» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
Dove از ارتباط واقعی بین پدران و فرزندان دفاع می‌کند


ام بی ای نیوز: Dove برندی که بر روی زیبایی زنانه واقعی در آگهی‌های تبلیغاتی خود تمرکز دارد، به پیشواز روز پدر در ایالات متحده آمریکا رفته و به آن‌ها احترام می‌گذارد. 21 ژوئن روز پدر در ایالات متحده آمریکا است. این برند تولیدکننده محصولات بهداشتی بدن، یک آگهی تبلیغاتی احساسی را ساخته که در آن نقش پدر در زندگی بچه‌ها به تصویر کشیده می‌شود. این فیلم تبلیغاتی یک دقیقه‌ای پر از رنگ به نام "Calls For Dad" از نکات برجسته یک مطالعه توصیفی پیرامون آثار محصولات بهداشتی مردانه Dove در سال 2014 بر روی پدران الهام گرفته که تصویری شفاف‌تر از رابطه میان پدران و فرزندانشان را ارائه می‌دهد.

این مطالعه مشخص کرد که سه چهارم از پدران، خود را مسوول ایجاد احساسی خوب در بچه‌هایشان دانسته و 51 درصد از آن‌ها مسئولیت رسیدگی به نیازهای روزمره فرزندان را بر عهده می‌گیرند. با این وجود، فقط 20 درصد از آن‌ها شاهد انعکاس درست این نقش در رسانه‌ها هستند. معمولا پدرها لاقید، اهمال کار و بی کفایت نمایش داده می‌شوند در حالی که واقعیت این نیست.

Dove از ارتباط واقعی بین پدران و فرزندان دفاع می‌کند

برای اثبات این موضوع، Dove یک آگهی تبلیغاتی ساخته که بر روی لحظات برقراری ارتباط میان پدرها و بچه‌ها در هر سن و سال تمرکز می‌کند. این آگهی تبلیغاتی 1 دقیقه‌ای 27 لحظه مختلف از بروز حس پدری در خانواده‌های موفق را به تصویر می‌کشد. در این فیلم، پدرها مشتاقانه علاقمند به یاری بچه‌ها در گذر از مراحل مهم زندگی بوده که این لحظات از آموزش‌های کوچک گرفته تا شنا، شانه کردن، لباس پوشیدن، خواباندن فرزندان در شب و به اشتراک‌گذاری اولین عکس‌ها از نوه‌ها متغیر است.
به گفته راب کاندلینو، معاون بازاریابی Unilever Skincare، محصولات بهداشتی مردانه Dove سابقه‌ای طولانی در احترام گذاشتن به مردان واقعی داشته و مسوولان آن می‌دانند که امروزه هیچ چیز مهم‌تر از مراقبت از بچه‌ها برای پدران نیست. "Calls For Dad" فیلمی است که Dove فقط برای نمایش لحظاتی کوتاه از این مراقبت‌ها ساخته که متاسفانه امروزه در رسانه‌ها و دنیای تبلیغات به طور معمول به تصویر کشیده نمی‌شوند.


mbanews.ir _ واحد بین الملل _ مرضیه فروتن
www.popsop.com
یکشنبه 25 خرداد 1393

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • Dove از پدرها تقدیر می‌کند
  • عذرخواهی Dove بخاطر آگهی تبلیغاتی نژاد پرس ...
  • Dove،،عشق ،فیس بوک
  • Dove یک بار دیگر از زیبایی واقعی می‌گوید
  • پدران عزیز آینده: به خاطر فرزندانتان کمی ...
  • Dove: داستان های واقعی از زنان واقعی
  • Dove،زنان و مردان
  • Dove؛ نمایش اختلاف درک زنان از زیبایی خود ب ...
  • Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
  • Dove ؛ مردان حقیقی، همسرانشان را شگفت زده م ...
  •