» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
دوشنبه 24 اذر 1393

دیده بان بازار: فیسبوک با خرید شبکه اجتماعی اینستاگرام Instagram توانست موفقیت دیگری را در کارنامۀ خود ثبت کند.

به‌تازگی براساس گزارشی که توسط اینستاگرام منتشر شده است تعداد کاربران این شبکه اجتماعیِ اشتراک گذاری عکس از مرز ۳۰۰ میلیون نفر گذشت و توانست شبکه اجتماعی توییتر را پشت سر بگذارد؛ کاربران فعال توییتر ۲۸۴ میلیون نفر در ماه است.

اینستاگرام از مرز ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه گذشت


همچنین اینستاگرام از لینکدین نیز فعال‌تر است چرا که با وجود اینکه کاربران لینکدین ۳۳۱ میلیون نفر اعلام شده است اما این آمار مربوط به کاربران فعال نیست.

آمار اعلام شده بسیار جالب و شگفت‌آور است چرا که اینستاگرام تنها در طول مدت ۹ ماه پنجاه درصد رشد کرده است. آمارها نشان می‌دهد که نزدیک به ۷۰ میلیون عکس در روز در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود.

فیسبوک در حال حاضر بیش‌از ۱/۳۵ میلیارد کاربر دارد، این درحالی است که سه اپلیکیشن متعلق به فیسبوک به‌صورت جداگانه اینستاگرام Instagram 300 میلیون، واتس‌اپ WhatsApp 600 میلیون و پیام‌رسان فیسبوک Facebook Messenger 600 میلیون کاربر دارند.

اما از همۀ این آمار و ارقام می‌توان این نتیجه‌گیری را کرد:
اگر شما صاحب کسب‌و‌کار هستید یا به‌فکر راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار جدید هستید، حتماً اینستاگرام را در برنامه‌های بازاریابی خود قرار دهید و از این کانال برای ارتباط با مخاطبین خود استفاده کنید.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • آمار و ارقام جالب از شبکه اجتماعی اینستاگ ...
  • اینفوگرافیک: اینستاگرام برای کسب‌وکارها ...
  • صفحه اینستاگرام فیفا فعال شد
  • عجیب ترین کاربر اینستاگرام
  • تعداد کاربران لینکدین از ۳۰۰ میلیون گذشت
  • «لنزور» به جنگِ «فیسبوک و اینستاگرام» آم ...
  • شبکه اجتماعی فیس‌بوک جدیدترین آمار کارب ...
  • آغاز بمباران تبلیغاتی کاربران اینستاگرا ...
  • مقایسه اسنپ چت و اینستاگرام
  • ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قس ...
  •