» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ام بی ای نیوز- 70 درصد مردم تمایلی به خرید از فروشگاه های بزرگ پوشاک داخلی ندارند.
به گزارش "ام بی ای نیوز "تحقیقات انجام شده برروی میزان استقبال ازمراکز خرید پوشاک نشان می دهد که گرایش به سمت برند های معروف در صنعت پوشاک کشور در سال های اخیر از رشد مناسبی برخوردار نبوده وتنها عده کمی برای تهیه لباس مورد علاقه خود به فروشگا ه های معروف داخلی سر می زنند؛ به طوری که تنها 30 درصد جامعه شهری سال گذشته برای خرید پوشاک به فروشگاه های معروف داخلی مراجعه کرده اند و70 درصد نیز ترجیح داده اندپوشاک خارجی یا غیر معروف ایرانی بخرند .12 درصد این مصرف کننده ها اظهار داشته اند برای تهیه لباس بالاترین مراجعه را به فروشگا های زنجیره ای اتکا داشته اند . در این میان پاتن جامه با 7درصد بعد از فروشگاه اتکا قرار دارد.
کیفیت کمیت و زیبایی از اصول جذب مشتری در بازار می باشد که با رعایت آن می توان بسرعت سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار گرفت .در این تحقیقات مشخص شده است که البسکو با اختصاص سهم 4 درصدی از این بازارنیز یکی از فروشگاه های مورد توجه در بازار پوشاک داخلی است که تا کنون توانسته سهم هر چند اندکی از بازار پوشاک را به خود اختصاص دهد.
هاکوپیان نیز یکی دیگر از مراکز تولید پوشاک داخلی است که با جلب نظر 3 درصد مصرف کننده های پوشاک داخلی جایگاه خاصی برای مشتریان خود به دست آورده است. چرم مشهد نیز جزو فروشگاه هایی است که فقط 2 درصد مردم برای خرید به آن مراجعه می کنند.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • 40 درصد مردم ایران جین می پوشند
  • موج خروج از بازار تبلیغات پوشاک گریبان گی ...
  • برندهای خارجی الگوی خانه چرم در تولید پوش ...
  • پوشاک تولید داخل، امکان رقابت با برندهای ...
  • عمر کوتاه و کیفیت نازل پوشاک وارداتی از چ ...
  • افزایش سه برابری شعب چرم مارال در کمتر از ...
  • تولید و عرضه 70درصد پوشاک ایران با برندها ...
  • نوآوری فروشگاه شهروند در عرضه لوازم خانگ ...
  • نمودار رشد استقبال از فروشگاه های زنجیره ...
  • 28 درصد ازشهروندان ایرانی خرید اینترنتی ر ...
  •