» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 

ام بی ای نیوز- 43 درصد جامعه شهرنشین کشور به منظور سرمایه گذاری پرمنفعت، در 12 ماه گذشته خانه یا ملک خریدند.
به گزارش ام بی ای نیوز، نتایج بررسی های صورت گرفته از سوی یک موسسه تحقیقات داخلی درخصوص رفتار های مالی افراد بالای 15 سال برای یافتن گزینه های پرمنفعت سرمایه گذاری در شهرهای بزرگ کشور نشان می دهد، علی رغم رکود حاکم بر بازار مسکن ، در 12 ماه گذشته 43 درصد شهروندان ترجیح داده اند پول خود را برای خرید خانه و ملک سرمایه گذاری کنند.
این نتایج همچنین نشان می دهد که 5 درصد جامعه شهرنشین بالای 15 سال کشور قصد خرید خانه یا ملک در 12 ماه آینده دارند.
بر این اساس در 12 ماه آینده شهر اهواز شاهد پویاترین بازار مسکن یا ملک کشور خواهد بود به طوری که شهروندان این شهر 45 درصد بیش از سایر شهرنشینان درصدد خانه دار شدن هستند و پس از آن انتظار می رود بیشترین خرید مسکن یا ملک در بین تبریزی ها و اصفهانی ها صورت بگیرد چرا که ساکنین این شهرها به ترتیب 12 و 11 درصد بیشتر از ساکنین سایر شهرها قصد خریدن خانه یا ملک دارند، همچنین نتایج از تقاضای پایین شهروندان شیراز برای خانه دار شدن خبر می دهد.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تقاضای 5 درصدی برای خرید خانه و ملک در 12 ما ...
  • امسال خرید کتاب 11 درصد افزایش یافت
  • اصفهانی ها 27 درصد بیش از سایر شهروندان پس ...
  • 18 درصد شهروندان از هیچ خدمات بانکی استفاد ...
  • 10 درصد شهروندان ایران لباس مارک دار می پو ...
  • مردم تهران بیشتر از شهر های دیگر درسرمایه ...
  • در 12 ماه گذشته،8 درصد شهرنشینان کشوربیکار ...
  • تحصیل کرده ها" در سرمایه گذاری ریسک نمی ک ...
  • تولیدکنندگان سنتی ؛ بزرگترین تأمین کننده ...
  • 62 درصد بازارچیپس کشور درانحصار یک برند
  •