» ترویج سبک زندگی سالم رسالت؛ کاله-پرو
» روزهای سخت صنعت تبلیغات با ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا
» لگو بازی کنید تا استرستان کم شود
» اپل گوشی فقرا در چین
» گُل‌های کریستیانو رونالدو را برایم به آن دنیا بفرستید
» داستان دنباله دار John Lewis و التون جان
» مشتریان‌ در تیم کدام سلبریتی قرار می‌گیرند؟
» امسال جان‌لوییس نتوانست اشک مردم را دربیاورد
» تدوین استراتژی‌های نوین بازاریابی در "عظیم خودرو"
» لاکوست و دیزنی با هم شمع های تولد را فوت می کنند

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
بزرگترین شبکه های اجتماعی معرفی شدند

یکشنبه 3 آذر 1392

خبرگزاری تسنیم: فیس‌بوک با ۱.۱۵ میلیارد کاربر بزرگترین شبکه اجتماعی شناخته شد و توئیتر با ۵۰۰ هزار نفر در رتبه دوم قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، گزارش‌های آماری در زمینه کاربرد شبکه‌های اجتماعی حاکی از این است که امسال بالغ بر 4 میلیارد و 200 میلیون نفر از طریق موبایل‌هایشان به سایت رسانه‌های اجتماعی متصل شدند و این استقبال منجر به توسعه 10 میلیارد برنامه کاربردی برای شبکه اجتماعی فیس‌بوک شده است.
جالب است بدانید که 28 درصد بازآوری پیام‌ها در توئیتر هم ناشی از پیغام "لطفا بازآوری کنید" بوده است.
گوگل‌پلاس تنها شبکه‌ای بوده که توانسته از منظر کیفیت، نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کند تا جاییکه 67 درصد از این کاربران درصدد افزایش فعالیت‌های خود در این شبکه هستند.

در حال حاضر 40 درصد گوگل‌پلاسی‌ها، صاحبان برند هستند.
شبکه لینکداین هم تنها شبکه‌ای است که 42 درصد از کاربران آن به شکل منظم، پروفایل خود را آپدیت می‌کنند.
محبوب‌ترین شبکه تصویری نیز در حال حاضر ، اینستگرام است زیرا در هر ثانیه نزیک به 8 هزار کاربر زیر عکس‌ها لایک می‌زنند.
یوتیوب هم جزو شبکه‌های پرمخاطبی است که ماهانه و به شکل منظم، دارای یک میلیارد بازدیدکننده است.
معمولا بازدید زنان از برندهای تجاری در شبکه‌های اجتماعی بیش از مردان است و 46 درصد از کاربران وب برای خرید‌های اینترنتی، راهی شبکه‌های اجتماعی می‌شوند.

تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی
فیس‌بوک: یک میلیارد و 150 میلیون
توئیتر: 500 میلیون
گوگل‌پلاس: 500 میلیون
لینکداین: 238 میلیون
اینستگرام: 130 میلیون
پینترست: 70 میلیون

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان شنا ...
  • آمار و ارقام جالب از شبکه اجتماعی اینستاگ ...
  • شبکه اجتماعی فیس‌بوک جدیدترین آمار کارب ...
  • گوگل پلاس به رکورد ۶۲ میلیون کاربر رسید
  • انتشار آماری در مورد کاربران گوگل پلاس
  • تعداد کاربران لینکدین از ۳۰۰ میلیون گذشت
  • ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قس ...
  • اینستاگرام از مرز ۳۰۰ میلیون کاربر فعال د ...
  • مایکروسافت شبکه اجتماعی «سوشیال» را راه ...
  • توییتر؛ سریع‌ترین شبکه اجتماعی در حال رش ...
  •