیغاتی جدیدی است، اما باشگاه‌های بزرگ فوتبال همچون آرسنال، منچستر سی‌تی، بایرن مونیخ همگی با کمپانی‌های بزرگ قراردادهایی را منعقد نموده‌اند. از سوی دیگر نیز شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه فناوی همچون AT&T یا یاهو نیز با باشگاه‌‌های ورزشی وارد تعامل شده‌اند. اما این تعامل در قالب‌های تبلیغاتی بوده نه تغییر نام استادیوم.

این اطلاعات فعلا در حد شایعه هستند و هیچ کدام از دو طرف، آن را تایید یا تکذیب نکرده‌اند؛ اما دور از ذهن نیست اگر مایکروسافت بخواهد ارتباط نزدیکی را با باشگاه ورزشی معتبری مثل رئال مادرید برقرار کند.
به نظر می‌رسد این پیشنهادها در راستای طرح گسترش ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که توسط رئیس فعلی باشگاه رئال مادرید یعنی فلورنتینو پرس پیگیری می‌شود، به باشگاه رئال مادرید ارائه شده است. این طرح که در سال 2016 کلید خواهد خورد، چهره‌ای حرفه‌ای‌تر و تعاملی‌تر را برای این ورزشگاه به ارمغان خواهد آورد.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • صلیب لوگوی رئال به احترام مسلمانان حذف شد
  • اپلیکیشن مایکروسافت برای هواداران رئال م ...
  • رئال مادرید ارزشمندترین باشگاه جهان
  • مایکروسافت اسپانسر تیم فوتبال رئال مادری ...
  • نوشابه‌های انرژی‌زا با طعم رئال مادرید
  • منچستریونایتد ورود تبلت به ورزشگاه اولدت ...
  • 20 باشگاه ثروتمند دنیا از نگاه فوربس
  • درآمد تبلیغاتی این باشگاه‌ها سر به فلک م ...
  • ثروتمند ترین باشگاه‌های فوتبال جهان
  • شرط رونالدو: ۱۰۰ در صد حق تبلیغات برای خود ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر