» نگاهی به تبلیغات محیطی شهر تهران- تیر 96
» مانیار یک شبکه اجتماعی پیام رسان
» نگاهی شرقی به جهانی از جنس تبلیغات
» پنج درس بزرگ بازاریابی از کوبا
» رباتی که تصاویر واقعیت مجازی را قابل لمس می کند
» روش های صرفه جویی در بودجه بندی مبتنی بر نیاز بازاریابی
» مشارکت صدا و سیما و dnaunion جهت اثر بخش تر کردن بودجه های تبلیغاتی
» آگاهی برای همه
» سرمایه گذاران ایرانی ریسک پذیر و صبور نیستند
» حمله وان پلاس ۵ به اینستاگرام

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
حجم مبادلات صورت گرفته در حوزه خريد اينترنتي در سه ماهه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشدي 20 درصدي مواجه بود.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، "محمد حسن محبيان عراقي" مديرعامل شرکت پست افزود: با توجه به اطلاعات و آمار ثبت شده از ابتداي سال جاري بيش از 263 هزار خريد اينترنتي ثبت شده است.
وي ادامه داد: يکي از اولويت‌هاي شرکت پست در سال جاري توسعه خدمات نوين بر پايه فناوري اطلاعات است که توسعه خريد اينترنتي يکي از اين حوزه‌ها محسوب مي‌شود.
محبيان با بيان اينکه با بهره‌گيري بيش از پيش از ظرفيت‌هاي شبکه پستي مي توان شاهد رشد چشمگيري در حوزه تجارت الکترونيکي باشيم، گفت: در حال حاضر شرکت پست به واسطه انعقاد قرارداد با هفت شرکت خصوصي، بيش از سه هزار فروشگاه را تحت پوشش خود قرار داده است.
مدير عامل شرکت پست با اشاره به رشد درآمدهاي اين شرکت تصريح کرد براساس آمار ثبت شده، شرکت پست توانست با ارايه خدمات متنوع در بخش‌هاي مختلف به متقاضيان، رشد 12 درصدي را در اين حوزه نسبت به زمان مشابه در سال گذشته محقق کند.
محبيان افزود: همچنين با تلاش‌هاي صورت گرفته، تاکنون حدود 45 ميليون اطلاعات کد پستي در بانک اطلاعاتي به ثبت رسيده که 88 درصد اين اطلاعات به روز رساني شده است.
وي با تأکيد بر ارايه خدمات با بهره‌گيري از فناوري‌هاي نوين اظهار داشت: در حال حاضر هشت هزارو 185 واحد پستي به شبکه بر خط رديابي مرسولات متصل هستند.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • رشد 20 درصدي خريدهای اينترنتي در ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همكاري پست با چهار كشور ...
  • افزايش تعداد تلفن همراه به بيش از 52 ميليو ...
  • كاهش 90 درصدي تعرفه‌ پستي براي فروشگاه‌ه ...
  • شکل‌گيري 75 هزار تجارت جديد بر بستر IT
  • توسعه کسب و کار از طریق فروشگاه هاي اينتر ...
  • اجرای شیوه های نوین فروش در فروشگاه رفاه ...
  • ارايه‌ بسته‌ خدمات الکترونيکي در درگاه ...
  • 30درصد تجارت خارجي بايد الکترونيکي شود
  • واردات 33 تن طلا و رشد 85 درصدي واردات خودرو ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر