» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ماکت چای کیسه ای، بر روی پُست بنرها


ام‌بی‌ای‌نیوز: ماكت چای کیسه ای گلستان بر روی پُست بنرها (منظور همان لمپ پست بنر هاست که چون در ایران فاقد نور هستند، از عبارت لامپ صرف نظر می شود) نصب شد.
تلفیق دو رسانه تبلیغاتی توجه‌ام را به خود جلب می‌کند. با پیشینه‌ای که ازشیوه‌های تبلیغاتی گلستان در ذهن دارم، تصميم گرفتم كه با مهدیه داودی مدير تبليغات شركت گلستان گفت‌وگويي انجام دهم.

او با اعلام خبر «نمايش لمپ پست‌ بنرهاي حجمي براي اولين بار در ايران» گفت: شرکت گلستان در به‌کارگیری شیوه‌های تبلیغاتی در داخل کشور همیشه پیش قدم بوده است. خلاقيت گلستان اين‌بار بر روي لمپ پست بنرها نمايان شد و ماكتي از چاي كيسه‌اي بر روي اين ابزار تبليغاتي قرار گرفت.

وی ادامه داد: تاكنون در ايران لمپ پست‌ بنرها به صورت بنري تخت در ميان خيابا‌ن‌ها و يا بزرگراه‌‌ها اكران مي‌شد و به نظر مي‌رسيد كه امكان تغيير و توسعه در طراحي بسيار محدود باشد. اما اين بار شركت گلستان در اقدامي تازه لمپ پست‌ بنرهاي خود را با ماكت حجمي تلفيق كرده است كه اين اقدام آغازي باشد براي تحول در اين ابزار تبليغاتي.

داودی در ادامه افزود: شرکت گلستان در بازار چای سهم بالایی را به خود اختصاص داده است. اکران این آگهی نیز در راستای اجرای کمپینی درمورد چای کیسه‌ای این شرکت است.
گفتني است، اين بنرهای حجمی در خيابان اسفنديار واقع در خيابان افريقا نصب شده اند.

شایان ذکر است، در پاییز 1390 نیز از این تکنیک (قرار گیری ماکت بر روی بنر) در رابطه با معرفی "مرکز تجاری مدرن الهیه"، استفاده شده است.

mbanews.ir _واحد خبر _ نرگس فرجی
یکشنبه 26 آبان 1392

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • یخ چایِ 10 متری
  • پیام گلستان؛ خليج همیشه فارس
  • كمپين‌هاي نوروزي گلستان
  • رونمایی از ماكت تبليغاتي تك ماكارون
  • كمپین تبلیغاتی چای سبز
  • برنامه جدید گلستان برای تبلیغات
  • آگهی های سریالی در کمپین به تازگی طبیعت
  • عكس گلستان چه شکلی است؟
  • گلستان برگزار کننده مسابقات تنیس جام رمض ...
  • بهترین های گلستان
  •  
     

     

     
     
    شماره نظر: 5 | نويسنده: تبلیغات چی؟ | [ايميل] | تاريخ ارسال: 24/09/1392 - 14:56
     
    به خدا اگه حتی مترجم گوگل هم استفاده می کردن می فهمیدن که fluent یا fluency در زبان انگلیسی هیچ ارتباطی به طعم نداره. آخه "روان در طعم" هم شد شعار wink
     
     
    تعداد مطالب: 0 | تعداد نظرات: 0   پاسخ  
     
     
    شماره نظر: 4 | نويسنده: مخاطب | [ايميل] | تاريخ ارسال: 18/09/1392 - 08:55
     
    جناب آقای کامران
    با سلام
    جواب به مطلب شما را بهانه ای کردم تا این مطلب را عرض کنم که متا سفانه در اظهار نظرهایمان (خودم را هم شامل می شود) کمی عجولانه رفتار می کنیم. این امر در صنعت تبلیغات که در ایران بسیار جوان و نوپا می باشد بسیار مشهود است. در خصوص ماکت یخ چای که اشاره فرمودید اگر منظور شما ماکت نصب شده در بزرگراه چمران باشد، تا آنجا که من به خاطر دارم در سال های قبل نوکیا در بزرگراه مدرس ماکت گوشی موبایل را نصب کرده بود و بعد از آن هم در اتوبان تهران به فرودگاه امام.
    از جنابعالی با توجه به اینکه فرمودید سال ها در زمینه تبلیغات فعالیت دارید خواهش می کنم با کمی تامل و رجوع به خاطرات خود اعلام نظر فرمایید چرا که گفتار و رفتار افرا با تجربه الگوی دیگران خواهد بو، هرچند متاسفانه نقش اخلاق حرفهای در تبلیغات هر روز کم رنگ تر می گردد.

    با سپاس
     
     
    تعداد مطالب: 0 | تعداد نظرات: 0   پاسخ  
     
     
    شماره نظر: 3 | نويسنده: NH | [ايميل] | تاريخ ارسال: 28/08/1392 - 09:37
     
    گویا خلاقیت و نوآوری معنای جدیدی در ایران پیدا کرده است! صرف سه‌بعدی سازی چیزی که در عالم واقعیت نیز سه‌بعدی است، چگونه می‌تواند صفت
     
     
    تعداد مطالب: 0 | تعداد نظرات: 0   پاسخ  
     
     
    شماره نظر: 2 | نويسنده: كامران | [ايميل] | تاريخ ارسال: 27/08/1392 - 14:34
     
    به نظر من به عنوان فردي كه سالها در زمينه تبليغات فعاليت مي‌كنم گلستان تبليغات قابل توجه هم از نظر حجم و هم از نظر نو آوري دارد. بايد انصاف داشت در ماكت يخ چاي كه شما هم آن مطلب آن را منتشر و منعكس كرديد گلستان استارت ماكت‌هاي حجمي را زد و شركت‌هاي ديگر راه آن را ادامه داند. تا به امروز در هيچ كجاي ايران اين نوع لمپست بنرها را نديده بودم اگر هم بوده همانطور كه شما اشاره كرديد بسيار اندك و احتمالا در حد چند بنر مقابل يك ساختمان . بنابر اين به نظرم گلستان پيشتاز حركت جديدي در ابزار تبليغاتي در ايران مي‌شود و در ماه هاي آينده استفاده شركت‌هاي ديگر از اين نوع پست بنر را خواهيم ديد. تنها بايد نگاهي بي منصفانه به اين مطلب و خلاقيت‌هاي گلستان داشته باشيم

    اگر اين نوع لمپست‌بنرهايي كه گلستان براي اولين بار طراحي كرده از نظر فني و اجرايي به مشكل خاصي بر نخورد، مثلا حجم روي آن به دليل سنگيني باعث تغيير و دفورمه شدن بنر نشود. به نظرم از اين به بعد شاهد استفاده بيشتري از آن خواهيم بود كه بدون ترديد گلستان را بايد مبدع آن دانست.
     
     
    تعداد مطالب: 0 | تعداد نظرات: 0   پاسخ  
     
     
    شماره نظر: 1 | نويسنده: alireza | [ايميل] | تاريخ ارسال: 27/08/1392 - 10:51
     
    خلاقیت!!!!!
    شما به کپی مستقیم آگهی های گلستان از برند لیپتون میگین خلاقیت؟؟؟
     
     
    تعداد مطالب: 0 | تعداد نظرات: 0   پاسخ  
     
     
    ارسال نظر