امبیاینیوز: ماكت چای کیسه ای گلستان بر روی پُست بنرها (منظور همان لمپ پست بنر هاست که چون در ایران فاقد نور هستند، از عبارت لامپ صرف نظر می شود) نصب شد.
تلفیق دو رسانه تبلیغاتی توجهام را به خود جلب میکند. با پیشینهای که ازشیوههای تبلیغاتی گلستان در ذهن دارم، تصميم گرفتم كه با مهدیه داودی مدير تبليغات شركت گلستان گفتوگويي انجام دهم.
او با اعلام خبر «نمايش لمپ پست بنرهاي حجمي براي اولين بار در ايران» گفت: شرکت گلستان در بهکارگیری شیوههای تبلیغاتی در داخل کشور همیشه پیش قدم بوده است. خلاقيت گلستان اينبار بر روي لمپ پست بنرها نمايان شد و ماكتي از چاي كيسهاي بر روي اين ابزار تبليغاتي قرار گرفت.
وی ادامه داد: تاكنون در ايران لمپ پست بنرها به صورت بنري تخت در ميان خيابانها و يا بزرگراهها اكران ميشد و به نظر ميرسيد كه امكان تغيير و توسعه در طراحي بسيار محدود باشد. اما اين بار شركت گلستان در اقدامي تازه لمپ پست بنرهاي خود را با ماكت حجمي تلفيق كرده است كه اين اقدام آغازي باشد براي تحول در اين ابزار تبليغاتي.
داودی در ادامه افزود: شرکت گلستان در بازار چای سهم بالایی را به خود اختصاص داده است. اکران این آگهی نیز در راستای اجرای کمپینی درمورد چای کیسهای این شرکت است.
گفتني است، اين بنرهای حجمی در خيابان اسفنديار واقع در خيابان افريقا نصب شده اند.
شایان ذکر است، در پاییز 1390 نیز از این تکنیک (قرار گیری ماکت بر روی بنر) در رابطه با معرفی "مرکز تجاری مدرن الهیه"، استفاده شده است.
mbanews.ir _واحد خبر _ نرگس فرجییکشنبه 26 آبان 1392