» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» بیمه‌ بازار؛ بیمه‌ی طنزپرداز
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» اسنپ مارکت؛ با اسنپ از هایپراستار خرید کنید
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
۵ نکته برای مدیریت شرکت از راه دور


ام بی ای نیوز: اداره‌ی یک شرکت تجاری بین‌المللی که در کشورهای مختلفی فعالیت دارد، کار ساده‌ای نیست. هماهنگی و برقراری ارتباط با کارمندان از هزاران کیلومتر فاصله، کاری زمان‌بر و مشکل است، اما می‌تواند با موفقیت انجام شود.
در ادامه، با ۵ نکته برای مدیریت شرکت از راه دور آشنا می‌شوید.

۱- برقرای ارتباط روشن و مدوام
در کسب‌وکارهای بین‌المللی، ارتباط، نکته‌‌ای کلیدی است. مدیریت کارکنان در ساختمان اصلی شرکت و زیر نظر خودتان کاری دشوار است و وقتی کارکنان فرسنگ‌ها دورتر از شما مشغول به کار باشند، این امر سخت‌تر می‌شود. ساعت کاری آن‌ها درست زمانی تمام می‌شود که شما مشغول به کار شده‌اید. برای اینکه بتوانید کارهایشان را بهتر مدیریت کنید، لازم است که به‌‌طور مداوم با آن‌ها در ارتباط باشید و دست‌کم هفته‌ای یک بار با آن‌ها مکالمه داشته باشید.

۲- فاصله را با فن‌آوری از بین ببرید
ارتباط شخص در هنگام مدیریت یک گروه بین‌المللی بسیار مهم است و فن‌آوری مناسب می‌تواند یاری‌دهنده باشد. ابزارهای اشتراک‌گذاری محل کار و محل‌های ذخیره‌سازی ابری فایل، مانند Box و Engyte، می‌توانند کنترل از راه دور را به‌آسانی ممکن سازند.
از تعیین مهلت پایان کار و راه‌حل ذخیره‌سازی ابری استفاده کنید، با به اشتراک گذاشتن یک برنامه‌ی کاری که توسط مدیران و کارکنان به‌روز می‌شود. استفاده از نرم‌افزارهای همراه نیز راه‌حلی است تا از پیشرفت درست روند کار مطمئن شوید. شما باید علاوه ‌بر ایمیل خود، امور را بر روی تلفن هوشمندتان نیز پی‌گیری کنید. حفظ هماهنگی یک شرکت، رکن اصلی یک کسب‌وکار بین‌المللی موفق است.

۳- تفاوت‌های فرهنگی را بپذیرید
کار با مدیران کسب‌وکارهای بین‌المللی و جهانی چشم‌انداز تازه‌ای پیش روی شما قرار خواهد داد. بااین‌‌حال، شما را با چالش‌های جدیدی مانند تفاوت‌های فرهنگی به‌خاطر منطقه، دین و کشور مختلف هم روبه‌رو می‌کند.
این چشم‌اندازها و چالش‌های تازه‌ را در کسب‌وکار جهانی خود پذیرا باشید. درک اینکه جهان درواقع بسیار بزرگ‌تر از فرهنگ و کشور مادری شماست، نشانه‌ی فروتنی است. همه‌ی کارکنان شرکتتان را برای ساخت کسب‌وکاری موفق به یک چشم ببینید و تفاوتی قائل نشوید. اگر شما مشتاق باشید و در برقراری ارتباط عدالت داشته باشید، به موفقیت دست خواهید یافت.

۴- از نیروی مشارکت کمک بگیرید
از روابط خود در کشورها استفاده کنید، چه کارمندان و چه مشتریان. مثلاً، اگر به زبان اسپانیایی مسلط نیستید، ولی می‌خواهید محصولی را در مکزیک عرضه کنید، از اعضای تیم خود کمک بگیرید تا پیغام شما را منتشر کنند.
وقتی نیازمند کمک هستید، غرور را کنار بگذارید و از دیگران کمک بگیرید. همکاری‌های مفید دوطرفه، برای یک کسب‌وکار بین‌المللی موفق لازم است.

۵- ایجاد روابط و حفظ آن
زندگی کردن در جغرافیایی دورتر، به این معنی است که شما باید برای حفظ روابط با کارکنان و مشتریان بیشتر تلاش کنید. برای تماس تلفنی هفتگی با کارکنان برنامه‌ریزی کنید. خیلی ‌وقت‌ها ارزیابی شرایط کار از طریق ایمیل مشکل است و می‌توان با شنیدن صدای افراد بینش بیشتری پیدا کرد.
هم‌چنین، تلاش کنید در زمان‌هایی که می‌توانید در جلسه‌های حضوری با کارکنان و مشتریان در کشورهای دیگر شرکت کنید که بسیار مفید است. فکر و اندیشه می‌تواند راه طولانی را سریع طی کند. اگر باخبر شدید که یکی از کارکنان شما حیوانی خانگی‌اش را از دست داده یا روز تولدش نزدیک است، برایش کارت بفرستید. این مهم است که در کسب‌وکار قدردانی‌تان را به آن‌هایی که ساعت‌ها برای این تجارت زحمت کشیده‌اند، نشان بدهید.
هرچند راه‌اندازی کسب‌وکاری بین‌المللی و جهانی با مشکلاتی همراه است، ولی به شما چشم‌انداز بی‌نظیری می‌دهد. هم‌چنین، با استفاده از ابزارهای مناسب می‌تواند پروژه‌ای موفقیت‌آمیز باشد.

نویسنده: اسلای باریسیچ
مترجم: فؤاد صادقیان
www.entrepreneur.com
سه شنبه 1 مهر 1393

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • اهمیت ارتباطات در کسب‌ و کار
  • یک کارآفرین اجتماعی موفق باشید
  • شگرد‌هایی برای محبوب‌ترین رئیس دنیا شدن
  • با این تکنیک ها فروشنده ماهری شوید
  • مقاله: جلوگیری از شکست پروژه‌های CRM
  • چگونه می‌توان فرهنگ نوآوری را در شرکت‌ه ...
  • ۷ درس از فرهنگ تجارت ژاپنی ها
  • پنج راه برای مدیریت انتظارات مشتری
  • نکاتی کلیدی در موفقیت کسب و کار
  • چطور ایده‌های‌مان را بفروشیم؟
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر