» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
کتاب: نسخه‌ سوم بازاریابی

چهارشنبه 15 آبان 1392

کتاب نسخه‌ سوم بازاریابی نوشته پروفسور فیلیپ کاتلر ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده توسط انتشارات سیته منتشر شده است.
به گزارش همشهری آنلاین، امروزه بازاریابی در پاسخ به پویایی‌های جدید در محیط، دوباره در حال تغییر می‌باشد، به طوری که نسخه‌ی سوم بازاریابی یا عصر ارزش‌مداری را شاهد هستیم .
بازاریابان برای نزدیک شدن به مصرف‌کنندگان به جای رفتار با ذهن قلب و روح به عنوان یک انسان به آنان نزدیک می‌شوند .
نسخه‌ی سوم بازاریابی، مفهوم بازاریابی را به صحنه‌ی آرزوها، ارزش‌ها و روح انسانی می‌کشاند و به شدت بر توانایی بازاریابان برای درک و تشخیص اندیشه‌ها، علاقه‌ها و آروزهای انسان تکیه دارد که خود در خلاقیت، تمدن و محیط ریشه دارد .

کتاب نسخه‌ی سوم بازاریابی در سه بخش کلیدی شکل گرفته است :
1. روندهای کلیدی کسب‌وکار: که ملزومات بازاریابی استاندارد را شکل می‌دهند و بنایی برای نسخه‌ی سوم بازاریابی هستند .
2.استراتژی: چگونه یک شرکت می‌تواند رسالت، مأموریت و ارزش‌های خود را به هر یک از سهامداران کلیدی خود شامل مصرف‌کنندگان، شرکای کامل و سهامداران عرضه نماید .
3.کابرد نسخه‌ی سوم بازاریابی: اجرا و پیاده‌سازی کلیدهای مختلف نسخه‌ی سوم بازاریابی برای حل مسائل جهانی .

و در نهایت شرح 10 ایده‌ی کلیدی نسخه‌ی سوم بازاریابی .
اکنون زمان تغییر فرا رسیده است. پس به سرعت از محدوده‌ی پیشین نسخه‌ی اول بازاریابی (محصول محوری) و دوم بازاریابی (مشتری محوری) به دنیای جدید نسخه‌ی سوم بازاریابی تغییر مسیر دهید .
کتاب نسخه‌ی سوم بازاریابی نوشته پروفسور فیلیپ کاتلر ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده به قیمت 7500 تومان در قطع رقعی توسط انتشارات سیته منتشر شده است .

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کتاب: بازاریابی الکترونیکی
  • کتاب: بازاریابی به مثابه‌ استراتژی منتشر ...
  • کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی منتشر شد
  • انتشار دو کتاب با موضوع بازاریابی و مدیری ...
  • «مدیریت بازاریابی جهانی» به چاپ چهارم رس ...
  • کتاب: ۲۲ قانون ابدی بازاریابی
  • کتاب: بازاریابی اجتماعی برای حفاظت از محی ...
  • کتاب: کتاب بازاریابی یورشی منتشر شد
  • معرفی کتاب: اصول و مبانی مدیریت بازاریابی
  • کتاب: توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاری ...
  •