آموزش مهمترین رکن توانمندسازی خانواده و سازمان است

دوشنبه 6 بهمن 1393

دکتر سید یاسر مهدی مهرآور سخنران و مدرس اولین کنفرانس مدیریت استراتژیک برند بر پایه مفاد اقتصاد مقاومتی در گفت و گو با ستاد خبری کنفرانس گفت: همانگونه که می دانیم جهان در حال حاضر 2 عصر بزرگ را پشت سر گذاشته و با عبور از عصرهای کشاورزی و صنعتی، پا را فراتر گذاشته و به عصر اطلاعات پیوسته است .
در عصر اطلاعات عامل قدرت و پیروزی، فقط با داشتن اطلاعات جامع و کافی در زمینه های مختلف تخصصی و عمومی می باشد و این طور می توان عنوان نمود که توانمندی افراد وشرکت ها وخانوارها به داشتن مجموعه ای از اطلاعات منجمله تکنیکهای مالی وسرمایه گذاری، نسبت داده می شود. بدین معنی که اگر شخصی یا خانواده یا کشوری بتواند فن آوری اطلاعات قوی تری را بدست آورد، می تواند در پیشروی و گسترش اهداف بلند مدت خود گام موثرتری بردارد.

مهر آور در ادامه افزود: با مطالعه کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه در می یابیم که در تمام این کشور ها آموزش مفاهیم اقتصادی و علوم مربوط به برنامه ریزی مالی پرسنل سازمانها و خانواده ها به عنوان رکن اصلی توسعه اقتصادی مطرح بوده است و سرمایه گذاری های نهادی و بنیادینی که در این زمینه انجام شده است کاملاٌ مشهود می باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: در حقیقت این کشورها برای اینکه بتوانند اهداف خود را در یک زمینه رشد و گسترش بدهند در ابتدا با یک برنامه ریزی بسیار مدون و قابل ارزیابی شروع به آموزش درست برنامه ریزی مالی وسرمایه گذاری شخصی و پرسنل و خانواده ها کرده و توانسته اند با کوشش و تلاش فراوان و نظارت دقیق بر عملکرد، در حین اجرای طرح ها و مطابقت هر لحظه آنها با اهداف از پیش تعیین شده، نتایج مطلوبی که شاهد آن هستیم را بدست آورند .

دکتر مهرآور در پایان افزود: در حقیقت هرگز کشوری بدون آموزش جوانان و پرسنل و خانواده ها در زمینه برنامه ریزی اقتصاد مالی شخصی وروش های سرمایه گذاری مدرن با پس اندازهای کوچک نخواهد توانست یک رشد مداوم صعودی را در زمینه توانمندسازی آنان و تقویت زیر بنای اقتصادی شرکتها و کشور بردارد در نهایت برای اینکه کشور ما نیز بتواند سرمایه های خرد را به سمت تولید سوق دهد و خانواده ها نیز بتوانند برای آینده خود و فرزندان خود برنامه ریزی مدون با استفاده از مفاهیم اقتصادی داشته باشند، این امر نیازمند آموزش مدون و ساختار یافته و با برنامه ریزی می باشد.
دکتر مهرآور در اولین کنفرانس مدیریت استراتژیک برند برپایه مفاد اقتصاد مقاومتی در خصوص نقش برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری شخصی در توسعه فردی و سازمانی خواهد پرداخت.

کنفرانس مدیریت استراتژیک برند در تاریخ 13 و 14 اسفند ماه در استان گیلان برگزار خواهد شد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت www.apbc.ir مراجعه کنند.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • نقش مدیریت برند در در راستای اهداف اقتصاد ...
  • اولین کنفرانس مدیریت استراتژیک برند
  • تحقیقات بازاریابی شرط لازم جهت برون رفت ا ...
  • آموزش مهمترین رویکرد توسعه بازاریابی دنی ...
  • ثبت نام بزرگترین سمینار بازاریابی مالی آ ...
  • برگزاري اولین کنفرانس برند و آموزش
  • سمینار تخصصی تکنیکهای آینده نگاری سازمان ...
  • برگزاری دومین کنفرانس بین المللی بازاریا ...
  • بزرگترین سمینار بازاریابی خدمات و ابزاره ...
  • معرفی مدلهای جدید مدیریت استراتژیک
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر