» بدون شرح: SMARTIES، کوچولوهای باهوش می شوند
» محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی در سالی که گذشت
» دقایق ارزشمند زندگی
» چرا نباید مخاطبان را با بسترهای نرم افزای جدید با پیام بمباران کرد؟
» لباس زرد با دوخت انگلیسی!
» عیسی مسيح، بزرگ ترين مشتري آژانس تبليغاتي Mother
» تنبلِ آوازه خوان، گردشگران خسته را فرا می خواند!
» جلوي راننده بی ملاحظه ای که دوستش دارید را بگیرید
» زلاتان ابراهيموويچ در تبليغ ويتامين
» کاربران در سال ۲۰۱۴ از گوگل چه چیز پرسیده‌اند؟

» دیده بان بازار: نکاتی در مورد مدیریت برند در شبکه‌های اجتماعی
» دنیای اقتصاد: موتور اصلی جست‌وجوی خود را تغییر دهید
» پول نیوز: روایت اسب بخار به زبان آلمانی!
» موبنا: دستیار صوتی مایکروسافت جواب ایرانی‌ها را نمی‌دهد!
» مهر: آموزش فنون بازاریابی و فروش در دانشگاه هنر
» ایتنا: بسته خدمات ابری CPS مایکروسافت آماده ورود به بازار می‌شود
» دیده بان بازار: یاهو نیوز YAHOO NEWS در صدر وب‌سایت‌های خبری آمریکا قرار گرفت
» شارا: همخوانی فضای اینترنت و روابط عمومی
» تابناک: ویندوز 10 رؤیاهای لینوکس را نقش بر آب می‌کند
» دنیای تبلیغات: خلاقیت؛ پوسترهایی که توسط باکتریها نوشته شدند

 

 
مبلغ تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی فوتبال سال آینده افزایش می‌یابد

دوشنبه 23 دی 1392

رئیس سازمان لیگ اعلام کرد برای سال آینده تبلیغات محیطی به مزایده گذاشته می شود و عدد و رقم آن کاملا ًبا مبلغ امسال متفاوت است. وی همچنین گفت حق پخش تلویزیونی هم در سال آینده افزایش خواهد یافت.
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در مراسم رونمایی از سامانه رسمی مخابراتی فوتبال ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: سازمان لیگ باید طبق آیین نامه ها درآمدهای فوتبال را کسب و در اختیار باشگاه ها قرار دهد که 5 درصد از کل این درآمدها متعلق به سازمان لیگ است.

وی ادامه داد: از 95 درصد مابقی درآمدها، 5 درصد در اختیار هیات های استانی، 10 درصد فدراسیون فوتبال بابت تیم های ملی، آموزش و برنامه ریزی و 80 درصد به باشگاه ها اختصاص می یابد که 40 درصد آن علی السویه و 40 درصد دیگر بر اساس رتبه بندی باشگاه ا به آنها اختصاص می یابد.
رئیس سازمان لیگ با اشاره به اینکه درآمدهای پیامکی در فوتبال یکی از حقوق این رشته است که دنبال گرفتنش هستیم، ادامه داد: اگر پول و درآمد نباشد امکان اداره ورزش و فوتبال فوق العاده سخت است ضمن اینکه باید حقوق شناخته شده فوتبال را بگیریم، حقوقی که AFC آن را در بخش درآمد باشگاه ها قبول داشته باشد.

وی در توضیح این موضوع اظهار داشت: اگر باشگاه ها از حق پخش تبلیغات محیطی و مسایل این چنینی درآمد داشته باشند AFC آنها را جزو درآمدهای باشگاه قبول می کند اما اگر از فلان شرکت یا کارخانه پول بگیرند جزو درآمدهایش محسوب نمی شود و باشگاه متضرر خواهد شد.
تاج با اشاره به این که این سامانه اس ام اسی به فوتبال کمک خواهد کرد یادآور شد: در همه جای دنیا درآمدها به شیوه منطقی است و ما اگر بتوانیم این موضوع را در ا یران نهادینه کنیم بیش از 50 درصد درآمد باشگاه ها در سال تامین خواهد شد. در این زمینه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دنبال احقاق حقوق قانونی فوتبال و باشگاه ها هستند.

وی بار دیگر تاکید کرد: امیدوارم درآمدهای فوتبال را از مجاری قانونی اش دریافت کند تاکید کرد خوشبختانه امسال قبل از بسته شدن بودجه دولت طرح خود را ارایه کردیم و این امکان وجود داشت که بودجه مدنظرمان در بودجه مجلس دیده شود تا به صدا و سیما پرداخت شده و صدا و سیما آن را به فوتبال کشور پرداخت کند.
رئیس سازمان لیگ در پایان گفت: امسال همان عدد و رقم گذشته را طبق قرارداد سه ساله دریافت می کنیم اما در پایان لیگ امسال هم تبلیغات محیطی به صورت مزایده واگذار می شود و عدد و رقمش کاملاً متفاوت است و هم حق پخش تلویزیونی افزایش می یابد ضمن اینکه اگر این سامانه اس ام سی (6090) اجرایی شود مطمئن باشد درآمد آن کمتر از درآمد حق پخش تبلیغات محیطی نخواهد بود و حتی شاید بیشتر باشد.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • سهم درآمد تبلیغاتی تعلق گرفته به باشگا ها ...
  • فوتبال خواهان سهم عادلانه تر از محل تبلیغ ...
  • پول فوتبال در جیب تلویزیون
  • زنی‌که‌با 160700000000تومان‌ وارد فوتبال‌ ا ...
  • معرفی مجری تبلیغات محیطی لیگ در نشست خبری ...
  • ثروتمند ترین باشگاه‌های فوتبال جهان
  • درآمد تبلیغاتی این باشگاه‌ها سر به فلک م ...
  • تبلیغات ویژه باشگاه فنر باغچه برای دیدار ...
  • سوء استفاده‌هایی که تمامی ندارد
  • یک‌دستگاه خودرو قشقایی، جایزه همراه اول ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر