» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
لذت مسی بودن


ام بی ای نیوز: شرکت EA Sports در آگهی تبلیغاتی جدید بازی FIFA 15 برای کنسول ایکس‌باکس، شما را ستاره‌های زمین سبز فوتبال معرفی می‌کند.
این شرکت با ترکیب پویانمایی و فیلم، شبیه‌سازی زیبایی از بازی فوتبال تیم‌های مختلف را به نمایش گذاشته‌ است. طوری‌که مخاطب شور و هیجان، تعلیق و سرعت بازی فوتبال و خلاصه، هر حرکتی در زمین را حس می‌کند.
تلاش‌های بازیکن‌های فوتبال در زمین در کنار تصاویری از واکنش‌های بازیکن‌های این بازی در منزل، به مخاطب امکان هم‌ذات‌پنداری با شخصیت‌های بازی رایانه‌ای را می‌دهد. برای همین، با تکل بازیکن حریف او واقعاً مصدوم می‌‌شود یا وقتی داور به خطای خشن او کارت زرد نشان می‌دهد، عصبانی می‌شود و هنگامی‌که زیر بارش شدید باران ضربه‌ای را روانه‌ی دروازه‌ی حریف می‌کند، از شوق فریاد می‌کشد.
شعار این آگهی تبلیغاتی «بازی را احساس کنید» است و چنان هوشمندانه طراحی شده که مخاطب بتواند خودش را در قامت زلاتان، جرارد، آگوئرو، دیه‌گو کاستا و ... لیونل مسی تصور کند. نه! انگار که لیونل مسی در خانه‌اش نشسته و حریف او باشد.
درواقع، شرکت EA Sports در ۲ دقیقه و ۱۶ ثانیه مخاطب را قانع می‌کند که پس‌ازاین با بازی جدید FIFA 15 می‌تواند از زمین‌های خاکی گل‌کوچک به نیوکمپ برسد و در برابر مسی قرار بگیرد. در این آگهی، مسی روی مبل خانه‌اش نشسته و در یک لحظه به هوا می‌پرد و برگردان می‌زند و... درنهایت، بهترین بازیکن جام جهانی نتیجه‌ی بازی را به دل‌خواه تغییر می‌دهد.
انتخاب موسیقی و نریشن متناسب و هماهنگ با روند اتفاق‌هایی که در بازی رخ می‌دهد یکی دیگر از جذابیت‌های این آگهی تبلیغاتی است که می‌تواند توجه مخاطب را جلب کند.
علاوه‌بر استفاده از شخصیت‌های انسانی، حضور یک ماهی قرمز در تنگ که حرکت‌های آن ناشی از پس‌لرزه‌ی رویدادهای بازی FIFA 15 است، ویژگیِ حس‌برانگیزِ این آگهی را بیشتر می‌کند و به مخاطب یادآور می‌شود که اگر می‌خواهد بازی فوتبال را با تمام وجود احساس کند، بهتر است به هواداران FIFA 15 بپیوندد.
بازی FIFA یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت EA Sports است و نسخه‌ی جدید آن، FIFA 15، روز ۲۶ سپتامبر، یعنی ۴ مهرماه به بازار خواهد آمد.
این بازی برای ویندوز، پلی‌استیشن، نینتندو، Wii، آی‌اواس، اندروید و ایکس‌باکس در دسترس خواهد بود.



mbanews.ir - فؤاد صادقیان
یکشنبه 23 شهریور 1393

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • درآمدزایی دو برابری بازی‌های پلی استیشن ...
  • ایران میزبان جام جهانی شد!
  • برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای برج می ...
  • ابتکار ویژه فیفا در حوزه تبلیغات
  • آرژانتین آخرین بازی تدارکاتی‌اش را لغو ک ...
  • بازی موبایلی «سونیک در شهر» منتشر شد
  • فوتبال ببینیم یا تبلیغ؟
  • مک دونالد و زمین های بازی دیجیتالی
  • بازی با نور استادیوم و چراغ های خودرو در آ ...
  • آگهی های ایرانی در لالیگا؛ رویایی در چند ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر