نقش مدیریت برند در در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی

یکشنبه 5 بهمن 1393

دکتر علی همتی رئیس کنفرانس مدیریت استراتژیک برند بر پایه مفاد اقتصاد مقاومتی با تاکید بر این موضوع که مدیریت برند نقش بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد افزود؛ برگزاری کنفرانس ها و دوره های آموزشی جایگاه مهمی را در زمینه موفقیت و پیشرفت صنعت دارد.
وی در ادامه تصریح کرد هر صنعتی برای رشد و گسترش خود نیازمند مدیریت صحیح برند بر اساس آخرین دستاوردهای علمی و تخصصی روز است.
رئیس کنفرانس در خصوص لزوم برگزاری کنفرانس های آموزشی توضیح داد در واقع آموزش صنایع بعنوان نیروی محرکه و بازوی توانمندی است که در وضعیت کنونی و شرایط بازار امکان توسعه و رشد کشور و در نهایت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را فراهم می کند.
وی در پایان تصریح کرد: در این کنفرانس سعی شده است به راهکارهای اجرائی بپردازیم و فضای مناسبی را جهت حضور تجار و سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور شناخت فرصت های سرمایه گذاری و همچنین صنایع هر استان طی برگزاری کنفرانس ها در قالب تور استانی در کشور قرار دهیم.
کنفرانس مدیریت استراتژیک برند بر پایه مفاد اقتصاد مقاومتی در 14 استان برگزار می گردد که اولین کنفرانس در 13 و 14 اسفند ماه سال جاری در استان گیلان برگزار خواهد شد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دبیرخانه به نشانی www.iranbrandco.ir مراجعه نمایند.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • اولین کنفرانس مدیریت استراتژیک برند
  • تحقیقات بازاریابی شرط لازم جهت برون رفت ا ...
  • آموزش مهمترین رکن توانمندسازی خانواده و ...
  • زمان جدید برگزاری کنفرانس بین‌المللی مد ...
  • برگزاري اولین کنفرانس برند و آموزش
  • هفتمین کنفرانس بین‌المللی برند با رویکر ...
  • برگزاری کنفرانس ملی بازاریابی و مدیریت م ...
  • اولین کنفرانس ملی مدیریت بر رضایتمندی مش ...
  • برگزاری اولین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی ب ...
  • پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژ ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر