» ابتکار جالب یک میوه ‌فروشی برای جذب مشتری
» دغدغه: نوارهای آبی و سفید و زرد در آگهی بستنی ایرانی
» گرافیتی و بستنی یخی
» برگزاری دوره برندسازی برای اشخاص
» وقتی "ضمانت خرید" به "روی خوش زندگی" تبدیل می‌شود
» تشکر: صدای ربنای شما شنیده شد
» از نظر سامسونگ، اپل دارها يك بار ديگر احمق به نظر مي‌رسند
» بدون شرح: خوب خوابیدن
» بدون شرح: هیچکس تنها نیست؛ اما من تنها هستم
» رستورانی که خاطرات دهه شصت را زنده می کند

» شرق: کاسبی جدید تلویزیون؛ از دقیقه‌ای 50هزار تا 2میلیون‌تومان
»
» ایرنا: تبلیغات سوء برای فروش دستگاه های تصفیه آب
»
» خبرآنلاین: کیف آمازون چیست؟
»
» پول نیوز: نستله؛ قوطی شیرخشک یا سکوی قهرمانی محصولات غذایی
»
» رایورز: جایزه دو میلیون پوندی گوگل برای بهتر کردن جهان
»
» مارکتینگ نیوز: باکس نوشیدنی سخنگو shock top
»
» شارا: تبلیغات اینترنتی در روابط عمومی
»
» همشهری آنلاین: روزنامه همشهری با ۱۰۶ امتیاز، رتبه اول را برای جذب آگهی دولتی گرفت
»
» تسنیم: بساط فعالیت‌های تبلیغاتی را از اردوی تیم جمع کنید
»
» مارکتینگ نیوز: برند کفش CR7 وارد بازار می‌شود

 

 
مبلغ تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی فوتبال سال آینده افزایش می‌یابد

دوشنبه 23 دی 1392

رئیس سازمان لیگ اعلام کرد برای سال آینده تبلیغات محیطی به مزایده گذاشته می شود و عدد و رقم آن کاملا ًبا مبلغ امسال متفاوت است. وی همچنین گفت حق پخش تلویزیونی هم در سال آینده افزایش خواهد یافت.
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در مراسم رونمایی از سامانه رسمی مخابراتی فوتبال ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: سازمان لیگ باید طبق آیین نامه ها درآمدهای فوتبال را کسب و در اختیار باشگاه ها قرار دهد که 5 درصد از کل این درآمدها متعلق به سازمان لیگ است.

وی ادامه داد: از 95 درصد مابقی درآمدها، 5 درصد در اختیار هیات های استانی، 10 درصد فدراسیون فوتبال بابت تیم های ملی، آموزش و برنامه ریزی و 80 درصد به باشگاه ها اختصاص می یابد که 40 درصد آن علی السویه و 40 درصد دیگر بر اساس رتبه بندی باشگاه ا به آنها اختصاص می یابد.
رئیس سازمان لیگ با اشاره به اینکه درآمدهای پیامکی در فوتبال یکی از حقوق این رشته است که دنبال گرفتنش هستیم، ادامه داد: اگر پول و درآمد نباشد امکان اداره ورزش و فوتبال فوق العاده سخت است ضمن اینکه باید حقوق شناخته شده فوتبال را بگیریم، حقوقی که AFC آن را در بخش درآمد باشگاه ها قبول داشته باشد.

وی در توضیح این موضوع اظهار داشت: اگر باشگاه ها از حق پخش تبلیغات محیطی و مسایل این چنینی درآمد داشته باشند AFC آنها را جزو درآمدهای باشگاه قبول می کند اما اگر از فلان شرکت یا کارخانه پول بگیرند جزو درآمدهایش محسوب نمی شود و باشگاه متضرر خواهد شد.
تاج با اشاره به این که این سامانه اس ام اسی به فوتبال کمک خواهد کرد یادآور شد: در همه جای دنیا درآمدها به شیوه منطقی است و ما اگر بتوانیم این موضوع را در ا یران نهادینه کنیم بیش از 50 درصد درآمد باشگاه ها در سال تامین خواهد شد. در این زمینه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دنبال احقاق حقوق قانونی فوتبال و باشگاه ها هستند.

وی بار دیگر تاکید کرد: امیدوارم درآمدهای فوتبال را از مجاری قانونی اش دریافت کند تاکید کرد خوشبختانه امسال قبل از بسته شدن بودجه دولت طرح خود را ارایه کردیم و این امکان وجود داشت که بودجه مدنظرمان در بودجه مجلس دیده شود تا به صدا و سیما پرداخت شده و صدا و سیما آن را به فوتبال کشور پرداخت کند.
رئیس سازمان لیگ در پایان گفت: امسال همان عدد و رقم گذشته را طبق قرارداد سه ساله دریافت می کنیم اما در پایان لیگ امسال هم تبلیغات محیطی به صورت مزایده واگذار می شود و عدد و رقمش کاملاً متفاوت است و هم حق پخش تلویزیونی افزایش می یابد ضمن اینکه اگر این سامانه اس ام سی (6090) اجرایی شود مطمئن باشد درآمد آن کمتر از درآمد حق پخش تبلیغات محیطی نخواهد بود و حتی شاید بیشتر باشد.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • سهم درآمد تبلیغاتی تعلق گرفته به باشگا ها ...
  • فوتبال خواهان سهم عادلانه تر از محل تبلیغ ...
  • زنی‌که‌با 160700000000تومان‌ وارد فوتبال‌ ا ...
  • معرفی مجری تبلیغات محیطی لیگ در نشست خبری ...
  • ثروتمند ترین باشگاه‌های فوتبال جهان
  • درآمد تبلیغاتی این باشگاه‌ها سر به فلک م ...
  • سوء استفاده‌هایی که تمامی ندارد
  • یک‌دستگاه خودرو قشقایی، جایزه همراه اول ...
  • بانک حکمت ایرانیان اسپانسر جدید باشگاه م ...
  • درآمد تبلیغاتی فوتبال در ایران چقدر است؟
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر