» کپی یا اصل مسئله این است؟
» در کاهش ترافیک و آلودگی هوا "همپا" شویم
» قلب تپنده سن ایچ روی بیلبورد آلوئه ورا
» شکل های مختلف شامپو Dove در تقدیر از اندام مختلف
» اختراعات خنده دار و هوشمندانه حوزه مواد غذایی
» آقای خطای دید و ماجرای سه بعدی‌های دو‌بعدی
» لبخندهای زیبا، نتیجه رویکرد مسئولیت اجتماعی برند
» بررسی شیوه جدید کمپینهای تبلیغاتی بزرگ، روند تفسیر معکوس
» چگونه ایمیلی بنویسیم که مردم دوست دارند بخوانند
» #ایران_بالا؛ صعود عظیم سامان

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
استفاده از المان های نوروز در بسته‌بندی‌ یک شرکت تجهیزات پزشکی


ام‌بی‌ای‌نیوز: در ایام شروع سال نو بسیاری از شرکت‌ها به دلیل همراهی با مشتریان خود حال‌وهوای طراحی بسته‌بندی‌های محصولاتشان را بهاری کردند. طراحی‌هایی که بیشتر از المان‌های نوروزی مانند ماهی قرمز و سبزه هفت سین الهام گرفته بود. ایده تغییر طراحی بسته‌بندی‌ها بیشتر میان شرکت‌های شوینده و موادغذایی دیده‌ می‌شد. شرکت‌هایی که مشتری‌های عام‌تر و وسیع‌تری داشتند. در این میان "شرکت پادتن‌علم - تولیدکننده کیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی" نیز ایده تغییر بسته‌بندی را در پایان سال اجرایی کرد. شرکتی که به نسبت بقیه شرکت‌ها مشتریان خاص‌تری دارد.
"بهرام سعدیان مدیراجرایی شرکت پادتن‌علم" درباره هدف این شرکت از ارائه بسته‌بندی‌های نوروزی گفت: جامعه هدف و یا مصرف‌کنندگان ما آزمایشگاه‌های تجهیز طبی هستند، جامعه‌ای که به دلیل برخورد با بیماران مختلف، محیط کاری سختی را تجربه می‌کنند به‌همین دلیل شرکت پادتن‌علم برای تغییر روحیه این افراد تصمیم به ارائه بسته‌بند‌های متفاوتی در پایان سال گرفت. بسته‌بندی‌هایی که حال‌وهوایی بهاری و نوروزی داشتند. این ایده به صورت موقتی و در پایان هر سال توسط شرکت‌ پادتن علم اجرا می‌شود. براساس همین هدف از اوایل اسفند سال‌ گذشته محصولات شرکت با طراحی بسته‌بندی نوروزی در اختیار مشتریان قرا می‌گیرد.

استفاده از المان های نوروز در بسته‌بندی‌ یک شرکت تجهیزات پزشکی


مدیر اجرایی شرکت پادتن‌علم در ادامه افزود: سه سال است ایده تغییر طراحی بسته‌بندی در این شرکت پیاده ‌می‌شود. در سال اول اجرای این ایده؛ کل طراحی بسته‌بندی محصولات تغییر کرد. یعنی بسته‌بندی با طراحی نوروزی به صورت مقطعی در پایان سال چاپ شد. در این طراحی از المان‌های نوروزی مانند سبزه عید، ماهی قرمز، تخم‌مرغ رنگی و... استفاده‌ شده بود اما در سال‌های بعد به دلیل افزایش هزینه، از چاپ بسته‌بندی‌ها صرف‌نظر و سفارش باندرول با طراحی‌های نوروزی برای بسته‌بندی محصولات دادیم. یعنی در سال‌های دوم و سوم همان بسته‌بندی با باندرولی نوروزی به بازار ارائه شد. البته در طراحی این باندرول نیز از المان‌های شاد و بهاری استفاده شده‌ است.
در کنار این طراحی لوگو شرکت نیز حال‌وهوایی نوروزی گرفته و برحسب این ایام تغییر می‌کند. بر روی بسته‌بندی‌ها، سال‌نو نیز به مصرف‌کنندگان تبریک گفته‌ می‌شود.

سعدیان درباره بازخورد مشتریان نسبت به این تغییر بسته‌بندی گفت: بازخوردهای خوبی را دریافت‌کردیم. همین بازخوردها‌ی خوب باعث ادامه دادن این شیوه در سال‌های بعد شده‌ است. مشتریان در گفت‌وگو با ما رضایت و خرسندی خود را از این تغییر بیان می‌کردند.
سعدیان در پایان به این نکته اشاره کرد: هدف شرکت پادتن‌علم از اجرای این ایده افزایش فروش نبوده و صرفا با هدف روحیه دادن به همکاران خود در روزهای پایان سال طراحی بسته‌بندی‌ها خود را بهاری و نوروزی کرده‌ است.

mbanews.ir _ واحد خبر _ نرگس فرجی
دوشنبه 18 فروردین 1393

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • طراحی بسته‌بندی‌ها نوروزی شدند
  • تغییر بسته‌بندی به مناسبت جام‌جهانی
  • رانی از ابتدای سال 90 با بسته بندی جدید وار ...
  • "مینو" بسته بندی محصولات خود را تغییر می ...
  • بسته بندی جدید محصولات نستله مطابق با نیا ...
  • چاپ داستان تهیه محصول بر روی بسته بندی ما ...
  • بسته بندی شاد بطری های شیر با نقش های آبرن ...
  • طراحی و بسته بندی ؛عامل موثر در خرید یک کا ...
  • چایی با بسته‌بندی آلومینیومی سوراخ دار
  • هنر بسته بندی خلاقانه!
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر