» جلوی آلودگی های پلاستیکی دریا را بگیرید
» تغییر نام و ریبرندینگ میراث جگوار لندرور
» پرو؛ سرزمین رنگ‌های پر جنب و جوش
» "شهر در تعطیلات هم هست"
» چطور یک مسیر خسته‌کننده را با ماجراجویی لذت‌بخش کنیم؟
» کلیسایی که با هویت بصری جدیدش نونَوار شد
» نگاهی مثبت به افزایش ارزش دلار در مقابل ریال
» ریبرندینگ اوبر؛ متفاوت و سرکش
» مرغ های سوخاری اسپایسی KFC در کمپینی آتشین
» مهمانی ارواح با پارچه های Ikea

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
لذت مسی بودن


ام بی ای نیوز: شرکت EA Sports در آگهی تبلیغاتی جدید بازی FIFA 15 برای کنسول ایکس‌باکس، شما را ستاره‌های زمین سبز فوتبال معرفی می‌کند.
این شرکت با ترکیب پویانمایی و فیلم، شبیه‌سازی زیبایی از بازی فوتبال تیم‌های مختلف را به نمایش گذاشته‌ است. طوری‌که مخاطب شور و هیجان، تعلیق و سرعت بازی فوتبال و خلاصه، هر حرکتی در زمین را حس می‌کند.
تلاش‌های بازیکن‌های فوتبال در زمین در کنار تصاویری از واکنش‌های بازیکن‌های این بازی در منزل، به مخاطب امکان هم‌ذات‌پنداری با شخصیت‌های بازی رایانه‌ای را می‌دهد. برای همین، با تکل بازیکن حریف او واقعاً مصدوم می‌‌شود یا وقتی داور به خطای خشن او کارت زرد نشان می‌دهد، عصبانی می‌شود و هنگامی‌که زیر بارش شدید باران ضربه‌ای را روانه‌ی دروازه‌ی حریف می‌کند، از شوق فریاد می‌کشد.
شعار این آگهی تبلیغاتی «بازی را احساس کنید» است و چنان هوشمندانه طراحی شده که مخاطب بتواند خودش را در قامت زلاتان، جرارد، آگوئرو، دیه‌گو کاستا و ... لیونل مسی تصور کند. نه! انگار که لیونل مسی در خانه‌اش نشسته و حریف او باشد.
درواقع، شرکت EA Sports در ۲ دقیقه و ۱۶ ثانیه مخاطب را قانع می‌کند که پس‌ازاین با بازی جدید FIFA 15 می‌تواند از زمین‌های خاکی گل‌کوچک به نیوکمپ برسد و در برابر مسی قرار بگیرد. در این آگهی، مسی روی مبل خانه‌اش نشسته و در یک لحظه به هوا می‌پرد و برگردان می‌زند و... درنهایت، بهترین بازیکن جام جهانی نتیجه‌ی بازی را به دل‌خواه تغییر می‌دهد.
انتخاب موسیقی و نریشن متناسب و هماهنگ با روند اتفاق‌هایی که در بازی رخ می‌دهد یکی دیگر از جذابیت‌های این آگهی تبلیغاتی است که می‌تواند توجه مخاطب را جلب کند.
علاوه‌بر استفاده از شخصیت‌های انسانی، حضور یک ماهی قرمز در تنگ که حرکت‌های آن ناشی از پس‌لرزه‌ی رویدادهای بازی FIFA 15 است، ویژگیِ حس‌برانگیزِ این آگهی را بیشتر می‌کند و به مخاطب یادآور می‌شود که اگر می‌خواهد بازی فوتبال را با تمام وجود احساس کند، بهتر است به هواداران FIFA 15 بپیوندد.
بازی FIFA یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت EA Sports است و نسخه‌ی جدید آن، FIFA 15، روز ۲۶ سپتامبر، یعنی ۴ مهرماه به بازار خواهد آمد.
این بازی برای ویندوز، پلی‌استیشن، نینتندو، Wii، آی‌اواس، اندروید و ایکس‌باکس در دسترس خواهد بود.



mbanews.ir - فؤاد صادقیان
یکشنبه 23 شهریور 1393

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • درآمدزایی دو برابری بازی‌های پلی استیشن ...
  • ایران میزبان جام جهانی شد!
  • برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای برج می ...
  • ابتکار ویژه فیفا در حوزه تبلیغات
  • بازی موبایلی «سونیک در شهر» منتشر شد
  • فوتبال ببینیم یا تبلیغ؟
  • مک دونالد و زمین های بازی دیجیتالی
  • آگهی های ایرانی در لالیگا؛ رویایی در چند ...
  • پیراهنی که حس بازی فوتبال را به شما می‌ده ...
  • کاربران snapchat به طور متوسط 78 ثانیه را بازی ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر